سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسمارت آپشن ارائه دهنده مرغوبترین دنده پشت فرمان

در حال حاضر نیازی نیست برای استفاده از آپشن‌های مختلف، اتومبیلی لوکس بخرید. آپشن‌های مختلف را می‌توانید بر روی خودروی خود نصب کنید؛ و راحتی و ایمنی را افزایش دهید. یکی از این آپشن‌ها که می‌توانید با مراجعه به اسمارت آپشن برای خودروی خود تهیه کنید، دنده پشت فرمان است. ما همواره انواع آپشن‌های باکیفیت و فابریک خودروهای مختلف را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهیم. با نصب این آپشن بر روی خودروی اتوماتیک خود که از گیربکس تیپ ترونیک استفاده می‌کند؛ به راحتی و بدون برداشتن دست از روی فرمان می‌توانید دنده‌های اتومبیل را تعویض کنید.

در بسیاری از مواقع نیاز است که تعویض دنده‌ها به وسیله دست انجام شود. این کار باعث استهلاک کمتر لنت ترمز و در برخی از مواقع بهبود عملکرد خودرو در شرایط مختلف می‌شود. در حالت عادی و حرکت در خیابان‌های شهر و جاده‌ها و بزرگراه‌ها، استفاده از حالت اتوماتیک در گیربکس بهترین گزینه خواهد بود؛ اما در بعضی از جاده‌ها و شرایط جوی نامناسب، قرار دادن بر روی حالت دستی و کنترل دنده به وسیله شیفتر دنده باعث کاسته شدن از خطرات و ایمنی بیشتر در رانندگی می‌شود.

مرغوب‌ترین دنده پشت فرمان

 

در چه مواقعی می‌توان از دنده پشت فرمان استفاده کرد

دنده پشت فرمان به راحتی و با تغییرات اندکی بر روی خودروی شما نصب می‌شود. این آپشن در خودروهایی با گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک قابل نصب است و به رانندگی ایمن کمک می‌کند. در حالت عادی گیربکس در دنده‌ای قرار می‌گیرد که علاوه بر بازده بالا، دور موتور هم در پایین‌ترین حد خود باشد. ولی در برخی از مواقع باید تعویض دنده‌ها در کنترل راننده باشد تا بتواند برای شرایط مختلف عملکرد خودرو را تحت کنترل داشته باشد.

در مواقعی که در جاده‌ای با شیب رو به پایین حرکت می‌کنید، برای این که سرعت ماشین زیاد نشود، احتیاج به ترمز گرفتن خواهیم داشت؛ و در صورتی که پای خود را زیاد بر روی پدال ترمز نگه داریم، لنت‌ها داغ شده و در موقع لزوم، عملکرد مناسبی نخواهند داشت. ترمزها با ایجاد اصطکاک باعث کم شدن سرعت می‌شوند و این کار گرما تولید می‌کنند. با ترمز گرفتن طولانی این گرما باعث می‌شود ترمز در مسافت طولانی‌تری خودرو را متوقف کند؛ که می‌تواند باعث ایجاد حادثه شود.

شما می‌توانید با قرار دادن گیربکس بر روی دستی و تعویض دنده مناسب، سرعت خودرو را کنترل کنید و بسیار کمتر نیاز به ترمز کردن داشته باشید. با این کار ترمزها گرم نمی‌شوند؛ و در مواقع نیاز عملکرد مناسبی خواهند داشت.

در جاده‌های دو طرفه، زمانی که تصمیم به سبقت گرفتن از اتومبیل جلویی را داشته باشید، نیاز است که خودرو با شتاب خوب بتواند هرچه سریع‌تر از خودروی جلویی سبقت بگیرد. در چنین مواقعی می‌توان با قرار دادن گیربکس در حالت دستی، یک سبقت ایمن انجام داد. قبل از اقدام به سبقت باید خودرو را در دنده پایین‌تری قرار دهید تا دور موتور بالاتر از حد معمول برود؛ و در زمانی که اقدام به سبقت گرفتن می‌کنید، دنده را عوض کنید.

