سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با اسمارت آپشن، خودروی خود را به آینه تاشو برقی مجهز کنید

با نصب آینه تاشو برقی بر روی اتومبیل خود از خسارت‌های وارد شده به این قسمت از خودروی خود بکاهید. این آینه‌ها در مواقع لزوم به راحتی جمع می‌شوند؛ و شما می‌توانید در مسیرهای تنگ و باریک به رانندگی خود با خیالی راحت ادامه دهید. چرا که با جمع و باز شدن آینه، تنظیمات آن به هم نمی‌خورد. در بسیاری از خودروهای جدید، آپشن آینه تاشو برقی به صورت فابریک بر روی خودرو نصب می‌شود؛ و راننده می‌تواند از مزایای آن بهره ببرد. اما در صورتی که این آپشن بر روی خودروی شما نصب نیست؛ به راحتی و با تماس با اسمارت آپشن می‌توانید آن را برای خودروی خود تهیه کنید. انواع مختلف این آینه‌ها در اسمارت آپشن موجود است؛ و طیف وسیعی از خودروها را می‌توان به این آپشن پرکاربرد مجهز کرد. حتی شما می‌توانید متناسب با رنگ خودرو آنها را انتخاب کنید؛ و در صورتی که مایل باشید این آینه‌ها کاملا با رنگ خودروی شما یکسان باشند؛ با رنگ کردن آنها، این خواسته میسر خواهد بود.

 

Install electric folding mirror with smartoption

 

عملکرد آینه تاشو برقی در خودرو

این آینه‌ها با کمترین تغییر بر روی خودرو نصب می‌شوند, و در مواقع لزوم مانند زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود را دارید، این آپشن به راحتی از روی خودرو باز می‌شود؛ تا شما بتوانید آن را بر روی اتومبیل دیگری نصب کنید. این آینه‌ها در داخل خود موتور الکتریکی دارند؛ که علاوه بر تنظیم آن به صورت برقی، اجازه می‌دهد آینه‌ها را در مواقع لزوم به صورت الکترونیکی جمع کنید. فرامین مختلف به وسیله کلیدی که بر روی داشبورد خودرو نصب می‌شود, به آینه برقی منتقل شده و به راحتی، آینه قابل تنظیم خواهد بود. علاوه بر کلیدهای تنظیم، کلیدی هم وجود دارد که می‌توان به وسیله آن آینه را جمع کرد. اسمارت آپشن همواره از آپشن‌های باکیفیت برای جلب رضایت مشتری استفاده می‌کند. آپشن آینه تاشو برقی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ و با تماس با ما مرغوب‌ترین نوع را دریافت خواهید کرد.

افراد باتجربه در اسمارت آپشن با کمترین تغییر در خودرو، انواع آپشن را بر روی اتومبیل شما نصب خواهند کرد. این افراد دارای تجربه بالایی هستند و به تعداد زیاد، انواع آپشن‌های مختلف را بر روی خودروهای مختلف نصب کرده‌اند؛ و تمامی نکات مهم را در زمان نصب در نظر می‌گیرند. نصب صحیح باعث می‌شود، آپشن‌ها بر روی خودرو به مدت طولانی و بدون نیاز به تعمیر، به کار خود ادامه دهند.

 

فواید استفاده از این آپشن در اتومبیل

بیشترین خسارت‌های وارده به آینه خودرو در زمان پارک بودن اتفاق می‌افتد. خودروها و یا موتورسیکلت‌های عبوری با برخورد با آینه‌ها، باعث شکستن آینه و قاب بیرونی آن می‌شوند و برای جایگزینی آن باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. در صورتی که این آپشن را بر روی خودروی خود نصب کنید، زمانی که اتومبیل خود را پارک می‌کنید، با فعال شدن دزدگیر، آینه‌ها به صورت اتوماتیک جمع می‌شوند.

