سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیرنده دیجیتال سانتافه

با استفاده از گیرنده دیجیتال شما می‌توانید در هر جایی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید و از آن لذت ببرید. اسمارت آپشن ارائه دهنده انواع آپشن برای خودروی سانتافه و دیگر اتومبیل‌ها است؛ که شما می‌توانید با استفاده از آنها رانندگی لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. در صورت نصب گیرنده دیجیتال بر روی اتومبیل سانتافه خود، امکان ضبط برنامه‌ها را بر روی فلش مموری خواهید داشت. می‌توانید انواع فلش مموری را به این گیرنده دیجیتال متصل کنید. این دستگاه از فلش مموری‌هایی تا ظرفیت 400 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. می‌توانید تصاویر و فایل‌های صوتی ذخیره شده در داخل فلش مموری را با بهترین کیفیت از طریق سیستم مولتی مدیای خودروی سانتافه خود پخش کنید.

گیرنده دیجیتال به مانیتور سیستم مولتی مدیا فابریک اتومبیل سانتافه شما متصل خواهد شد؛ و از طریق آن برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را با کیفیت بالای HD دریافت خواهید کرد. با استفاده از این گیرنده تلویزیونی می‌توانید تمامی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی را دریافت کنید. این کانال‌ها چه به صورت آنالوگ باشند و چه دیجیتال، این گیرنده دیجیتال با بهترین کیفیت آنها را برای شما دریافت خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که شما در یک جا توقف کرده‌اید؛ و یا با سرعت بالا در حرکت هستید. با استفاده از این گیرنده دیجیتال تصاویر شفاف، بدون وقفه، بدون پارازیت و با قدرتی بالا، دریافت خواهید کرد.

Digital Receiver in santafe

 

نصب گیرنده دیجیتال در داخل خودرو

برای نصب این گیرنده دیجیتال به قطعات و مدارهای متعدد نیازی نیست؛ و به‌راحتی و بدون تغییر در سیستم سیم‌کشی خودروی سانتافه این آپشن خودرو را می‌توان نصب کرد. این گیرنده دیجیتال با برق 12 ولت تغذیه می‌شود؛ و با باتری و سیستم برق‌رسانی خودرو سازگار و هماهنگ است.

جعبه این گیرنده دارای محل‌هایی برای پیچ شدن به بدنه خودرو است؛ که می‌توان آن را در زیر داشبورد و در جایی که مزاحمتی برای دیگر سیستم‌ها ایجاد نکند نصب کرد. این دستگاه به دلیل داشتن جعبه فلزی پارازیت‌ها تاثیری بر تصویر نخواهند داشت؛ و همیشه تصاویر باکیفیتی را ارائه می‌دهد. خروجی این گیرنده دیجیتال به راحتی به ورودی سیستم مولتی مدیا متصل می‌شود؛ و با استفاده از سیم‌های رابط استاندارد این کار امکان‌پذیر است.

 

مزایای گیرنده دیجیتال سانتافه

می‌توان با استفاده از این گیرنده دیجیتال، رادیو، تلویزیون و رسانه‌های دیجیتال را دریافت کرد. همچنین این دستگاه دارای کنترل از راه دور است؛ و سرنشینان صندلی عقب به راحتی می‌توانند با دستگاه ارتباط برقرار کنند. خوشبختانه کنترل از راه دور دستگاه از کیفیت بالایی برخودار است؛ و در برابر ضربه و دیگر عوامل محیطی مقاومت خوبی دارد. با استفاده از این آپشن می‌توانید فایل‌های صوتی با فرمت‌های WMA/MP3/ACC را پخش کنید؛ که طیف وسیعی از فرمت‌های فایل‌های صوتی را شامل می‌شود. از طرف دیگر از طریق این گیرنده تصاویر موجود در فلش مموری را هم می‌توانید مشاهده کنید. فرمت‌های تصویری که این گیرنده توانایی پخش آنها را دارد، jpg/bmp/png است.

