سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول دستگاه های مولتی مدیا ماشین – بخش یک

صدا، ویدیو و نتیجه گیری در مورد آنها

دستگاه‌های مولتی مدیا در ماشین برای مدت زیادی در اختیار ماشین‌های سطح بالایی مانند لیموزین، خودروهای لوکس و غیره قرار داشت. ایده تماشا کردن ویدیو یا بازی کردن در ماشین تا اواخر دهه 90 و اوایل هزاره سوم به شکل گسترده درنیامده بود و حتی در آن زمان نیز این ایده به دستگاه حجیم پخش ویدیو یا سیستم‌های مبتنی بر DVD محدود می‌شد.

امروزه، دستگاه‌های مولتی مدیا فابریک در داخل ماشین را می‌توان از طریق سیستم‌های OEM، دستگاه‌های پخش ویدیویی بازاری، پخش کننده‌های DVD قابل حمل و چندین دستگاه دیگر به دست آورد. تقریبا هیچ محدودیتی برای استفاده از دستگاه‌های مولتی مدیا وجود ندارد و تنها چیزی که واقعا به آن نیاز دارید پخش کننده صدا و ویدیو است. وسایل بسیار زیادی باید در داخل ماشین با یکدیگر کار کنند تا ویژگی مولتی مدیا ممکن شود، اما همگی آنها در سه دسته بندی کلی قرار می‌گیرند:

  • دستگاه صدا: این همان استریوی ماشین است که مدتهاست مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما به یک پخش کننده و چند اسپیکر (بلندگو) نیاز دارید و پخش کننده مذکور باید توانایی پخش ویدیو را نیز داشته باشد.
  • تجهیزات ویدیو: تجهیزات ویدیو در سیستم مولتی مدیا ماشین می‌تواند شکل‌های زیادی داشته باشد. موارد معمولی شامل پخش کننده ویدیو، صفحه نمایش برای صندلی‌های عقب و صفحه نمایش سقف ماشین هستند.
  • منابع رسانه‌ای: یک سیستم مولتی مدیا داخل ماشین می‌تواند به رسانه‌های فیزیکی مانند DVD یا دیسک بلوری و همچنین ابزار دیجیتالی مانند فلش مموری اتکاء کند.

 

multimedia device

 

اجزاء صوتی مولتی مدیا در ماشین

قسمت صدای سیستم مولتی مدیا ماشین معمولا شامل سیستم‌های پخش صدا است، اگرچه چندین تفاوت وجود دارد. بعضی از تجهیزات صدا که در سیستم‌های رایج پیدا می‌شوند به این صورت هستند.

  • پخش کننده: این دستگاه قلب سیستم است و تمامی چیزهای دیگر را کنترل می‌کند. شما احتمالا اصطلاح استریوی ماشین را بسیار بیشتر شنیده‌اید، اما دستگاهی که در داشبورد ماشین قرار دارد با نام پخش کننده شناخته می‌شود. این پخش کننده می‌تواند صدا و تصویر را از منابع مختلف دریافت کرده و در خروجی‌های خود صدا و تصویر را پخش کند.
  • اسپیکرها: اسپیکرهای عالی نیز بسیار کلیدی هستند، اما اسپیکرهای موجود در سیستم‌های مولتی مدیا باید با اسپیکرهای معمولی متفاوت باشند. اسپیکرها باید دارای کیفیت بالایی باشند تا بتوانند جلوه صوتی خوبی را اجرا کنند.
  • تقویت کننده: تمامی سیستم‌های مولتی مدیا در ماشین و تمامی سیستم‌های پخش صدا به صورت کلی به یک تقویت کننده نیاز دارند. بیشتر پخش کننده‌ها دارای تقویت کننده داخلی هستند، اما سیستم‌های سطح بالاتر از یک یا چند تقویت کننده کمکی دیگر هم در ترکیب سیستم صوتی خود استفاده می‌کنند.
  • پردازنده صدا: این قطعه در سیستم‌های سطح بالاتر پیدا می‌شود و در صورتی که می‌خواهید سیستم پخش صدای شما بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد باید از آن استفاده کنید.
  • تعدیل گر صدا: این قطعه نیز در سیستم‌های سطح بالا پیدا می‌شود و در تقویت کیفیت صدا بسیار موثر عمل می‌کند.
  • هدفون: بیشتر سیستم‌های صدای ماشین به صورت کامل بر اسپیکر اتکاء می‌کنند، اما سیستم‌های مولتی مدیا می‌توانند شامل هدفون نیز باشند. این ویژگی در صورت داشتن فرزند بسیار مناسب است و آنها می‌توانند به موزیک مورد علاقه خود گوش کنند، بدون این که مزاحم بقیه شوند.