در زمان بازگشت و غیر فعال کردن دزدگیر و روشن شدن خودرو، نیازی نیست به صورت دستی آینه‌ها را باز کنید؛ چرا که آنها به‌طور اتوماتیک باز خواهند شد. به غیر از زمان پارک خودرو، در مواقعی که از مسیرهای تنگ و باریک با اتومبیل خود در حرکت هستید، به راحتی می‌توانید آینه اتومبیل را جمع کنید؛ و بعد از رد شدن از جاهای تنگ، آنها را با کمترین زحمت باز کنید. شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید و انواع آپشن‌های مختلف را برای اتومبیل خود تهیه کنید. مهم نیست که خودروی شما از چه نوعی است، با نصب آپشن‌های مختلف علاوه بر راحتی در رانندگی، ایمنی خودروی شما نیز افزایش خواهد یافت. بیشتر آپشن‌های موجود، علاوه بر افزایش کارایی خودروی شما، باعث افزایش ایمنی خودرو در زمان رانندگی خواهند شد.


» نظر

افزایش دوام جلوبندی با ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان

ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان یکی از آپشن‌های مفید برای کاهش هزینه‌های تعمیرات اتومبیل است. این ضربه گیرها با متعادل و کم کردن فشارهای وارد شده به جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو، از صدمات ناشی از ناهمواری‌های جاده به خودرو می‌کاهد. شما می‌توانید این آپشن پرکاربرد خودرو را از اسمارت آپشن تهیه کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

انواع مختلفی از این ضربه گیرها را می‌توانید در بازار پیدا کنید؛ ولی در صورت تهیه انواع غیر اصلی و نامرغوب، علاوه بر صرف هزینه، این آپشن فایده‌ای هم برای خودرو نخواهد داشت. شما با تماس با اسمارت آپشن می‌توانید ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc اصلی را تهیه کنید. ضربه گیرهای اصلی کمک فنر با برند ttc بوده و از جنس پلی اورتان شفاف هستند. در صورتی که از انواع اصلی آن برای اتومبیل خود استفاده کنید، دوام بالایی دارند و در به این زودی‌ها نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت.

ttc polyurethane

 

اندازه‌گیری فنر و تعیین اندازه مناسب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان

برای اتومبیل‌های مختلف ضربه گیرها با اندازه‌های متفاوت ساخته شده‌اند. هر کدام از آنها برای کلاس خاصی از خودرو طراحی شده و مناسب خواهد بود. کارشناسان اسمارت آپشن قبل از تهیه این آپشن خودرو در صورت تمایل شما، اندازه فنرهای اتومبیل شما را گرفته و متناسب با آن، این ضربه گیرها را بر روی خودرو نصب می‌کنند.

در صورتی که اندازه‌ای بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر از فنرهای خودرو را بر روی آن نصب کنید؛ بازده مطلوبی نخواهند داشت و کمکی به سیستم تعلیق خودرو نخواهند کرد. اندازه کوچک‌تر تقریبا در حالت عادی فقط فاصله بین فنرها را پر می‌کند؛ و فقط زمان‌هایی که با خودرو باری را حمل می‌کنید و فنرها جمع می‌شوند، کمی تاثیرگذار می‌شود. اما در صورتی که اندازه بزرگ‌تر ضربه گیرهای کمک فنر پلی اورتان را بر روی اتومبیل خود نصب کنید؛ علاوه بر زیاد شدن ارتفاع خودرو، در زمان کوتاهی در اثر فشارهای وارد شده امکان خارج شدن از جای تعیین شده را خواهد داشت و از طرف دیگر برای سیستم تعلیق هم مضر خواهد بود.

اولین نکته‌ای که قبل از تهیه این آپشن باید در نظر داشته باشید، اندازه‌گیری مناسب فنر است. در زمان اندازه‌گیری، خودرو باید در یک سطح صاف پارک شده و نباید در زیر خودرو از جک استفاده شود. اگر خودرو را در سطحی ناهموار پارک کنید؛ فاصله‌های بین فنر از حالت عادی خارج شده و امکان دارد کمتر و یا بیشتر شود. در صورتی که این آپشن را از اسمارت آپشن تهیه کنید؛ ما اندازه‌گیری صحیح را انجام می‌دهیم.

