سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایلی که ممکن است چراغ جلوی خودرو کار نکند

اگر چراغ جلوی یک خودرو کار نکند، هیچ راننده‌ای نمی‌خواهد با آن اتومبیل رانندگی کند. اگر می‌خواهید در شب رانندگی کنید؛ باید از قبل، چراغ‌های جلو را بررسی کنید. اگر هر کدام از چراغ‌های اتومبیل اشکالی داشته باشند، آن را برطرف کنید و بعد از آن رانندگی کنید. اگر هر کدام از چراغ‌ها روشن نباشند، امکان به وجود آمدن خطر زیاد خواهد بود.

اتومبیل‌های مختلف، از انواع متفاوت چراغ‌های خودرو استفاده می‌کنند؛ که به طور کلی در سه بخش می‌توان آنها را دسته‌بندی کرد. لامپ‌های رشته‌ای، زنون و هدلایت. لامپ‌های رشته‌ای نور و دوام کمی دارند. لامپ‌های زنون دوام بیشتری نسبت به انواع رشته‌ای دارند؛ اما نور آنها در صورتی که استاندارد نباشد، با نگاه کردن مستقیم به آن، باعث آسیب دیدن چشم می‌شود. لامپ‌های ال ای دی یا هدلایت نور قوی و استاندارد دارند و برای روشن شدن، برق کمتری هم نیاز خواهند داشت.

اتومبیل‌هایی که از هدلایت استفاده می‌کنند، به خاطر مصرف برق پایین این لامپ‌ها، اشکالات کمتری در سیستم چراغ‌های‌شان به وجود می‌آید. می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا انواع مرغوب هدلایت را تهیه کنید. با نصب هدلایت بر روی اتومبیل، سیستم روشنایی، کمتر دچار اشکال خواهد شد.

 

Reasons why the headlights don

 

چرا چراغ جلوی خودرو روشن نمی‌شود؟

 ممکن است شما از چراغ‌های جلوی ال ای دی که به هدلایت معروف هستند، استفاده کنید. این لامپ‌ها دوام زیادی دارند و به آسانی خراب نمی‌شوند، اما در بقیه بخش‌های سیستم روشنایی اتومبیل امکان دارد اشکالاتی وجود داشته باشند.

سوئیچ چراغ جلوی خودرو

کلید روشن کردن چراغ جلو در بیشتر وسایل نقلیه، یک سوئیچ اهرمی در کنار فرمان است. این سوئیچ برای استفاده زیاد طراحی شده، اما در نهایت ممکن است فرسوده شود.

سوکت‌های چراغ جلو

همان طور که می‌دانید، چراغ‌های جلو با سوکت‌هایی به سیم‌های برق متصل هستند. فیش‌های این سوکت‌ها خاصیت فنری دارند که با فشار مناسب باید به پایه‌های هدلایت متصل شوند. با گذشت زمان، ممکن است این خاصیت فنری کم شود و اتصال مناسبی ایجاد نشود. اگر این سوکت‌ها شل باشند، باعث گرم شدن محل اتصال شده و در نهایت امکات روشن نشدن چراغ جلو وجود دارد. بنابراین اگر لامپی روشن نشد، سوکت آن را هم بررسی کنید.

 

Car LED lamp function

سیم‌کشی چراغ جلو

در هر سیستم الکتریکی، اگر سیم‌کشی درست نباشد، سیستم کار نخواهد کرد. این مسئله در مورد چراغ جلوی خودرو نیز صادق است. در صورت اشکال در سیم‌کشی امکان دارد برق به چراغ‌ها نرسد. اگر با ولت‌متر آشنا هستید، می‌توانید از رسیدن برق به چراغ جلو مطمئن شوید.

فیوز چراغ یا رله

تمام سیستم‌های الکتریکی موجود در اتومبیل شما، از جمله چراغ‌های جلو، با فیوز محافظت می‌شوند. در اثر عوامل مختلف، امکان دارد فیوز بسوزد. اگر چراغ‌های جلوی خودروی شما روشن نمی‌شوند، فیوز را نیز بررسی کنید. چراغ جلو به برق زیادی نیاز دارد و این برق از طریق رله تامین می‌شود. در اثر کارکرد و یا شل بودن فیش‌ها، امکان داغ و خراب شدن رله وجود دارد.

لامپ‌های چراغ جلو

هر نوع از لامپ، عمر مفید مخصوص به خود را دارد. لامپ‌های رشته‌ای کمترین عمر و لامپ‌های ال ای دی دارای بیشترین دوام هستند. در برخی از مواقع، نور بالا کار می‌کند، اما نور پایین کار نمی‌کند. در این حالت امکان این که نور پایین لامپ سوخته باشد، زیاد است. نور پایین چراغ‌ها به خاطر کارکرد زیاد زودتر خراب می‌شوند و باید لامپ را تعویض کرد.