با تعویض دنده و به خاطر دور بالای موتور، خودرو شتاب بیشتری خواهد گرفت؛ و به راحتی می‌تواند از خودروی جلویی سبقت بگیرد. این کار به وسیله شیفتر دنده که در پشت فرمان اتومبیل نصب می‌گردد، بسیار ساده‌تر انجام می‌شود. با استفاده از این آپشن، توجه راننده به طور کامل به جاده خواهد بود؛ و می‌تواند در مواقع لزوم عکس‌العمل مناسب را انجام دهد.

آپشن‌های مختلف در بسیاری از مواقع باعث خواهند شد رانندگی ایمنی داشته باشید. می‌توانید انواع آپشن‌های فابریک خودروهای مختلف را از اسمارت آپشن تهیه کنید و از مزایای آنها در اتومبیل خود استفاده کنید. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین و مناسب‌ترین آپشن‌هایی که مناسب خودروی شما هستند را به شما پیشنهاد دهند.


» نظر

نگاهی به آپشن کلید روی فرمان خودرو

آپشن‌های مختلفی برای راحتی در رانندگی و ایمنی بیشتر ساخته شده‌اند؛ که کلید روی فرمان یا اینترفیس فرمان یکی از آنها است. بسیاری از حوادث به خاطر توجه نداشتن راننده به روبرو اتفاق می‌افتد. در رانندگی ثانیه‌ها مهم هستند و در صورتی که حتی برای یک لحظه توجه راننده از محیط اطراف و جاده کم شود؛ امکان وقوع حوادث به شدت بالا می‌رود. کنترل سیستم مولتی مدیا یکی از مواردی است که باعث می‌شود برای لحظاتی توجه افراد از رانندگی منحرف شود. شما می‌توانید به وسیله آپشن کلید روی فرمان به راحتی بر روی سیستم مولتی مدیا کنترل لازم را داشته باشید.

یکی از آپشن‌های فابریک که توسط اسمارت آپشن ارائه می‌شود، کلید روی فرمان است. این آپشن باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند دوام بالایی داشته و در مدت طولانی فرامین راننده را به خوبی اجرا کند. شما می‌توانید در اسمارت آپشن بهترین نوع این آپشن را برای خودروی خود تهیه کنید. کارشناسان و افراد حرفه‌ای اسمارت آپشن آن را بر روی خودروی شما به بهترین نحو نصب خواهند کرد.

هر آپشنی برای عملکرد مطلوب باید به‌طور صحیح نصب شود. هر قدر که شما از آپشن درجه یک و مرغوبی استفاده کرده باشید؛ در صورتی که به درستی بر روی خودرو نصب نشود، نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. هر آپشنی که شما از اسمارت آپشن تهیه کنید با بهترین کیفیت بر روی اتومبیل شما نصب خواهد شد.

Key option on car steering

 

معرفی آپشن کلید روی فرمان

آپشن کلید روی فرمان به خاطر هماهنگی فیش‌های رابط آن با سیم‌کشی خودرو و سیستم مولتی مدیا، به‌طور کامل با مولتی مدیای خودرو هماهنگ می‌شود. با نصب این آپشن شما می‌توانید بدون این که دست خود را از روی فرمان بردارید کنترل‌های مختلفی را انجام دهید. با استفاده از این آپشن نیازی نیست زمانی که تلفن شما زنگ می‌خورد، آن را از جیب خود خارج کنید. کلیدهای روی فرمان یا کلیدهای مولتی مدیای فرمان این قابلیت را دارند که شما به وسیله آن و با فشار دادن یک دکمه به تلفن‌های خود پاسخ دهید. البته سیستم مولتی مدیای خودروی شما باید امکان برقراری اتصال از طریق بلوتوث با تلفن هوشمند شما را داشته باشد. با استفاده از این آپشن می‌توانید بدون نگرانی به تلفن‌های خود پاسخ دهید و با آرامش رانندگی کنید.