بیشتر این قطعه‌های صدا به تجهیزات پیدا شده در سیستم‌های سنتی بسیار شبیه هستند و چندین وجه تفاوت مانند پخش کننده صدا دارند. اگرچه یک سیستم استریوی معمولی ماشین می‌تواند در فضای کلی سیستم مولتی مدیا مورد استفاده قرار گیرد، پخش کننده‌های ویدیویی برای این هدف بسیار مناسب‌تر هستند. استفاده از سیستم‌های باکیفیت باعث پایین آمدن نویز و داشتن تجربه لذت بخش خواهد شد.


» نظر

تمرکز ایمنی در سیستمهای نظارت پیرامونی – بخش دو

با استفاده از این تکنولوژی سیستم‌های نظارت پیرامونی ایمنی خودرو افزایش یافته و تصاویر واضح از اطراف خودرو خواهیم داشت. این روش همچنین به سیستم اجازه می‌دهد تا تصاویر مبهم یا خراب را شناسایی و در صورت لزوم از SoC استفاده کند. این سخت افزار، یکپارچگی ارتباطات و قابلیت اطمینان مورد نیاز را برای هر سازنده بزرگ خودرو فراهم می‌کند. با استفاده از دوربین 360 درجه نقطه کور رانندگی به طور کامل حذف گردید.

یک چالش دیگر که طراحان امروزه در ارتباط با اکثر SoC‌ها با آن روبرو هستند، پورت‌های کافی برای پردازش تعداد زیادی از ورودی‌های ویدئویی است که وسایل نقلیه مدرن به آنها نیاز دارند. بنابراین، در حالی که آنها توانایی کافی برای پردازش این داده‌ها را دارند، هر چند که همیشه قابل اعتماد نیستند، هیچ راهی برای پردازش سریع داده‌ها از ورودی‌های چندگانه به دستگاه وجود ندارد. پاسخ این است که سیگنالها را با هم در یک بسته داده تکی قرار دهند که فقط یک رابط ویدئویی واحد را به پردازشگر متصل می‌کند. پس از آن SoC قادر به پردازش چندین جریان ویدئویی مختلف خواهد بود. با گذشت زمان، تعداد جریانهای میانبر افزایش می‌یابد و امکان ورودیهای ویدئویی بیشتری را فراهم می‌کند. رمزگشای ویدئویی آنالوگ چند کاناله با خروجی دیجیتال، پین‌های با ارزشی را در SoC آزاد می‌کند که یک طراحی کلیدی است.

 

car Surveillance System

 

امکانات این سیستم

مزایای اقتصادی متعددی نیز وجود دارد. با قرار دادن هشت دوربین در هر ماشین، هزینه به یک عامل تعیین کننده تبدیل می‌شود، زیرا این ویژگی‌های ایمنی اغلب در خودروهای طبقه پایین و متوسط استفاده شده است. دوربین‌های تعریف شده با کیفیت بالا که نیاز به پردازش پیچیده‌تر و گران‌تر و سیم کشی دارند به هیچ عنوان روشی کم هزینه نیستند. در حالی که فن آوری آنالوگ یک تکنولوژی کامل هستند و مزایای قابلیت اطمینان را با هزینه‌های بسیار پایین‌تر ارائه می‌دهند.

دریافت محدوده دید چشم پرنده هرگز استفاده از دوربین‌های عقب را زیر سوال نمی‌برد و اکثر خودروسازان از پیشرفت‌های قابل توجهی که در زمینه ایمنی استاندارد در مدل‌های دوربین 360 درجه انواع خودرو معرفی شده است استفاده می‌کنند.

