سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش عمر چراغ های جلوی خودرو با نصب هدلایت

معمولا برای چراغ‌های جلو در خودروها از لامپ‌های رشته‌ای استفاده می‌شود. این لامپ‌ها دارای عمر کوتاهی هستند و بعد از مدتی استفاده به راحتی می‌سوزند و باید تعویض شوند. لامپ‌های رشته‌ای علاوه بر عمر کوتاه، مصرف برق بالایی هم دارند که این مصرف بالا باعث گرم شدن آنها می‌شود و یکی از عواملی که باعث کوتاه‌تر شدن عمر آنها می‌شود، همین گرم شدن است. اما در صورتی که برای خودروی خود از هدلایت استفاده کنید، علاوه بر داشتن نور مناسب در جلوی خودرو، با داشتن عمر بالا به راحتی خراب نمی‌شوند و نیازی به تعویض نخواهید داشت.

Extend the life of a headlamp with a headlight

این هدلایت‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توان بر روی مدل‌های مختلف خودرو، آنها را نصب کرد. نیازی نیست تا تغییراتی را بر روی خودروی خود انجام دهید و این هدلایت‌ها بر روی پایه‌های لامپ‌های قدیمی نصب می‌شوند. هر کدام از انواع هدلایت دارای پایه‌های مختلفی هستند که بتوان از آنها در انواع مختلف خودرو استفاده کرد. حتی می‌توان از هدلایت به جای پرژکتور روی سپر نیز استفاده کرد. تنها باید مدل مناسب را تهیه کنید تا نیازهای شما را تامین کند.

این هدلایت‌ها با استفاده از تکنولوژی اس ام دی ساخته شده‌اند. این تکنولوژی، یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه ساخت لامپ‌های ال ای دی هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و با مصرف انرژی الکتریکی کم، بازده نورانی بالایی دارند. هدلایت داغ نمی‌شود و همین ویژگی یکی از دلایل بالا رفتن عمر مفید این لامپ‌ها است. این هدلایت‌ها بر روی خود یک فن دارند که موجب خواهند شد، گرمای موتور بر روی این لامپ‌ها کمترین تاثیر را داشته باشد. یکی دیگر از این مزایای استفاده از این نوع چراغ‌ها ایمنی بیشتر در رانندگی با هدلایت ال ای دی می‌باشد.

 

مزایایی که هدلایت را از دیگر لامپ‌ها متمایز می‌کند

بازده نوری هدلایت از دیگر لامپ‌های خودرو بالاتر است و نور مناسبی را تولید می‌کند. نور لامپ‌های دیگر مورد استفاده در خودروها، یا به اندازه کافی نیست و یا نوری شدید دارند که باعث اختلال در دید می‌شوند. برخی از لامپ‌ها که به زنون معروف هستند، نوری تولید می‌کنند که اگر حتی یک لحظه چشم انسان مستقیم به آن نگاه کند، باعث ناراحتی در چشم می‌شوند. اما نوری که هدلایت تولید می‌کند برای چشم انسان ضرری ندارد.

یکی از مزایای استفاده از هدلایت خودرو، تطبیق ولتاز مورد نیاز لامپ با ولتاژ تولید شده در خودرو است. معمولا خودروهای سواری از برق 12 ولتی استفاده می‌کنند و تجهیزاتی که برای خودروها طراحی می‌شوند از این قانون پیروی می‌کنند. هدلایت نیز با استفاده از برق 12 ولت کار می‌کند و به هیچ مدار زیاد کننده ولتاژ نیازی ندارد. بنابراین می‌توان به راحتی برق تولید شده در اتومبیل را به آنها متصل کرد و برای روشن کردن محیط جلوی خودرو از آن بهره برد.

headlight benefits

هدلایت‌ها طوری طراحی می‌شوند که در جای مناسبی در کاسه چراغ قرار بگیرند. کاسه‌های چراغ در اتومبیل‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که محل قرار گیری لامپ از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در جای قرار گیری لامپ تغییری ایجاد شود در نور تولیدی تاثیر زیادی خواهد داشت. بنابراین هدلایت باید در جای لامپ قبلی قرار بگیرد و تغییری در موقعیت تولید نور ایجاد نشود.

هدلایت‌ها نیز مانند لامپ‌های معمولی دارای نور بالا و پایین هستند و با استفاده از یک لامپ می‌توانید نور بالا و پایین خودروی خود را تامین کنید. این لامپ‌ها از استانداردها پیروی می‌کنند و نور تولیدی آنها از قدرت کافی برخوردار است. هدلایت‌ها نسبت به انواع لامپ‌های رشته‌ای معمولی، محیط بیشتری را در جلوی خودرو روشن می‌کنند. علاوه بر این نور تولیدی هدلایت‌ها توانایی نشان دادن خطرات احتمالی در رانندگی را در فواصل دورتری دارند. راننده می‌تواند خیلی زودتر از خطرات مطلع شود و نسبت به آن عکس العمل مناسب را نشان دهد.

شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا انواع مرغوب این هدلایت‌ها را برای خودروی خود تهیه کنید. فرقی نمی‌کند که چه نوع خودرویی دارید؛ شما می‌توانید از این هدلایت‌ها در خودروی خود استفاده کنید.


» نظر

تجربه رانندگی آسان با اینترفیس فرمان

اینترفیس فرمان یا کلید روی فرمان یکی از آپشن‌هایی است که رانندگی را ساده‌تر کرده و از حوادث رانندگی می‌کاهد. این کلیدها بر روی فرمان نصب می‌شوند؛ و به سیستم مولتی مدیای خودرو متصل شده و فرامین مختلف راننده را اجرا می‌کنند. کارهای مختلفی را می‌توان به وسیله این کلیدهای روی فرمان انجام داد. اینترفیس فرمان با استفاده از بست مخصوص به فرمان متصل می‌شود؛ و به گونه‌ای طراحی شده که مزاحمتی برای راننده ایجاد نکند. این کلیدها از سطح فرمان برجسته‌تر نیستند و مانعی در زمان چرخش فرمان ایجاد نمی‌کنند. همچنین این آپشن باعث هیچ تغییری در رانندگی شما نمی‌شود و به راحتی می‌توانید به آن عادت کنید. اگر محل قرار گیری دکمه‌های آن را به خاطر بسپارید، نیازی نخواهید داشت تا نگاه خود را از جاده منحرف کنید و بدون نگاه کردن به دکمه‌ها می‌توانید تنظیمات مختلف را انجام دهید. با استفاده از این کلیدها، تنظیمات مختلف سیستم مولتی مدیا را می‌توانید انجام دهید؛ بدون این که دست خود را از روی فرمان بردارید.

interface of Car steering

 

چه مواردی را می‌توان با اینترفیس فرمان کنترل کرد؟

بسیاری از تنظیمات پرکاربرد با استفاده از کلید روی فرمان به راحتی قابل انجام است. عمومی‌ترین تنظیم، زیاد و کم کردن حجم صدا است؛ که دو دکمه برای این کار در نظر گرفته شده است. با استفاده از دکمه‌های (+ و -) روی فرمان شما می‌توانید در طول پخش موزیک و یا فیلم آن را به جلو و عقب ببرید؛ و یا با استفاده از این دکمه‌ها، کانال‌های رادیویی را به طور دستی تنظیم کنید و یا کانال جدیدی را انتخاب کنید.

این آپشن خودرو دو دکمه دیگر هم دارد که به نام‌های قبلی و بعدی هستند. زمانی که شما آهنگی را گوش می‌دهید و یا مشغول تماشای یک فایل ویدیویی هستید و می‌خواهید آن را عوض کنید، با استفاده از این دکمه‌ها این کار انجام می‌شود. دکمه‌های جلو و عقب در رادیو هم کاربرد دارند؛ و اگر از قبل کانال‌های رادیویی را تنظیم و ذخیره کرده باشید، می‌توانید با استفاده از دکمه‌های جلو وعقب، کانال‌های رادیویی را تعویض کنید. دکمه دیگری هم در اینترفیس فرمان وجود دارد که به وسیله آن می‌توان ورودی سیستم مولتی مدیا را تغییر داد. با هر بار فشردن آن، ورودی‌های مختلف انتخاب می‌شوند. رادیو، سی دی، ورودی فلش مموری و ورودی صوتی و غیره. شما می‌توانید با استفاده از کلیدهای روی فرمان و بدون برداشتن دست، کارهای مختلف را انجام دهید.

یکی دیگر از مواردی که در ایمنی رانندگی نقش مهمی دارد، جواب دادن به تلفن همراه است. این اینترفیس فرمان، کلیدی برای پاسخگویی به تلفن دارد. زمانی که وارد خودرو می‌شوید، گوشی با استفاده بلوتوث به سیستم مولتی مدیا خودرو متصل شده و با کلیدهای روی فرمان می‌توان به تماس‌های دریافتی پاسخ داد. حتی احتیاجی نیست گوشی را از جیب خود بیرون بیاورید؛ با استفاده از دکمه‌های روی فرمان، جواب دادن به تلفن آسان خواهد بود.

یکی از مزایای کلیدهای روی فرمان، ارتباط آن با سیستم مولتی مدیا با استفاده از سیم کشی برق خودرو بوده و نیازی نیست در زمان نصب، برای ارتباط با سیستم مولتی مدیا، سیم کشی جدیدی انجام داد. استفاده از سیم برق برای ارتباط، باعث کم شدن سیم کشی در داخل داشبورد می‌شود. این کار کمک می‌کند زمانی که تصمیم به نصب آپشن دیگری داشته باشید، فضای کافی برای آن موجود باشد. کلیدها و قطعات داخلی این آپشن، از جنس مرغوب بوده و به راحتی و با کمترین فشار عمل می‌کنند و دوام بالایی دارند. در صورتی که از آن به صورت صحیح استفاده شود، بدون خراب شدن به کار خود ادامه داده و می‌توانید به آسانی سیستم مولتی مدیای خودرو را به وسیله آن کنترل کنید.