 

نصب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

بعد از اندازه‌گیری و تعیین اندازه مناسب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان نوبت به نصب آن می‌رسد. در زمان نصب می‌توان از جک خودرو استفاده کرد تا فاصله بین حلقه‌های فنر اندکی اضافه شود. این ضربه گیرها را باید در بین حلقه میانی فنر نصب کرد و برای خودروهایی که فنرهای آنها اندازه متفاوت دارند، باید در حلقه‌ای که بیشترین فاصله را دارد این ضربه گیرها را نصب کرد.

بعد از قرار دادن ضربه گیر در بین حلقه‌های فنر با استفاده از یک بست پلاستیکی می‌توان آن را محکم کرد. ابتدا ضربه گیر را به حلقه پایینی آن بست می‌زنیم، در ادامه اگر زیر خودرو از جک استفاده کرده‌ایم، جک را پایین می‌آوریم تا حلقه بالایی ضربه گیر بر روی آن قرار بگیرد و بعد از آن به وسیله بست دیگری، این ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان را به حلقه بالایی فنر محکم می‌کنیم. لازم به ذکر است که در صورتی که اندازه مناسب این ضربه گیرها انتخاب شده باشد، آنها از جای خود حرکت نخواهند کرد، ولی برای اطمینان بیشتر از این بست‌های پلاستیکی برای محکم کردن آنها استفاده می‌کنیم.

در صورت نیاز به آپشن‌های فابریک و مرغوب می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا انواع باکیفیت را با قیمت‌هایی مناسب به شما ارائه دهیم.


» نظر

هدلایت خودرو دارای بهترین عملکرد و دوامی بالا

تکنولوژی هر روز پیشرفت‌های زیادی می‌کند و ابزارها و لوازم به سمت مصرف کمتر و بازدهی بیشتر پیش می‌روند. سیستم نور و چراغ‌ها هم با این پیشرفت همگام بوده و تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. انواع چراغ‌ها برای کاربردهای متنوع ساخته شده‌اند و در دسترس هستند. یکی از آنها که در خودروها مورد استفاده دارد و ایمنی آنها را فراهم می‌کند، چراغ جلو یا هدلایت خودرو است.

تصور رانندگی در جاده‌های تاریک و در شب، بدون وجود چراغ جلو غیر ممکن خواهد بود. از طرف دیگر در صورتی که چراغ‌های خودرو نور مناسبی تولید نکنند؛ رانندگی بسیار سخت می‌شود. یکی از مواقعی که چراغ‌های جلوی اتومبیل‌ها نقش مهمی در کاهش خطرات ایفا می‌کنند؛ در زمان‌هایی است که شما ناچار هستید در آب و هوای بارانی و برفی تردد کنید.

best performance of car headlight

در بیشتر مواقع ممکن است شما به عنوان راننده بتوانید جلوی خودروی خود را ببینید؛ ولی خودروهای دیگر مانند انواع خودروهای سنگین مانند، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به راحتی نمی‌توانند در شرایط آب و هوایی نامناسب خودروهای اطراف را ببینند. در صورت داشتن چراغ جلوی مناسب، در آب و هوای بد، امکان دیده شدن خودروی شما توسط دیگر رانندگان بیشتر شده و از خطرات کاسته خواهد شد.

ال ای دی‌ها نوری با شدت مناسب تولید کرده و رانندگان را از وجود خطرات مطلع می‌کنند. در صورتی که موانع را از فاصله دوری بتوانید تشخیص دهید؛ امکان عکس العمل مناسب را خواهید داشت و حادثه‌ای رخ نخواهد داد. لامپ‌های ال ای دی با داشتن نوری قوی، به راحتی محیط جلوی خودروی شما را روشن خواهند کرد.