سیستم‌های نظارت تصویری در پیرامون خودرو، همچنین تحت عنوان مانیتور فراگیر شناخته می‌شود، ویدئو را از چهار دوربین پردازش می‌کند و سپس چهار عکس را به یک محدوده دید چشم پرنده، از بالا به پایین ترکیب می‌کند، به طوری که دوربین در بالای خودرو مستقر شده است. این مانیتور به راننده کمک می‌کند به صورت بصری موقعیت مکانی خودرو را نسبت به اشیاء اطراف برای مانور آسان و پارک خودرو در نظر داشته باشد. با توجه به تحقیقات شرکت Infinity، نرم افزار نظارت تصویری پیرامونی، به تنهایی با افزایش 33 درصدی تقاضا در سال 2018 روبرو شده است.

پیاده سازی این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی جدید رمزگشایی ویدئویی چند کاناله که به طور خاص برای برنامه‌های کاربردی برای کمک به پارک طراحی شده‌اند، بسیار مقرون به صرفه‌تر شده و مزایای قابلیت اطمینان را فراهم می‌کند. یکپارچگی یک عامل کلیدی است که با جدیدترین روش‌های یکپارچه سازی چهار ویدئوی NTSC / PAL 10 بیتی را با مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADCs) برای پشتیبانی از چهار ورودی مستقل آنالوگ به طور همزمان را انجام می‌دهد.

هر دو رمزگشایی تصاویر را به یک پردازنده ارسال می‌کنند که می‌تواند چهار تصویر را به یک تصویر متحرک پیرامونی یکپارچه تبدیل کند و ویدئو ترکیبی را به صفحه واحد اصلی انتقال دهد. توانایی دریافت مستقیم ورودی‌های ویدئویی آنالوگ، نیاز به یک op amp در هر کانال ورودی را حذف می‌کند، و تعداد مولفه‌های مورد نیاز را کاهش می‌دهد. این ادغام به ساده سازی طراحی سیستم و به حداقل رساندن فضای مورد نیاز برای قرار دادن صفحه اصلی کمک می‌کند و هزینه کل سیستم را کاهش می‌دهد که یکی از عوامل کلیدی در معرفی این سیستم فراگیر است.

 

انعطاف پذیری سیستم‌های ایمنی

با توجه به پیاده سازی‌های مختلف، دستگاه‌های RELESAS ‘ISL7998x همراه با نسل قبلی TW9984 و TW9966 چندین کانال ویدئویی رمزگشایی، یک رابط کاربری خروجی دیجیتال قابل انعطاف برای پشتیبانی از تنظیمات مختلف را ارائه می‌دهند. این به طراح سیستم امکان ایجاد تغییرات در مدل‌های مختلف و جدید را می‌دهد. طراحان نیز باید از رمزگشاها و رمزنگارهای ویدئویی با ویژگی‌هایی که برای نظارت ساختاری نسبت به یک برنامه خودروی مناسب مورد نیاز هستند، استفاده کنند زیرا آنها از ویژگی‌های تشخیصی کلیدی بهره می‌برند که قابلیت اطمینان بیشتری را فراهم کرده و اطمینان می‌دهند که طراحان سیستم برای اضافه کردن این ویژگی‌ها نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند.

دوربین 360 درجه انواع خودرو

 

چشم انداز این سیستم‌های ایمنی چیست؟

ایمنی در طول دهه گذشته به یک عامل ایجاد تفاوت تبدیل شده است؛ دسترسی به داده‌های تست تصادف و توانایی اجتناب از جابجایی‌های جزئی و تلفات و حوادث جدی به یک عامل واقعی در انتخاب وسیله نقلیه تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های ایمنی دوربین، به یک گزینه ضروری برای خریداران خودروهای جدید تبدیل شده است.

این سیستم باعث ایجاد تغییر در نگاه خودروسازان برای بازاریابی این ویژگی‌های جدید شده است. با وجود مصرف کنندگانی که حاضر به پرداخت هزینه‌های ایمنی هستند، پرداخت هزینه برای ویژگی‌هایی نظیر مانیتور‌های نقطه کور و نظارت بر خروج از خط تردد، قانع کننده‌تر از پرداخت هزینه‌های گزاف برای استفاده از یک LCD مرکزی و سیستم سرگرمی بهتر و ارتقای سیستم رادیویی یا سیستم ناوبری بهتر به نظر می‌رسد. افزودن ویژگی‌هایی به مدل‌های ماشین اولیه به طور فزاینده‌ای در جهت ایجاد دید بهتر و ایمنی بیشتر متمرکز شده است که مسیر را برای سازندگان خودرو برای سرمایه گذاری در خودروهای تولیدی جدید نشان می‌دهد.