» نظر

نکاتی در مورد مانیتور اندروید چانگان

مانیتور اندروید چانگان دارای امکانات روز و قابلیت‌های متنوع، برای سرگرمی‌های جذاب است؛ و امکانات مختلف را در یک جا برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید؛ و ویدیوهای جذاب را تماشا کنید. این مانیتور، در ابعاد 10 اینچ بوده و تصاویر واضح و شفافی را می‌توانید به وسیله آن تماشا کنید.

حتی می‌توانید تصاویری را که به وسیله دوربین گوشی خود ضبط کرده‌اید؛ به وسیله صفحه نمایش باکیفیت آن نگاه کنید. به راحتی به لوازم جانبی متصل شده و می‌توانید موسیقی‌هایی که در گوشی دارید را با آن گوش کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این مانیتور اندروید توانایی پخش فایل‌های تصویری و صوتی را در انواع فرمت‌های مختلف مانند، JPEG، CD-R، MP3، WMA، MP4 و فرمت‌های دیگر فایل‌های مولتی مدیا دارد.

changan android monitor

 

رابط کاربری و امکانات مختلف مانیتور اندروید چانگان

مانیتور اندروید چانگان دارای رابط کاربری سه بعدی و زیبا است. با استفاده از این رابط کاربری سه بعدی کارکردن با آن آسان خواهد بود. همچنین می‌توان به راحتی به قسمت‌های مختلف دسترسی داشت؛ و در کمترین زمان به هدف خود رسید. این رابط کاربری حس خوبی به کاربر منتقل کرده و کار کردن با آن را بسیار ساده می‌کند. این مانیتور اندروید قابلیت پخش سی دی و دی وی دی را دارد؛ و شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را بر روی رسانه‌های مختلف ذخیره کرده و به وسیله این مانیتور پخش کنید. به جز سی دی و دی وی دی، این مانیتور دارای ورودی‌های بسیار متنوعی است. درگاه یو اس بی برای اتصال فلش مموری و درگاه‌های مختلف پشتیبانی کننده از کارت حافظه، کار کردن با آن را ساده می‌کند؛ و حتی می‌توانید حافظه رم موجود در گوشی هوشمند خود را به این مانیتور متصل کرده و فایل‌های صوتی و تصویری داخل آن را به وسیله این مانیتور پخش کنید.

راه‌های اتصال به مانیتور اندروید چانگان زیاد است؛ و شما می‌توانید بدون اتصال سیمی به این دستگاه متصل شوید. این مانیتورهای اندروید دارای بلوتوث نیز هستند؛ و به راحتی با استفاده از اتصال بلوتوث می‌توانید از امکانات مولتی مدیای آن استفاده کنید و دیگر نگران کوتاه بودن کابل‌های رابط نباشید. از دیگر امکانات این مانیتور قسمت رادیو پخش آن است؛ که به استفاده از آن می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی که در موج‌های AM و FM پخش می‌شوند گوش کنید. برد مورد استفاده برای رادیو از کیفیت بالایی برخوردار است و حتی در دور افتاده‌ترین نقاط به راحتی می‌توانید به ایستگاه رادیویی دلخواه خود گوش کنید.

این مانیتور اندروید چانگان دارای آمپلی فایر چهارگانه است؛ که هر کدام از آنها قدرتی معادل 45 وات تولید می‌کنند. این سیستم در صورت استفاده از بلندگوهای مناسب، پوشش صوتی خوبی را در اتاق خودرو خواهد داشت؛ و در بیشتر مواقع، شما نیازی به اضافه کردن آمپلی فایر جداگانه نخواهید داشت. البته این مانیتور دارای خروجی‌های ساب و آمپلی فایر نیز هست که در مواقع لزوم بتوان از آنها استفاده کرد.

این مانیتور در داخل خود از مسیریاب ماهواره‌ای نیز استفاده می‌کند؛ و به راحتی می‌توانید با استفاده از دستیار صوتی مسیریابی کنید و توجه خود را به مسیر روبرو حفظ نمایید. همچنین به خاطر داشتن صفحه نمایش 10 اینچی، مسیریابی آسان‌تر بوده و می‌توان تمامی جزئیات نقشه را به راحتی مشاهده کرد. مانیتور اندروید چانگان دارای ریموت کنترل است. داشتن ریموت کنترل به این معنا است که سرنشینان عقب هم می‌توانند بر روی این مانیتور کنترل کاملی داشته باشند؛ و تنظیمات گوناگون را انجام دهند. این کار باعث می‌شود راننده در زمان رانندگی تمام توجه خود را به جاده معطوف کند؛ و از حوادث در هنگام رانندگی به طرز قابل توجهی کاسته شود.


» نظر