اگر می‌خواهید مسابقات و رویدادهای ورزشی مورد علاقه خود را در زمانی که در خودرو هستید از دست ندهید؛ از گیرنده دیجیتال ارائه شده توسط اسمارت آپشن استفاده کنید. این گیرنده در زمان مسافرت برای سرگرمی سرنشینان خودرو بهترین آپشن بوده و سفر را برای آنها دلنشین‌تر خواهد کرد.

 

نصب گیرنده دیجیتال توسط افراد حرفه‌ای اسمارت آپشن

اسمارت آپشن همواره از باتجربه‌ترین افراد برای نصب آپشن‌های خودرو استفاده می‌کند؛ تا بهترین نتیجه را دربر داشته باشد. گیرنده‌های دیجیتال سانتافه با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند؛ بنابراین دوام بالایی خواهند داشت. همچنین تمامی اتصالات این آپشن با استفاده از سیم‌های رابط استاندارد انجام می‌شود؛ تا کیفیت تصویر پایین نیاید؛ و همان تصویر دریافت شده، در مانیتور خودرو به نمایش درآید. اسمارت آپشن این گیرنده را در بهترین جای ممکن نصب خواهد کرد. نصب در جای صحیح باعث می‌شود دستگاه کمتر گرم شده و بردهای الکترونیکی داخلی آن آسیب نبینند.


» نظر

دوربین 360 درجه سانتافه با کلید فابریک

دوربین 360 درجه یکی از آپشن‌های پرکاربرد برای ایمنی بیشتر در رانندگی است. با استفاده از این آپشن شما می‌توانید اطراف خودرو را در هنگام پارک کردن، به‌طور کامل ببینید و از وجود خطرات و موانع احتمالی با خبر شوید. این آپشن با استفاده از تعدادی دوربین، اطراف خودرو را به شما نشان خواهد داد. تصویر این دوربین‌ها به پردازنده مرکزی منتقل شده و در این مرحله، با استفاده از نرم‌افزاری خاص و قدرتمند، تصاویر با هم ترکیب شده و بر روی صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا خودرو برای راننده به نمایش در می‌آید. این تصویر به گونه‌ای است که نمایی از بالای خودرو به همراه اطراف آن به شما نشان داده می‌شود.

360 degree camera in santafe

در صورت نیاز شما می‌توانید تصویر هر کدام از دوربین‌های اطراف را نیز به تنهایی مشاهده کنید. با این کار تصویر گسترده‌تری از نمای مورد نظر خود خواهید داشت؛ و می‌توانید از وجود موانع با خبر شوید. هر چند که بر روی خودروهای زیادی دوربین دنده عقب نصب شده و در زمان عقب رفتن نمای کاملی از عقب خودرو به همراه اطلاعاتی از مسیر حرکت به نمایش گذاشته می‌شود؛ اما نمی‌توان با استفاده از دوربین دنده عقب، کناره‌های خودرو را مشاهده کرد.

دوربین 360 درجه تمامی اطراف خودرو را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ و شما را از وجود جوی آب، اشیاء مزاحم و دیگر موانع باخبر می‌کند. با استفاده از دوربین 360 درجه به راحتی می‌توانید خودرو را در فضاهای بسیار تنگ پارک کنید؛ و یا از مسیرهای باریک به راحتی عبور کنید.

 

دوربین 360 درجه برای سانتافه

هر چند که می‌توان آپشن‌های مختلفی را بر روی انواع خودرو قرار داد؛ و از آنها برای راحتی در رانندگی و ایمنی بیشتر استفاده کرد؛ اما در صورتی که آپشن انتخاب شده، مخصوص خودروی مورد نظر باشد، هماهنگی و تطبیق بیشتری با آن خودرو خواهد داشت.