 

مزایای استفاده از هدلایت خودرو به عنوان چراغ‌های جلو

هر چراغی مزایای مخصوص به خود را دارد؛ اما هدلایت خودرو که با استفاده از لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی کار می‌کند، دارای مزایای زیادی است. این روزها انواع کمپانی‌های خودروهای لوکس و جدید، به خاطر همین مزایا از این نوع چراغ جلو برای اتومبیل‌های خود استفاده می‌کنند. تکنولوژی مورد استفاده در این لامپ‌های ال ای دی به گونه‌ای است که با مصرف کم‌ترین انرژی بیشترین بازده را دارند.

نور لامپ‌های ال ای دی مانند لامپ‌های زنون برای چشم خطرناک نیستند؛ و در صورتی که به طور اتفاقی به این لامپ‌ها نگاه کنید، صدمه‌ای به چشم‌ها وارد نمی‌شود. هدلایت خودرو مصرف برق پایینی دارد و انواعی از آنها تولید شده‌اند که به جای پروژکتور نصب می‌شوند؛ اما بر روی سیستم تامین برق خودرو فشار وارد نمی‌کنند. از دیگر مزایای این هدلایت‌ها، برق ورودی 12 ولتی آنها است؛ که بدون هیچ دستگاه واسطه‌ای می‌توان آنها را به سیم‌کشی فابریک خودرو متصل کرد.

Advantages of using car headlights

لامپ‌های زنون برای روشن شدن به برقی با ولتاژ بالا نیاز دارند که در بسیاری از مواقع، باعث ایجاد خطر می‌شوند. این برق ولتاژ بالا که لامپ‌های زنون احتیاج دارند، باید توسط یک افزاینده ولتاژ تولید شود که هزینه خرید و تعمیر بالایی دارد. از طرف دیگر در زمان تصادف و یا اشکالات در سیم کشی برق خودرو، ولتاژ بالا می‌تواند برای سلامتی انسان خطرناک باشد. اما لامپ‌های ال ای دی، بدون نیاز به افزایش ولتاژ، نور مناسبی تولید می‌کنند.

هدلایت‌ها یا لامپ‌های ال ای دی از دیگر انواع لامپ، عمر بالاتری دارند. این لامپ‌ها دارای یک فن در پشت خود هستند که باعث پایین نگه داشتن دمای لامپ شده و کارکرد در دمای پایین باعث بالا رفتن طول عمر آن می‌شود. لامپ‌های ال ای دی به خاطر عملکرد مناسبی که دارند، به عنوان دی لایت هم استفاده می‌شوند. دی لایت به چراغ‌هایی گفته می‌شود که در زمان روشن شدن خودرو، روشن شده و تا زمان خاموش شدن اتومبیل روشن هستند. این چراغ‌ها امکان دیده شدن خودرو را افزایش می‌دهند؛ و به کاهش تصادفات رانندگی در روز کمک می‌کنند.


» نظر

سردکن صندلی خودرو، بهترین آپشن برای روزهای گرم

هیچ چیز بدتر از این نیست که در روزهای گرم تابستان مجبور باشید خودروی خود را در خیابان و یا پارکینگی پارک کنید که هیچ درخت و یا سایبانی نداشته باشد. پارک کردن خودرو در زیر نور خورشید باعث گرم شدن بیش از حد اتومبیل، حتی بیشتر از دمای هوای بیرون می‌شود. در چنین مواقعی اگر اتومبیل شما به آپشن سردکن صندلی مجهز باشد؛ در زمان مراجعت به خودرو می‌توانید علاوه بر روشن کردن کولر اتومبیل، سردکنی که بر روی صندلی‌ها نصب می‌شود را روشن هم کنید؛ و با به جریان انداختن هوا، باعث می‌شود در کمترین زمان، دمای خودرو و صندلی‌ها پایین آید. در بعضی از خودروهای لوکس از این آپشن برای صندلی راننده و یا برای هر دو صندلی جلو استفاده می‌شود؛ اما شما می‌توانید سردکن‌های صندلی که توسط اسمارت آپشن ارائه می‌شود را بر روی صندلی‌های جلو و عقب خودروی خود نصب کنید.