با استفاده از این آپشن می‌توانید بر روی ورودی‌های سیستم مولتی مدیای خودرو کنترل داشته باشید. بر روی کلیدهای روی فرمان، دکمه mode وجود دارد. این دکمه به شما امکان تغییر ورودی‌ها را می‌دهد؛ و می‌توانید به وسیله آن سیستم مولتی مدیا را خاموش و روشن و یا رادیو، تلویزیون، USB و CD را بدون این که دستان خود را از روی فرمان بردارید، انتخاب کنید. بر روی این آپشن دو کلید برای کم و زیاد کردن صدا وجود دارد. شما می‌توانید با کلیدهای بعدی (next) و قبلی (previous) ایستگاه‌های رادیویی مختلف را انتخاب کنید؛ و یا در زمان پخش موسیقی آهنگ قبلی و یا بعدی را برای پخش انتخاب نمایید.

بر روی این آپشن دو دکمه دیگر نیز وجود دارد که با علامت‌های + و – مشخص شده‌اند. این کلیدها در موقعیت‌های مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. در زمان پخش موزیک و یا ویدیو با استفاده از این دکمه‌ها می‌توانید در داخل آهنگ به جلو و عقب بروید؛ و در زمانی که رادیو برای پخش انتخاب شده، با استفاده از این دکمه‌ها شما امکان تغییر و تنظیم موج رادیو را خواهید داشت. مجموعه کلیدهای کروز و مولتی مدیا بر روی فرمان به ایمنی شما در زمان رانندگی کمک خواهند کرد؛ و از به وجود آمدن خطرات می‌کاهد.

شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید و بهترین و مرغوب‌ترین آپشن‌های فابریک را برای خودروی خود تهیه کنید. ما با همکاری افراد حرفه‌ای آنها را بر روی اتومبیل شما نصب خواهیم کرد؛ تا بهترین عملکرد را داشته باشند.


» نظر

تاریخچه کیلس و استفاده آن برای خودروها

کیلس سیستمی است که به وسیله آن می‌توان بدون استفاده از کلید مکانیکی سنتی، یک قفل را باز کرد و یا علاوه بر باز کردن قفل، خودرو را روشن کرد. شما نیازی نیست برای وارد شدن به خودرو کلیدهای خود را از جیب خارج کنید و یا بر روی کنترل از راه دور دکمه‌ای را فشار دهید. این سیستم طوری طراحی شده است که تنها با نزدیک شدن به خودرو، فعال شده و اقدامات بعدی را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد.

keyless history and its use for cars

این سیستم زمانی که به خودرو نزدیک می‌شوید؛ سیگنال‌های ارسالی از ریموت کنترل را دریافت کرده و قفل درب‌های اتومبیل را باز می‌کند و سیستم برق خودرو را فعال کرده تا زمانی که راننده دکمه روشن و خاموش بر روی داشبورد را فشار می‌دهد، خودرو روشن شود. بنا به مدل و طراحی این سیستم، بر روی ریموت کنترل سیستم کیلس استارتر فابریک دکمه‌هایی هم وجود دارند که به وسیله آن می‌توانید از راه دور خودرو را روشن کرده و یا درب صندوق عقب را باز کنید.

 

تولید اولین کیلس

اولین نمونه‌های کیلس در سال 1980 در خودروهای مرکوری، فورد، کنتینانتال و لینکول مورد استفاده قرار گرفت و کمپانی فورد نام این سیستم را ورود بدون کلید یا کیلس نامید. در ابتدا این سیستم‌ها دارای یک صفحه کلید بودند که بر روی دستگیره درب راننده قرار داشت و دارای پنج دکمه بود. راننده با وارد کردن کد مخصوص می‌توانست وارد خودرو شود و بعد از آن باید کد دیگری را وارد کند تا موتور روشن شده و درب‌های دیگر باز شود.