شما می‌توانید از اسمارت آپشن دوربین 360 درجه سانتافه با کلید فابریک را تهیه کرده و به کمک متخصصان اسمارت آپشن، آن را در اتومبیل خود نصب کنید. نصب این آپشن در خودروی سانتافه موجب ناهماهنگی با دیگر اجزاء خودروی شما نخواهد شد؛ و دقیقا مانند آپشن‌های کارخانه‌ای خواهد بود.

آپشن دوربین 360 درجه سانتافه موجود در اسمارت آپشن با کلید فابریک ارائه می‌شود؛ و این کلید با دیگر اجزاء داخلی خودرو هماهنگ بوده و نمی‌توان تفاوتی در آن پیدا کرد. از طرف دیگر دوربین‌های این آپشن نیز به راحتی در جای مخصوص به خود قرار می‌گیرند؛ و هیچ تغییری در ظاهر خودروی شما ایجاد نخواهد شد. دوربین 360 درجه سانتافه به راحتی به سیستم مولتی مدیای موجود در خودروی شما متصل می‌شود؛ و برای نصب آن نیازی به قطعات اضافه نخواهد بود.

 

مزایای استفاده از دوربین 360 درجه سانتافه

به راحتی و با مشاهده اطراف خودرو می‌توانید در فضاهای تنگ اقدام به پارک کردن اتومبیل خود کنید. این آپشن می‌تواند تصاویر دوربین‌ها را برای مواقع لزوم ضبط کند. تصاویر ضبط شده به شما این امکان را خواهد داد تا در صورتی که خسارتی به خودروی شما وارد شده باشد، مقصر را شناسایی کنید.

با استفاده از دوربین 360 فابریک شما می‌توانید تمام اتفاقات اطراف خودرو را به وسیله تلفن هوشمند خود ملاحظه کنید. راننده می‌تواند بدون این که از خودروی خود پیاده شود؛ تمامی اطراف آن را ببیند. این مزیت در زمان‌هایی که هوا نامساعد است؛ کاربرد زیادی دارد.

تمامی آپشن‌های ارائه شده در اسمارت آپشن از انواع مرغوب بوده و دارای کیفیت بالایی هستند. برای بهترین عملکرد، علاوه بر جنس مرغوب، نصب صحیح آپشن بر روی خودرو هم اهمیت زیادی دارد؛ که اسمارت آپشن با در اختیار داشتن تکنسین‌هایی باتجربه و حرفه‌ای عملیات نصب را به بهترین نحو و در کم‌ترین زمان ممکن، برای شما انجام خواهد داد.


» نظر

نحوه استفاده از شیفتر دنده – بخش دو

در بخش یک این مقاله به نحوه کارکرد گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی به وسیله شیفتر دنده و همچنین به قرار دادن خودرو در حالت گیربکس دستی و یا اتوماتیک و به طرز پایین آمدن از تپه، در حالت دستی گیربکس اشاره کردیم. برای بررسی بیشتر نحوه استفاده از شیفتر دنده به مقاله در این رابطه مراجعه نمایید و سپس با ما در این مقاله همراه باشید.

How to use the Paddle Shifters

 

استفاده از شیفتر دنده در حالت دستی گیربکس‌های اتوماتیک و حرکت در شرایط مختلف

 

شرایط برفی یا یخی

در جاده‌های پوشیده از برف و یخ، برای کاهش سرعت به جای استفاده از ترمز می‌توانید از اهرم‌های دستی مانند شیفتر دنده استفاده کنید. دنده خود را به صورتی که در قسمت “پایین آمدن از تپه” که در مقاله قبل توضیح داده شد، تغییر دهید. این کار به شما کمک خواهد کرد که خیلی آهسته‌تر سرعت خود را کم کنید؛ و کنترل خوبی روی خودرو داشته باشید. روی سطوح لغزنده، خیلی آرام حرکت کنید و خودرو را در دنده دو نگه دارید. چراکه اگر بر روی سطح لغزنده ترمز کنید، کنترل خودرو را از دست خواهید داد. با استفاده از شیفتر دنده می‌توانید دنده‌های بالاتر و یا پایین‌تر را انتخاب کنید.