در این مسیر، هزینه‌های اجرای ویژگی‌های ایمنی باعث می‌شود که آنها را بیشتر در مدل‌های رده بالا‌تر ببینیم. ویدیوهای بیشتر و بیشتری برای ارائه قابلیت‌هایی نظیر دید در شب و روشن و تیره کردن تصویر برای بهبود محدوده دید مورد نیاز است.

توانایی ارائه راه حل‌های ویدئویی قابل اعتماد، آسان برای ادغام و با هزینه‌ای معقول نکته کلیدی تکنولوژی جدید خودروها خواهد بود که احتمال استفاده از ویژگی‌های کلیدی نسل بعدی برای افزایش ایمنی راننده و ارضای تقاضای مصرف کنندگان را در وسایل نقلیه جدید افزایش می‌دهد.


» نظر

تمرکز ایمنی در سیستمهای نظارت پیرامونی – بخش یک

صنعت ایمنی خودرو چندین نوآوری کلیدی را در طول سالها از قبیل ترمزهای ضد قفل تا کیسه‌های هوا تجربه کرده است. خودروسازان آلمانی جز اولین دسته‌هایی بوده‌اند که از بسیاری از پیشرفته‌ترین فن آوری‌ها برای بهبود ایمنی و تجربه رانندگی استفاده کرده‌اند. به عنوان مثال، خودروهای آلمانی اولین مدل‌هایی بودند که از سیستم‌های کمکی حرکت بین خطوط بهره برده‌اند، که ارتعاشی را در فرمان به هنگام عبور از روی خطوط ایجاد می‌کرد. سپس با کمک سیستم رادار به رانندگان این اجازه را دادند که با خیال راحت تغییر خط دهند. به راننده توسط یک چراغ چشمک زن که در آینه‌های بغل خودرو تعبیه شده، زمانی که وسیله نقلیه‌ای در نقطه کور راننده باشد هشدار می‌دهد. به دنبال این ویژگی سیستم‌های کمکی شروع و توقف و ترمز کمکی نیز معرفی شد که باعث کاهش خطر تصادفات از عقب می‌شد و به سرعت و قبل از وقوع تصادف به متوقف شدن خودرو منجر می‌شد.

Safety Focus on Surveillance systems

این ویژگی‌ها در طول زمان پیچیده‌تر و جدی‌تر شده‌اند، به خصوص با معرفی دوربین 360 درجه انواع خودرو که نقطه کور راننده را به طور کامل حذف می‌کند.

موسسه ایمنی بزرگراه‌ها اخیرا یک مطالعه را منتشر کرد که نشان می‌دهد که امکان مرگ در یک تصادف در مدل‌های خودروی جدید در کمتر از سه سال به یک سوم کاهش یافته است. در حقیقت، پیشرفت‌های ایمنی، میزان مرگ و میر را تا این اندازه خوبی کاهش داده است، که امروزه اتومبیل‌ها به طور قابل توجهی آمار بهتری را در مقایسه با خودروهای تولید شده در پنج سال پیش ارائه می‌دهند.

این یک چرخه برتر را برای خودروسازان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود رانندگان دلیل کافی برای خرید یک وسیله نقلیه جدید را داشته باشند. دلایل زیادی برای بهبود ایمنی، از پیشرفت‌های مکانیکی و ساختاری تا قوانین مرتبط با ایمنی وجود دارد. اما یکی از جالب‌ترین و سریع‌ترین برنامه‌های کاربردی ایمنی رو به رشد، سیستم‌های پیشرفته راننده کمکی است. این سیستم‌ها از ترکیبی از سنسورها، دوربین‌ها و صفحه نمایش‌ها برای نمایش اطلاعات هر چه بیشتر به راننده در حین رانندگی ایمن استفاده می‌کند. نقطه کور به عنوان منطقه‌ای شناخته می‌شود که محدوده دید راننده مسدود است.