Car seat cooler, the best option for hot days

 

نحوه نصب و طرز کار سردکن صندلی خودرو

سردکن‌های صندلی در داخل خود فن‌هایی دارند که هوا را در داخل صندلی به جریان انداخته و باعث خنکی صندلی می‌شوند. این آپشن به وسیله یک سیم به برق خودرو متصل شده و کار خنک کردن صندلی را انجام می‌دهد. در سر راه این سیم، کلیدی قرار دارد که شما می‌توانید به وسیله آن در مواقع لزوم این سردکن‌ها را روشن و خاموش کنید.

در خودروهایی که این آپشن در کارخانه بر روی آنها نصب می‌شود؛ سردکن صندلی در زیر روکش صندلی قرار می‌گیرد و شما نمی‌توانید آنها را ببینید. نصب شدن این آپشن خودرو در داخل صندلی، باعث تغییری در ظاهر اتاق خودرو نمی‌شود، ولی در زمانی که نیاز به تعمیر داشته باشد، به سختی می‌توان به آن دسترسی داشت. در زمان تعمیر انواعی که در داخل صندلی نصب می‌شوند؛ باید روکش صندلی برداشته شود تا بتوان این آپشن را تعمیر کرد.

آپشن‌های ارائه شده توسط اسمارت آپشن از انواع مرغوب بوده که به ندرت احتیاج به تعمیر پیدا می‌کنند. این آپشن بر روی صندلی نصب می‌شود و شما می‌توانید در روزهای سرد و یا زمانی که نیاز به این آپشن ندارید، به راحتی آن را از روی صندلی خودرو بردارید. با این کار استهلاک آن کمتر شده و شما دیرتر نیاز به سرویس و تعمیر خواهید داشت.

البته هر وسیله‌ای به نگهداری منظم نیاز دارد و این آپشن هم از این قاعده مستثنی نیست. هر قدر هم که قطعات داخلی و مواد اولیه مرغوب باشند؛ باید در شرایط مناسبی کار کنند تا دیرتر خراب شوند. با گردش هوا گرد و غبار به داخل راه‌های ورود و خروج هوا نفوذ کرده و باعث گرفتگی آنها می‌شوند، از جهت دیگر پره‌های فن داخلی بیشترین تماس را با هوا دارند و تجمع گرد و غبار باعث کارکرد نامناسب آنها می‌شود.

همیشه بهترین تعمیر، مراقبت مناسب است؛ و هر وسیله‌ای در صورتی که در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد دیرتر و یا به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. بنابراین سعی کنید در جاهایی که شرایط هوا مناسب نیست و یا شیشه‌های خودرو پایین هستند از این آپشن کمتر استفاده کنید، تا ذرات معلق موجود در هوا کمتر روی آن تاثیر داشته باشند.سردکن‌هایی که بر روی صندلی نصب می‌شوند را می‌توان به راحتی تعمیر و یا تمیز کرد. با تمیز کردن به موقع به وسیله جاروبرقی، ذراتی که بر روی سطح قرار دارند فرصت نفوذ به داخل پوشش را نخواهند داشت و قطعات داخلی و فن‌ها در شرایط بهتری به کار خود ادامه خواهند داد.

سردکن‌های صندلی و تمامی آپشن‌هایی که توسط اسمارت آپشن ارائه می‌شوند، از برندهای مطرح هستند. این آپشن‌ها در صورتی که به وسیله افراد حرفه‌ای اسمارت آپشن نصب شوند، بهترین عملکرد را خواهند داشت. نیازی نیست که برای داشتن آپشن‌های مختلف، اتومبیل لوکس و یا جدیدی را خریداری کنید؛ با ما تماس بگیرید تا انواع آپشن را با قیمت مناسب، بر روی خودروی شما نصب کنیم.


» نظر