 

بکسل

برای بکسل شدن، از حالت دستی استفاده کنید. سپس به وسیله شیفتر دنده ماشین را در کمترین دنده ممکن نگه دارید. با قرار دادن گیربکس اتوماتیک بر روی حالت دستی دیگر دنده بیشتر نخواهد شد. از این روش تنها در زمانی که با طناب محکمی بکسل شده‌اید؛ و از تپه‌ای به سمت پایین کشیده می‌شوید استفاده کنید. از اهرم‌های شیفتر دنده برای کم کردن دنده نیز می‌توان استفاده کرد؛ که در مواقع پایین آمدن از تپه یا کاهش سرعت، فشار را از روی ترمزها کم می‌کند.

زمانی که در جاده‌ای صاف حرکت می‌کنید برای حداکثر صرفه‌جویی در سوخت می‌توانید در دنده‌های بالاتر حرکت کنید. ولی در مواقعی که می‌خواهید از تپه‌ای بالا بروید، خودرو را در دنده‌های پایین قرار دهید؛ به این صورت خودرو قدرت بیشتری می‌گیرد و با حرکت موتور در دور بالا، می‌تواند در سربالایی با قدرت بیشتری حرکت کند. هرچه دور موتور بالاتر باشد، قدرت هم بیشتر می‌شود اما مصرف سوخت نیز افزایش خواهد یافت. اما اگر دور موتور کم باشد، مصرف سوخت هم کمتر می‌شود؛ هرچند قدرت کافی برای حرکت خودرو در سربالایی وجود نخواهد داشت.

 

قبل از گرفتن سبقت به درستی تغییر دنده دهید

دنده‌ خودرو را کم کنید؛ این امر بدون این که مجبور باشید سرعت را افزایش دهید قدرت خودرو زیاد کرده و انرژی مضاعفی به خودرو در حین سبقت گرفتن در یک بزرگراه می‌دهد.

هنگامی که با سرعت ثابت در حالت اتوماتیک حرکت می‌کنید؛ سیستم گیربکس اتوماتیک، دنده‌ای را انتخاب می‌کند که موتور در دور کمتری حرکت کند، تا در مصرف سوخت صرفه جویی شود. با کم کردن دنده و فشار دادن بر روی پدال گاز، دور موتور بالا می‌رود؛ اما سرعت زیاد نمی‌شود. در این زمان می‌توانید با استفاده از پدل شیفتر، دنده بالاتر را انتخاب کنید؛ و با داشتن دور موتور بالا، خودرو راحت‌تر سرعت خواهد گرفت.

 

تپه نوردی

در این حالت هم باید دنده را کم کنید تا هنگام بالا رفتن قدرت بیشتری پیدا کنید. دقیقا همان گونه که در سبقت گرفتن توضیح داده شد.

 

حرکت روی جاده‌های فوق‌العاده شیب‌دار و دارای پیچ تند

 

در نظر داشته باشید که این تکنیک تنها زمانی باید مورد استفاده قرار گیرد که با مسیری طولانی و شیب‌دار مواجه شده باشید. تعویض دنده در این مواقع با شرایط عادی بسیار متفاوت است؛ و استفاده از روشی که روزمره از آن استفاده می‌کردید ممکن است تاثیری منفی به دنبال داشته باشد. درست مثل شرایطی که برای تعویض دنده در مواقع رسیدن به چراغ قرمز توضیح داده شد.

offroad

به محض دیدن پیچ در جاده، قبل از چرخاندن فرمان دنده را کم کنید. همچنین توجه کنید که هنگام چرخیدن دنده را تغییر ندهید. دست‌های خود را در موقعیت ثابتی روی فرمان نگه دارید؛ تا کنترل اهرم‌های شیفتر دنده از دستتان خارج نشود. همچنین بهتر است حالت دست‌تان را مدام تغییر ندهید. اگر پیچ تند است و نیاز به حرکت هر دو دست خود دارید به جای استفاده از اهرم‌های شیفتر دنده از ترمز استفاده کنید. بعد از این که پیچ را پشت سر گذاشتید اقدام به تعویض دنده نمایید.