اگر به فکر تعویض چراغ جلوی خودرو هستید، حتما آنها را با چراغ‌های باکیفیت ال ای دی تعویض کنید. چراغ‌های ال ای دی یا هدلایت عمر زیادی دارند و نور مناسبی تولید می‌کنند. می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا مرغوب‌ترین هدلایت‌ها را بر روی اتومبیل شما نصب کنیم. اسمارت آپشن ارائه‌دهنده انواع آپشن خودرو با تکنولوژی روز و با کیفیت بالا بوده و بهترین‌ها را به شما ارائه خواهد داد.


» نظر

کیلس استارتر اتومبیل چگونه کار میکند؟

کیلس استارتر اتومبیل از آپشن‌هایی است که باعث راحتی در استفاده از خودرو می‌شود. زمانی که خودروی شما به این آپشن مجهز باشد، برای وارد شدن به خودرو، نیازی ندارید تا با استفاده از سوئیچ وارد اتومبیل شوید. حتی راننده احتیاجی به فشار دادن کلید باز شدن قفل درب اتومبیل بر روی ریموت کنترل را ندارد.

بعد از سوار شدن راننده نیازی ندارد تا با استفاده از سوئیچ، خودرو را روشن کند. کلیدی وجود دارد که با استفاده از آن اتومبیل روشن و خاموش می‌شود.

با نزدیک شدن به اتومبیل، قفل درب‌ها باز شده و شما می‌توانید وارد اتومبیل شوید. فرقی نمی‌کند که ریموت را در جیب و یا کیف خود قرار دهید، تنها باید این ریموت در محدوده اتومبیل باشد. برخی از خودروها مجهز به کیلس استارتر فابریک هستند و این آپشن در کارخانه بر روی خودرو نصب می‌شود. اما شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا ما این آپشن را بر روی خودروی شما نصب کنیم.

 

کیلس استارتر اتومبیل

 

عملکرد کیلس استارتر اتومبیل

این آپشن یک برد اصلی دارد که در داخل اتومبیل نصب می‌شود؛ و یک ریموت کنترل که باید همراه راننده باشد. ریموت کنترل در فواصل زمانی مشخص، سیگنالی را ارسال می‌کند و برای چند لحظه منتظر دریافت تایید می‌ماند. اگر سیگنالی دریافت نکرد، غیر فعال می‌شود تا برق زیادی مصرف نشود و باتری ریموت کنترل عمر بیشتری داشته باشد.

قدرت سیگنال ارسالی توسط ریموت کنترل به اندازه‌ای است که وقتی فرد به اندازه کافی نزدیک اتومبیل شد، این سیگنال می‌تواند برد اصلی را فعال کند.

برد اصلی نیز در فواصل زمانی مشخص فعال شده و در صورتی که سیگنالی از ریموت کنترل دریافت نشود، دوباره غیر فعال می‌شود. اگر ریموت کنترل در نزدیک خودرو باشد، سیگنال ارسال شده توسط ریموت کنترل، توسط برد اصلی دریافت شده و بعد از آن، یک سیگنال تایید به ریموت ارسال می‌شود. با تایید مجدد توسط ریموت کنترل، درب‌ها باز شده و راننده می‌تواند سوار خودرو شود.

با باز شدن درب‌های خودرو، سیستم برق اتومبیل هم فعال شده و با فشار دادن کلید استارت توسط راننده، اتومبیل روشن می‌شود. البته قبل از این که دکمه استارت را راننده فشار دهد، باید نکات ایمنی را رعایت کند تا خودرو را بتواند روشن کند.

در اتومبیل‌هایی که دارای گیربکس اتوماتیک هستند، راننده باید پای خود را بر روی پدال ترمز فشار داده باشد تا اتومبیل روشن شود. در خودروهای که گیربکس دنده‌ای دارند، تا پدال کلاچ فشار داده نشده باشد، خودرو روشن نمی‌شود.

 

عملکرد کیلس استارتر اتومبیل

 

امنیت بیشتر با کیلس استارتر اتومبیل

نصب این آپشن خودرو بر روی خودرو باعث بالا رفتن امنیت خودرو می‌شود. دزدگیرهای معمولی سیستم پیشرفته‌ای ندارند و امکان غیر فعال کردن آنها توسط افراد سودجو بالا است. اما در خودروهایی که به سیستم‌های کیلس مجهز هستند، برای این که درب‌ها باز شوند، به تایید دوطرفه نیاز خواهد بود و نمی‌توان به راحتی آن را غیر فعال کرد.

این سیستم‌ها از کدهای طولانی‌تری نسبت به انواع دزدگیر معمولی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. هر قدر کدهای ارتباطی طولانی‌تر باشند، امکان رمزگشایی آنها سخت‌تر می‌شود.

در خودروهایی که گیربکس دنده‌ای دارند و با سوئیچ روشن می‌شوند، اگر خودرو در دنده باشد و راننده بدون خلاص کردن آن، اتومبیل را روشن کند، خودرو به سمت جلو حرکت می‌کند. همچنین اگر فاصله اتومبیل با خودروی جلویی کم باشد، احتمال برخورد بالا می‌رود.

در صورت وجود افراد پیاده، این حرکت خطر زیادی خواهد داشت. اگر اتومبیل شما به این آپشن مجهز باشد، برای روشن شدن موتور، باید پدال کلاچ را نگه داشته باشید. با این کار احتمال خطر بسیار پایین خواهد بود.