در سال 1984 کمپانی نیسان این تکنولوژی را در خودروهای خود استفاده کرد و این سیستم توانایی باز کردن شیشه‌های پنجره‌ها را هم داشت و می‌توانست از راه دور درب‌های راننده و سرنشین کناری را هم باز کند. این سیستم در سال‌های بعد پیشرفت کرد و رنو با استفاده از یک ریموت کنترل دستی این سیستم را ارتقا داد؛ و از آن در ایلات متحده در بسیاری از وسایل نقلیه استفاده شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

سیستم کیلس استارتر بعد از آن پیشرفت‌های زیادی کرد و به امکانات مختلف برای امنیت بیشتر مجهز شد. در مدل‌های اولیه فقط از یک سیگنال برای ارتباط استفاده می‌شد؛ و بعد از دریافت سیگنال توسط خودرو، درب‌ها باز شده و اتومبیل آماده استارت زدن می‌گردید. این سیستم اولیه معایبی هم داشت که باعث شد کمپانی‌های خودروسازی اقدام به تولید نمونه‌های پیشرفته‌تر این آپشن نمایند. مدل‌های جدید از یک سیگنال تائید استفاده می‌کنند؛ و بعد از این که خودرو سیگنال اولیه را از ریموت کنترل دریافت می‌کند یک سیگنال به سمت ریموت می‌فرستد تا صحت عملیات باز شدن درب‌ها تائید شود و بعد از آن درب‌ها باز می‌شوند.

keyless system

برخی از شرکت‌های خودرو سازی این آپشن را بیشتر سفارشی سازی نمودند؛ و برای هر بار باز شدن درب یک سیگنال متفاوت ایجاد می‌شود. طرز کار این سیستم به این صورت است که بعد از این که درب‌های خودرو باز شد، یک سیگنال جدید به فرستنده ارسال می‌شود که برای دفعه بعد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این کار در هر بار سیگنال فعال متفاوت خواهد بود و امکان سوء استفاده از آن به حداقل خواهد رسید.

 

اسمارت آپشن ارائه‌دهنده سیستم کیلس فابریک

شما می‌توانید بهترین آپشن‌های خودرو را از اسمارت آپشن تهیه کنید. سیستم کیلس استارتر خودرو ارائه شده توسط اسمارت آپشن از انواع باکیفیت و جدید بوده که با نصب آن ایمنی خودرو بالا خواهد رفت. ایمنی سیستم کیلس استارتر از دزدگیرهای معمولی بالاتر است و به راحتی نمی‌توان درب‌های اتومبیلی که بر روی آن، این سیستم نصب شده را باز کرد. علاوه بر مرغوب بودن آپشن ارائه شده، طریقه نصب صحیح به عملکرد بدون عیب کمک زیادی خواهد کرد و این کار به وسیله افراد حرفه‌ای اسمارت آپشن به بهترین نحو انجام خواهد شد.


» نظر

جک برقی صندوق عقب توسان

شما می‌توانید با مراجعه به اسمارت آپشن، بهترین و مرغوب‌ترین نوع جک برقی را برای خودروی توسان خود تهیه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. با استفاده از این جک برقی و نصب آن بر روی خودروی توسان خود، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب صندوق عقب نخواهید داشت و به وسیله کلیدی که در داخل اتاق و بر روی داشبورد خودرو نصب می‌شود؛ می‌توانید درب صندوق عقب را باز کنید.

این آپشن در بسیاری از مواقع می‌تواند به شما کمک کند تا بدون زحمت درب صندوق عقب خودروی توسان TL خود را باز کنید. معمولا خودروهای جدید و لوکس از این آپشن برخوردار هستند؛ و شما هم می‌توانید خودروی خود را مانند انواع لوکس به این آپشن مجهز کنید. نیازی به تغییرات در خودرو نیست و جک برقی صندوق عقب با کمترین تغییر قابل نصب است. از طرف دیگر نصب این نوع از جک برقی صندوق بر روی خودروی توسان به خاطر این که دارای فیش فابریک است؛ موجب ابطال گارانتی نخواهد شد.

این جک برقی صندوق عقب با استفاده از کن باس خودرو کار می‌کند؛ و نیازی نیست برای آن سیم کشی جداگانه‌ای در نظر گرفته شود. آپشن‌های کیفیت پایین این امکان را ندارند و باید برای نصب آنها، تغییرات زیادی را در سیستم برق رسانی و انتقال فرامین انجام داد. اما جک برقی ارائه شده توسط اسمارت آپشن از نوع فابریک بوده و با استفاده از سیستم کن باس خودرو کار می‌کند. سیستم کن باس در خودروهای جدید برای کم کردن سیم کشی طراحی شده و تمامی امکانات مختلف، به وسیله آن با هم ارتباط خواهند داشت و نیازی به سیم کشی جداگانه برای هر قطعه نخواهد بود.