 

آفرود

اهرم دنده را روی حالت دستی بگذارید و اگر در محیط فوق‌العاده سنگلاخی قرار دارید، از دنده‌های 1 یا 2 برای حرکت خودرو استفاده کنید.

 

رانندگی پرسرعت با کم‌ترین میزان مصرف سوخت

در زمانی که در بزرگراه‌ها حرکت می‌کنید، می‌توانید با قرار دادن گیربکس در حالت دستی و انتخاب دنده‌ای بالاتر از دنده انتخاب شده توسط گیربکس اتوماتیک، مصرف سوخت را کاهش دهید. در بزرگراه‌ها شما می‌توانید از دنده‌های بالاتر استفاده کنید و دور موتور خودرو را پایین نگه دارید و هر چه دور موتور کمتر باشد، مصرف سوخت هم کمتر خواهد شد. امیدواریم مطالعه این مقاله در بهبود رانندگی شما در جاده‌ها و مسیرهای گوناگون مفید واقع شود. همچنین اگر به دنبال بهترین آپشن‌های روز خودرو هستید؛ اسمارت آپشن مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات مشاوره، فروش و نصب این موارد است.


» نظر

نحوه استفاده از شیفتر دنده – بخش یک

شیفتر دنده برای تعویض دنده به صورت دستی در گیربکس‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر تا به حال حین رانندگی، به‌طور دستی دنده عوض نکرده‌اید پس حتما برای استفاده از شیفتر دنده دچار مشکل شده و نمی‌دانید چگونه و در چه مواقعی باید از آن استفاده کنید. در این مقاله دو قسمتی می‌توانید نکاتی را در مورد استفاده مناسب از حالت دستی در گیربکس‌های اتوماتیک مطالعه کنید. با استفاده از حالت دستی در گیربکس‌های اتوماتیک، می‌توانید از استهلاک خودرو پیشگیری کرده و هنگام رانندگی در شرایط خاص، کنترل بهتری روی خودرو داشته باشید.

how Paddle Shifters work

 

نحوه کار گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی و کنترل به وسیله شیفتر دنده

یک گیربکس اتوماتیک، نسبت دنده‌ها را حین حرکت خودرو تغییر می‌دهد (بنابراین لازم نیست که راننده آنها را به صورت دستی تغییر دهد.). گیربکس‌های اتوماتیک دارای مجموعه تعریف شده‌ای از دنده‌های مورد نیاز هستند؛ و به طور اتوماتیک عمل تعویض دنده را انجام می‌دهند. در بعضی از گیربکس‌های اتوماتیک مانند گیربکس استفاده شده در خودروی سانتافه، می‌توان به صورت دستی هم دنده را تعویض کرد؛ که این نوع از گیربکس‌ها قابلیت نصب شیفتر دنده را دارند. گیربکس تیپ ترونیک سانتافه دارای حالت تعویض دنده دستی است؛ که دنده‌ها را می‌توان در این حالت از طریق شیفتر دنده تعویض کرد.