 

بهترین آپشن‌ها را از اسمارت آپشن تهیه کنید

اسمارت آپشن همواره محصولاتی باکیفیت و مرغوب را ارائه می‌دهد، تا رضایت مشتریان را جلب کند. همچنین افرادی حرفه‌ای آنها را بر روی اتومبیل شما نصب خواهند کرد تا عملکردی مطلوب داشته باشند.


» نظر

هدلایت اصلی در اسمارت آپشن

هدلایت دارای نوری برابر با 6000 کلوین است و بدنه آلومینیومی آن باعث انتقال مناسب گرما می‌شود و طول عمر مفیدی در حدود 100000 ساعت دارد. قطعات استفاده شده در این آپشن، همه از جنس‌های مرغوب بوده و کارکردی ایده‌ال دارند و هیچ نویزی را در سیستم برق رسانی خودرو ایجاد نمی‌کنند.

این هدلایت از دو لامپ ال ای دی تشکیل شده که هر کدام توانی معادل 24 وات دارند که در مجموع 48 وات قدرت این لامپ است. این لامپ‌ها در انتهای خود یک فن خنک‌کننده دارند و این فن باعث می‌شود تا گرمای اضافه از اطراف برد کنترل ولتاژ و دیودهای نورانی لامپ ال ای دی خارج شود. این لامپ به خوبی جلوی خودرو را روشن می‌کند و راننده می‌تواند در مناطق تاریک، به راحتی جلوی خودرو را مشاهده کند و از خطرات پیش‌رو مطلع شود.

 

The main headline in the Smart Option

 

مزایای استفاده از هدلایت 

این هدلایت را به راحتی می‌توانید بر روی خودروی خود نصب کنید. نیازی به تغییر در سیم‌کشی خودرو ندارید. به خاطر طراحی ظریفی که دارد، این لامپ ال ای دی را می‌توان بر روی طیف وسیعی از وسایل نقلیه نصب کرد. این لامپ ال ای دی دارای نور سفید پرقدرت است و در شرایط آب و هوایی نامناسب، مانند بارندگی و یا مه، به خوبی قادر به روشن کردن محیط جلوی خودرو است.

بدنه آلومینیومی و فن تعبیه شده در این آپشن از داغ شدن آن جلوگیری می‌کند و به خاطر کارکرد در دمای مناسب، عمر قطعات آن بالا می‌رود. یکی از مزایای لامپ‌های ال ای دی نسبت به انواع قدیمی لامپ‌هایی که رشته‌ای هستند، حساس نبودن آنها نسبت به لرزش و تکان‌های شدید است. دیودهای نورانی موجود در این لامپ‌ها دارای مقاومت بالایی هستند.

در لامپ‌های هدلایت از فناوری COB استفاده شده و نور تولید شده چندین برابر لامپ‌های ال ای دی معمولی است. به خاطر هماهنگی با کاسه چراغ‌های مختلف، می‌توان از این آپشن در انواع مختلف خودرو استفاده کرد. این لامپ ال ای دی که دارای نور بالا و پایین است را می‌توان با کمترین تغییر بر روی انواع مختلف خودرو نصب کرد.

 

مصرف برق پایین و بازده بالا

هدلایت با استفاده از تکنولوژی روز ساخته شده و قادر است با کمترین مصرف برق، نور مناسبی را تولید کند. دیود نورانی و قطعات استفاده شده در برد کنترل ولتاژ این لامپ ال ای دی از انواع مرغوب بوده و دوام بالایی دارند. طراحی برد کنترل کننده ولتاژ، به گونه‌ای است که نوسانات برق ورودی تاثیری در خروجی آن ندارد و برقی که به دیود نورانی این آپشن وارد می‌شود، کاملا مطابق با نیاز دیود نورانی است. بازده بالای این آپشن باعث می‌شود با مصرف برق پایین، نور تولید شده، شدت مطلوبی داشته باشد.

 

نصب آسان هدلایت 

برای نصب این آپشن تنها نیاز به تعویض لامپ‌های جدید با لامپ‌های موجود در خودرو است. البته باید توجه داشته باشید هدلایتی را برای خودرو تهیه کنید که پایه‌های آن با پایه‌های لامپ‌های اتومبیل هماهنگ باشد. هرچند جای نگرانی نیست و برای خودروهایی که پایه لامپ آنها با پایه‌های این آپشن متفاوت است، می‌توان سوکت مورد نیاز را بر روی خودرو نصب کرد.

با تماس با اسمارت آپشن می‌توانید این آپشن را سفارش دهید. حتی نیازی نیست تا برای نصب این آپشن به محل ما مراجعه کنید، افراد حرفه‌ای، این آپشن را به محل شما می‌آورند و در محل شما بر روی اتومبیل نصب می‌کنند. تمامی آپشن‌های موجود در اسمارت آپشن از نوع مرغوب بوده و دوام بالایی دارند. افراد باتجربه، به خوبی با طریقه نصب انواع مختلف آپشن خودرو آشنا هستند؛ و در کمترین زمان ممکن آپشن مورد نظرتان را نصب می‌کنند. 


» نظر