 

ایمنی بیشتر با دوربین‌های پیرامون

دوربین‌های پشتیبان که در عقب ماشین نصب می‌شوند به همراه صفحه نمایش‌هایی که در آینه وسط و یا داشبورد نصب شده‌اند، کمک می‌کنند تا رانندگی با وسایل نقلیه جدید ایمن‌تر شده و میزان تصادفات کاهش یابد. اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه‌ها تخمین می‌زند که دوربین‌های عقب می‌توانند بیش از 50? از تلفات منجر به مرگ و میر را کاهش دهند. این ویژگی به عنوان یک الزام ایمنی معرفی شده است، به ویژه زمانی که مقررات دولتی به تصویب رسید و استفاده از دوربین‌های پشتیبان برای همه وسایل نقلیه جدید در سال 2018 به یک ویژگی ضروری تبدیل شد.

مقررات مشابهی در اروپا و آسیا نیز وضع شده است و خودروسازان در حال حاضر از دوربین‌های عقب در همه مدل‌ها استفاده می‌کنند. TW9992 یک نمونه خوب از رمزگشای ویدئویی IC خودرو است که به این روند ایمنی جهانی پاسخ می‌دهد.

ورودی‌های ویدئویی کامپوزیت یکپارچه در دوربین عقب خودرو استفاده می‌شوند و از ویژگی تنظیم خودکار کنتراست برای کاهش و افزایش روشنایی و کنتراست تصویر برای افزایش دید و ایمنی راننده استفاده می‌کنند. سپس رمزگشای ویدئوی دیجیتالی رابط MIPI-CSI2 خود را به سوی واحد اصلی SoC هدایت می‌کند تا ویدئو را پردازش کند و آن را به صفحه نمایش ال سی دی روی داشبورد ارسال کند.

ملاحظات طراحی با امکان مشاهده محدوده عقب و دیگر دوربین‌ها به یک روند اصلی تبدیل شده است که هزینه و قابلیت اطمینان را به عنوان دو نگرانی مهم در طراحی خودروها را برطرف کرده است. عناصر کلیدی محاسبه هزینه معادل برای این سیستم‌ها، دوربین و صفحه نمایش هستند. پیاده سازی‌های اولیه، با قرار دادن یک نمایشگر کم هزینه در آینه برای دید عقب آغاز شد. با فراگیر شدن واحد‌های ناوبری و نمایشگرهای روی داشبورد، از آنها برای نمایش ویدیوی دوربین عقب استفاده شد. طرح‌های اصلی برای ارائه ویدئوها از پردازنده اصلی مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی استفاده کردند. سپس دوربین 360 درجه وارد عرصه شد.

این سیستم‌های پیشرفته، مشکلات سیستم ایمنی را به دلیل عملکرد سیستم‌های عامل نرم افزاری پیچیده‌ای که برای استفاده در حین عملیات عادی طراحی شده‌اند را برطرف کردند. علاوه بر این، این SoC‌ها به طور معمول پس از احتراق خودرو به آرامی بوت می‌شوند تا ویدیوی دوربین عقب به طور همزمان به راننده ارسال شود.

روش جایگزین، به دلیل افزایش انتظارات از SoC ها، استفاده از یک پردازنده ویدیویی یکپارچه است. این راه حل اساسا استفاده از یک رمزگشای ویدئویی سخت افزاری، Scaler و کنترل کننده IC است که همراه با SoC برای حل این دو مسئله سیستماتیک کار می‌کند. در ابتدای راه اندازی، پردازنده ویدیویی می‌تواند SoC را برای نمایش نزدیک ویدیوی پشتیبان و ارسال آن به صفحه نمایش آماده کند و باعث تحویل مطمئن در کمتر از 500 میلی ثانیه شود.


» نظر

صندلی های دارای گرمکن مناسب برای همه خودروها

آیا صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن یک ویژگی لوکس هستند یا یک مورد ضروری به حساب می‌آیند؟ هنگامی که می‌خواهید صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن را در ماشین یا وانت خود نصب کنید، با یک تصمیم گیری سخت روبرو خواهید بود. در شرایط آب و هوایی سرد، گرمکن‌های صندلی خیلی زودتر از اینکه بخاری ماشین شما گرم شود شروع به گرم کردن ماشین خواهند کرد. در فصول پاییز و زمستان صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن یک الزام بر‌‌ای رانندگی به حساب می‌آیند.

گرمکن‌های صندلی فقط بر‌‌ای فورد، چوی، تویوتا یا نیسان نیستند. آنها می‌توانند در انواع وسایل نقلیه شامل خودروهای شاسی بلند، وانت‌ها، کامیونت‌ها و یا هر وسیله دیگری نصب شوند تا رانندگان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن که پس از فروش نصب می‌شوند ظاهر صندلی شما را تغییر نمی‌دهند، اما آنها باعث افزایش ارزش خودرو و راحتی شخصی شما در روزهای سرد می‌شوند.