جک برقی صندوق عقب توسان

 

مزایای جک برقی صندوق عقب توسان

زمانی که جک برقی صندوق عقب را بر روی خودروی توسان نصب می‌کنید؛ قادر خواهید بود به هر اندازه‌ای که مایل باشید، درب صندوق عقب را باز کنید. در واقع می‌توانید مقدار باز شدن درب صندوق عقب را از قبل تعیین کنید؛ و بعد از آن هر بار که اقدام به باز کردن درب صندوق عقب می‌کنید، تا همان ارتفاع تنظیم شده باز خواهد شد. این مزیت برای مکان‌هایی که دارای سقف کوتاهی هستند مانند پارکینگ‌ها کاربرد فراوانی دارد.

با استفاده از جک برقی صندوق عقب نیازی نیست هر بار که درب صندوق عقب را باز می‌کنید نگران برخورد آن با سقف پارکینگ باشید. جک برقی صندوق عقب توسان ix35 را می‌توان به وسیله دکمه‌ای که در اتاق قرار دارد، کنترل کرد. همچنین شما می‌توانید درب صندوق عقب را به وسیله دکمه‌ای که بر روی درب نصب می‌شود، ببندید. همچنین با استفاده از این جک برقی، صندوق عقب را می‌توانید به وسیله ریموت کنترل باز کرده و یا آن را ببندید.

این آپشن به سنسوری مجهز است که اگر مانعی وجود داشته باشد، از بسته شدن درب جلوگیری می‌کند تا خسارتی وارد نشود. از طرف دیگر می‌توانید حتی سرعت باز و بسته شدن آن را هم تنظیم کنید.

 

جک برقی صندوق عقب فابریک توسان در اسمارت آپشن

تمامی آپشن‌های ارائه شده در اسمارت آپشن از انواع فابریک بوده و هماهنگی کامل با خودروی توسان 2011 تا 2018 دارند. این آپشن‌ها را می‌توان با کم‌ترین تغییر بر روی خودرو نصب کرد. به صورتی که در صورت نیاز و یا زمانی که شما قصد فروش خودرو را دارید می‌توانید آن را به راحتی از روی خودرو باز کنید؛ بدون این که تغییری در خودرو ایجاد شده باشد.

این جک برقی به خاطر بهره بردن از فیش فابریک در زمان نصب نیازی ندارد تا در سیم کشی خودرو تغییراتی ایجاد شود و همین امر باعث می‌شود گارانتی خودرو تحت تاثیر قرار نگیرد. اسمارت آپشن همواره سعی در ارائه آپشن‌های فابریک و درجه یک را دارد؛ تا بتوانند به مدت طولانی کار خود را انجام دهند. شما می‌توانید برای مشاوره در مورد انتخاب آپشن مورد علاقه خود با اسمارت آپشن تماس بگیرید؛ تا کارشناسان ما بهترین‌ها را به شما پیشنهاد دهند.


» نظر

نسل جدید چراغ جلو خودرو یا هدلایت

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از وسایل کارآمدتر شده و استفاده آنها از منابع انرژی کمتر شده است. یکی از این لوازمی که دچار تغییرات زیادی در طول سال‌های اخیر شده، هدلایتیا چراغ جلوی خودرو است. این چراغ‌های جلو با استفاده از دیودهای نورانی وظیفه روشن کردن محیط جلوی خودرو را دارند.

هدلایت در کارخانه سازنده بر روی خودروهای جدید نصب می‌شود؛ و در صورتی که بر روی خودروی شما این آپشن وجود نداشته باشد جای نگرانی نیست. این آپشن خودرو را می‌توانید از اسمارت آپشن تهیه کرده و بر روی خودروی خود نصب کنید. مانند هر وسیله و یا لوازم دیگری هدلایت‌های خودرو هم انواع مختلفی دارند. از انواع بی‌کیفیت و ارزان قیمت گرفته تا انواع مرغوب. البته شما می‌توانید همیشه مرغوب‌ترین آنها را از اسمارت آپشن تهیه کنید. تمامی هدلایت‌های موجود در مجموعه ما از برندهای معروف در این صنعت بوده و دوام بالا به همراه نوردهی مناسبی دارند.