شما می‌توانید با حرکت دادن اهرم دنده به حالت “M” از حالت دستی این نوع گیربکس استفاده کنید؛ و یا با قرار دادن اهرم دنده در حالت “D” گیربکس را برای رانندگی اتوماتیک فعال نمایید. برای تغییر اهرم به وضعیت “M” لازم نیست که ترمزها یا دکمه‌ای را روی اهرم دنده فشار دهید. در نظر داشته باشید تعویض دنده به صورت دستی به شما کنترل بیشتری در هدایت خودرو خواهد داد. عاقلانه است که از حالت دستی در شرایطی که نیاز به افزایش ایمنی است؛ مانند پایین آمدن از مسیری طولانی، پایین آمدن از تپه‌هایی با شیب تند و یا رانندگی با دنده دو در شرایط لغزندگی جاده، استفاده نمایید. در این شرایط در صورتی که از ترمز استفاده شود بعد از مدتی ترمزها گرم شده و کارآیی خود را از دست خواهند داد و احتمال حادثه بالا می‌رود.

هنگام نزدیک شدن به چراغ‌های راهنمایی و یا سایر موقعیت‌هایی که روزانه ما را مجبور به توقف می‌کنند؛ به جای استفاده از ترمز، دنده را کم نکنید. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است این کار را انجام دهند؛ اما نمایندگی‌های فنی خودروی سانتافه خاطر نشان می‌کنند که تغییر دنده از سبک به سنگین تنها در شرایطی توصیه می‌شود که مجبور باشید مسافتی را در شیب سرپایینی طی کنید. بنابراین در زمان رسیدن به چراغ قرمز این کار را انجام ندهید. در واقع وقتی راننده فقط به چراغ قرمز یا علامت ایست می‌رسد نیازی نیست گیربکس را در حالت دستی قرار دهد و با استفاده از ترمز این کار بهتر انجام خواهد شد.

Paddle Shifters

 

چگونه می‌توانید تعویض دنده را از حالت دستی خارج کنید

اگر اهرم را به حالت دستی قرار داده‌اید، به راحتی با گذاشتن اهرم روی حالت “D” می‌توانید آن را به حالت اتوماتیک بازگردانید. در زمان انتخاب حالت اتوماتیک، گیربکس دنده مناسب با سرعت و دور موتور را انتخاب کرده و به نرمی و راحتی این تغییر حالت انجام خواهد شد.

 

پایین آمدن از تپه

زمانی که در جاده‌هایی حرکت می‌کنید که دارای شیب رو به پایین هستند؛ مانند پایین آمدن از تپه، اهرم دنده را بر روی حالت دستی قرار دهید. با این کار نیازی نیست که به طور مکرر ترمز کنید و موتور از سرعت گرفتن بیش از حد خودرو جلوگیری خواهد کرد. با این کار ترمزها داغ نشده و در زمان نیاز به خوبی خودرو را متوقف خواهند کرد. در این شرایط می‌توانید با استفاده از شیفتر دنده یا همان دنده پشت فرمان به راحتی دنده‌ها را تعویض کنید تا به سرعت مناسب برسید.

 

امیدواریم از این مقاله وب‌سایت اسمارت آپشن استفاده کرده باشید. به زودی با بخش دوم این نوشته همراه شما خواهیم بود.


» نظر

آپشن کلید روی فرمان برای کنترل سیستم صوتی خودرو

آپشن‌های مختلفی برای راحت‌تر کردن رانندگی و کاستن از خطرات در هنگام رانندگی وجود دارند؛ که کلید روی فرمان یکی از آنها است. با نصب این آپشن بر روی فرمان خودرو، شما می‌توانید مولتی مدیای خودرو را بدون این که دست خود را از روی فرمان بردارید؛ به وسیله کلیدهای آن کنترل کنید. با استفاده از این آپشن بدون این که نگاه خود را از روی جاده بردارید و به راحتی، می‌توانید کنترل خوبی بر روی تنظیمات گوناگون سیستم صوتی خودروی خود داشته باشید.

در این زمینه اسمارت آپشن همواره انواع مرغوب و فابریک آپشن‌های صوتی و تصویری خودرو را به مشتریان خود عرضه می‌کند؛ تا با داشتن کارایی مناسب و دوام بالا، رضایت مشتریان را جلب کند.