Heated car seat

 

صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن

این صندلی‌های دارای گرمکن از لحظه ورود شما به ماشین در مدت زمان کوتاهی شما را گرم خواهند کرد. شما می‌توانید به تکنسین‌های با تجربه در اسمارت آپشن اعتماد کنید تا این صندلی‌ها را بر‌‌ای شما به بهترین نحو ممکن نصب کنند. آنها سالهاست که قطعات الکترونیکی را بر روی خودروها نصب می‌کنند و با انواع وسایل نقلیه آشنا هستند و بهترین مسیر رد شدن سیم‌ها را در نظر می‌گیرند.

به دنبال یک شرکت بر‌‌ای تعمیر گرمکن صندلی فابریک خود هستید؟ با استفاده از خدمات مرکز اسمارت آپشن و لوازم جانبی آنها می‌توانید نیاز خود را رفع کنید. با پرداخت یک هزینه کم، اسمارت آپشن می‌تواند گرمکن‌هایی را که در حال حاضر بر روی صندلی‌های خودروی شما نصب شده را بررسی کند. هنگامی که عملیات تشخیص به پایان رسید، تکنسین‌ها می‌توانند گرمکن‌های صندلی شما را تعمیر و یا تعویض کنند تا راحتی کافی را بر‌‌ای شما ایجاد کنند و از آن لذت ببرید. با نگهداری مناسب از گرمکن صندلی خودرو همیشه در روزهای سرد سال گرم خواهید بود.

با استفاده از صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن یک رانندگی لوکس را تجربه کنید. اسمارت آپشن یک نصب کننده مجاز بر‌‌ای صندلی‌های گرمکن‌دار است. علاوه بر صندلی‌های دار‌‌ای گرمکن ما می‌توانیم پشتیبان کمر و عناصر ماساژ را بر روی صندلی‌های شما نصب کنیم. ایجاد پشتیبانی و عناصر اضافی باعث ایجاد راحتی به هنگام رانندگی‌های طولانی می‌شود.

با استفاده از فن آوری‌های گرمکن، اسمارت آپشن بر‌‌ای صندلی‌های اتومبیل‌های شما، آنها را در انواع تکی یا همراه با پشتی ارائه می‌دهد. ما از مواد با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که گرمکن‌های صندلی ما راحت، قابل اعتماد و با دوام هستند. در صورت نیاز، ما خوشحال خواهیم شد که این گرمکن‌های صندلی را بر روی صندلی‌های خودروی شما نصب کنیم.

 

گرمکن‌های صندلی اتومبیل

پد گرمکن می‌تواند با استفاده از دو تکنولوژی متفاوت ساخته شود. محبوب‌ترین نوع موجود در بازار پد ساخته شده از فیبر کربن است. الیاف‌های کربن معمولا توسط نوارهای چسبنده با هدایت الکتریکی در دو طرف به طور موازی به هم متصل می‌شوند. اندازه استاندارد گرمکن صندلی با قدرت تقریبی 25 وات است.

مزیت این راه حل این است که شما می‌توانید پد را آزادانه با توجه به اندازه صندلی ماشین خود انتخاب کنید. گرمکن همچنان با کمی کاهش قدرت می‌تواند کارآیی داشته باشد. اگر نصب کننده یا سرویس دهنده نیاز به نصب گرمکن صندلی بر‌‌ای یک مدل خاص از اتومبیل داشته باشد، باید اندازه و کانتور صندلی‌ها مشخص شود. شما می‌توانید با استفاده از سیم‌های عایق شده با پارچه، پروفیل‌های حرارتی سفارشی خود را تعریف کنید.

گرمکن‌های صندلی دارای ترموستات برای کنترل دما هستند و اجازه نمی‌دهند المنت‌ها بیش از حد گرم شوند. در صورتی که احساس می‌کنید صندلی‌های شما زیادتر از حد معمول گرم می‌شوند، اسمارت آپشن آنها را برای شما تست خواهد کرد و در صورت نیاز و خرابی ترموستات، آن را با قطعه یدکی مرغوب تعویض کرده تا باعث خرابی دیگر اجزاء نشود.


» نظر