استفاده از هدلایت برای چراغ‌های جلو و در برخی مواقع به جای پرژکتور نصب شده بر روی سپر خودرو، باعث خواهد شد محیط جلوی خودرو به طور کامل و با زاویه‌ای گسترده روشن شود؛ و راننده اتومبیل از وجود خطرات پیش رو از فاصله‌ای ایمن، با خبر شده و به موقع بتواند عکس‌العمل مناسب را داشته باشد. مهم‌ترین عاملی که در زمان تاریکی هوا به راننده کمک می‌کند تا بتواند رانندگی ایمنی داشته باشد؛ میزان دید جلوی خودرو است. شما می‌توانید با تعویض لامپ‌های قدیمی اتومبیل خود و مجهز کردن آنها به هدلایت، با ایمنی کامل در زمان تاریکی هوا رانندگی کنید.

car new headlights

 

چرا محبوبیت هدلایت به عنوان چراغ جلو رو به افزایش است؟

انواع هدلایت در این روزها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ و رانندگان تمایل دارند برای خودروی خود از این نوع چراغ استفاده کنند. یکی از دلایل این محبوبیت، میزان نور قوی آنها است. این شدت نور به‌گونه‌ای است که برای چشم انسان، خطراتی مانند لامپ‌های زنون ندارد. نور لامپ‌های زنون به شکلی است که اگر حتی به طور لحظه‌ای به آن نگاه کنید؛ باعث می‌شود تا چند ثانیه چشم نتواند چیزی را ببیند؛ و برای چشم انسان ضرر دارد. اما هدلایت‌ها باعث ناراحتی چشم انسان نمی‌شوند.

یکی دیگر از مواردی که باعث محبوبیت این آپشن شده، میزان انرژی مصرفی این لامپ‌ها است. لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی به میزان بسیار کمی برق مصرف می‌کنند. زمانی که در یک محیط گرم و شرجی، شما در خودروی خود از سیستم تهویه مطبوع استفاده می‌کنید؛ و سیستم مولتی مدیای خودرو هم روشن است؛ دینام باید برق بیشتری تولید کند. اگر برای روشنایی هم میزان برق زیادی مورد نیاز باشد؛ دینام فشار زیادی را باید تحمل کند که در طولانی مدت، باعث خواهد شد نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد. اما هدلایت برق کمی نیاز دارد و فشاری به سیستم تولید برق در اتومبیل وارد نمی‌کند.

قطعات الکترونیکی عمر بسیار بالایی دارند و لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ و نسبت به دیگر انواع لامپ‌ها طول عمر بسیار بالاتری دارند. بنابراین به مدت طولانی جلوی خودروی شما را روشن خواهند کرد. همچنین نیازی نیست مانند لامپ‌های رشته‌ای بعد از مدتی آنها را تعویض کنید.

یکی دیگر از مزایای لامپ‌های ال ای دی مورد استفاده در هدلایت، ولتاژ مورد نیاز آنها است. این لامپ‌ها با استفاده از برق 12 ولت روشن می‌شوند؛ و به هیچ مدار اولیه‌ای برای روشن شدن نیاز ندارند. لامپ‌های زنون برای این که روشن شوند به یک مدار رابط نیاز دارند؛ که برق 12 ولت را به ولتاژ بسیار بالا تبدیل کند. این برق ولتاژ بالا باعث خطراتی می‌شود. در حالی که لامپ‌های ال ای دی موجود در هدلایت به خاطر استفاده از ولتاژ پایین، خطری را برای انسان نخواهند داشت.

شما می‌توانید بهترین و مرغوب‌ترین انواع هدلایت خودرو را از اسمارت آپشن تهیه کنید. افراد حرفه‌ای آن را بر روی خودروی شما نصب خواهند کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.


» نظر