 

Control the sound system on the steering wheel

 

کنترل‌هایی که می‌توان با استفاده از کلید روی فرمان انجام داد

با استفاده از آپشن کلید روی فرمان می‌توانید کنترل خوبی بر روی سیستم مولتی مدیای خودروی خود داشته باشید. این کلید روی فرمان، دارای دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا، دکمه قطع صدا (MUTE)، دکمه رفتن به فایل صوتی و یا تصویری یا کانال رادیویی بعدی (NEXT) و دکمه رفتن به فایل و یا کانال رادیویی قبلی (PREVIOUS)، دکمه‌های + و – برای جلو و عقب رفتن در داخل فایل در حال پخش و یا برای جستجو در فرکانس‌های رادیویی برای تغییر ایستگاه رادیویی، کلید Mode برای خاموش و روشن کردن سیستم و یا تغییر ورودی سیستم مولتی مدیا مانند، رادیو، USB، CD، تلویزیون و غیره، کلید پاسخگویی به موبایل (در صورتی که گوشی هوشمند خود را به وسیله بلوتوث به سیستم مولتی مدیای خودرو متصل کرده باشید)، در برخی از انواع؛ کلید قطع مکالمه و کلید DISP برای تغییر در نمایش اطلاعات فایل در حال پخش است.

همان‌طور که دیدید با استفاده از کلید روی فرمان می‌توانید به راحتی سیستم مولتی مدیای خودرو را کنترل کنید؛ و با اتصال گوشی به این سیستم، تماس‌های دریافتی را هم پاسخ دهید. کلید روی فرمان یکی از آپشن‌هایی است که رانندگی را آسان‌تر و لذت بخش‌تر خواهد کرد.

 

طریقه نصب کلید روی فرمان

اینترفیس فرمان یا کلید روی فرمان را می‌توان بر روی انواع خودروها نصب کرد. متخصصان اسمارت آپشن با داشتن تجربه در نصب و ابزار مناسب به بهترین نحو این آپشن را بر روی خودروی شما نصب خواهند کرد. برای نصب این آپشن احتیاج به براکت‌هایی است که به فرمان خودرو محکم می‌شوند و کلیدهای کنترل مولتی مدیا بر روی آنها نصب می‌گردد.

این کلیدهای روی فرمان سیگنال‌های کنترلی را از طریق کابل برق انتقال می‌دهند و به سیم‌های دیگر برای انتقال این سیگنال‌ها احتیاج ندارند. برای این که کلید روی فرمان بتواند فرامین خود را از طریق سیم برق انتقال دهد، به یک برد رابط احتیاج دارد؛ که در هنگام نصب باید این برد را در جای مناسبی قرار داد تا عملکرد مطلوبی داشته باشد.

 

استفاده از کلید روی فرمان برای انواع خودرو

آپشن‌های مختلف در خودروهای لوکس برای راحتی راننده و سرنشینان و همچنین کم کردن خطرات و ساده کردن رانندگی بر روی خودروهای لوکس نصب می‌شوند. بر روی هر خودرویی می‌توانید آپشن‌هایی نصب کنید تا رانندگی ایمن‌تری داشته باشید و از طرف دیگر بتوانید کارهای مختلف را به راحتی انجام دهید.

مولتی مدیا در خودرو استفاده نمود. با نصب این آپشن و اتصال گوشی هوشمند خود به سیستم مولتی مدیا، دیگر نیازی نیست در زمان مکالمه تلفن خود را نزدیک گوش خود بگیرید و از بروز حوادث تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد. با استفاده از دکمه جوابگویی تلفن روی فرمان خودرو می‌توانید بدون برداشتن گوشی، مکالمه خود را انجام دهید.

اسمارت آپشن همواره با ارائه محصولاتی باکیفیت و بهره بردن از متخصصانی با تجربه برای نصب، سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.


» نظر
   1   2      >