سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای نصب و استفاده از جک برقی صندوق عقب

Advantages of Installing and Using a Rear Box Electric Jack

» نظر

مزایای نصب و استفاده از جک برقی صندوق عقب

Advantages of Installing and Using a Rear Box Electric Jack

» نظر

راه اندازی اتو هلد تالیسمان و کولئوس

اتو هلد تالیسمان و کولئوس

» نظر

بهترین آپشن مانیتور پشت سری را از اسمارت آپشن تهیه کنید

در اتومبیل‌های جدید، امکانات مختلفی برای راحتی در نظر گرفته شده است. برخی از این امکانات در مسافرت‌ها و مسیرهای طولانی به سرنشینان خودرو کمک می‌کند تا از امکانات تفریحی بیشتری استفاده کنند. یکی از آنها مانیتور پشت سری است. این مانیتورها، پشت صندلی‌های جلو و بر روی پشت سری نصب می‌شوند. این مانیتورها به سیستم مولتی مدیا فابریک خودرو متصل شده و تصاویری که سیستم مولتی مدیا پخش می‌کند را نشان می‌دهند.

مانیتور پشت سری از ال سی دی با کیفیتی بهره می‌برد که توانایی پخش تصاویر باکیفیتی را دارد. می‌توان از دو مانیتور در پشت هر دو صندلی جلو استفاده کرد. این مانیتورها به سیستم مولتی مدیا متصل می‌شوند. به راحتی می‌توان به وسیله این مانیتورها افرادی که در ردیف عقب صندلی‌های خودرو هستند را سرگرم کرد.

نصب مانیتور پشت سری

این مانیتورها برای خودروها ساخته شده‌اند و اندازه مناسبی دارند تا بتوان آنها را به راحتی و با تغییرات اندکی بر روی پشت سری صندلی‌های جلو نصب کرد. به صورت معمول این مانیتورها با روکش پشت سری به صورت یکپارچه هستند؛ و می‌توان فقط با تعویض این روکش‌ها آنها را در جای خود نصب کرد.

هر مانیتور دارای کابل‌های رابط و سیم برق ورودی است. کابل‌های رابط به سیستم مولتی مدیا متصل می‌شوند؛ و اطلاعات را از سیستم مولتی مدیا دریافت کرده و به مانیتور منتقل می‌کنند. سیم‌های برق ورودی و کابل‌های رابط، ضخامت کمی دارند و می‌توان آنها را به راحتی از داخل روکش صندلی رد کرد. احتیاجی به سوراخ‌کاری و یا تغییراتی در تودوزی اتاق خودرو نیست و می‌توان با کوچک‌ترین تغییر مانیتور پشت سری را بر روی خودرو نصب کرد.

مزایای آپشن مانیتور پشت سری

این مانیتورها دارای سخت‌افزاری پیشرفته هستند؛ و با نصب آنها امکانات مختلفی در اختیار شما خواهد بود. به راحتی با سیستم مولتی مدیا هماهنگ می‌شوند و تصاویر را پخش می‌کنند. علاوه بر اتصال با سیستم مولتی مدیا، این مانیتورها می‌توانند به صورت مجزا عمل کنند. هر مانیتور دارای درگاه حافظه خارجی بوده و می‌توان با اتصال حافظه جانبی به آنها فایل‌های صوتی و یا تصویری موجود در حافظه جانبی را پخش کرد.

این مانیتورها قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل‌های تصویری را دارند و افرادی که در صندلی عقب خودرو هستند، می‌توانند به صورت مجزا هر فایلی را که مایل باشند پخش کنند. این مانیتورها دارای فیش هدفون نیز هستند؛ و به راحتی با اتصال هدفون به آنها، هر فردی می‌تواند فایل‌های مورد علاقه خود را پخش کند.

سیستم عامل مانیتور پشت سری اندروید است. سیستم عامل اندروید امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به خاطر بهره بردن از سخت‌افزار قدرتمند، فرامین شما بدون هیچ تاخیری اجرا خواهد شد. هر مانیتور حافظه داخلی دارد که می‌توان بر روی آن موارد مختلف مانند، فایل‌های صوتی و تصویری را ذخیره کرد. به خاطر داشتن حافظه داخلی، در بسیاری از مواقع نیازی نیست تا از حافظه جانبی برای ذخیره فایل‌ها استفاده کنید؛ و فایل‌ها را می‌توان مستقیما در داخل این مانیتورها ذخیره کرد.

جمع بندی:

این مانیتورها کیفیت تصویر بالایی دارند؛ و در تمامی محیط‌ها تصاویری شفاف پخش می‌کنند. بسیاری از مانیتورهای بی‌کیفیت، در نور روز نمی‌توانند تصاویر مناسبی پخش کنند؛ اما تصاویر این مانیتورهای پشت سری حتی در نور روز به خوبی نمایش داده می‌شوند. به خاطر داشتن سخت‌افزار با تکنولوژی بالا، این مانیتورها مصرف برق بسیار کمی دارند؛ و حتی زمانی که هر دو مانیتور روشن هستند، مصرف برق آنها تاثیری در سیستم تولید برق خودرو ندارد.

این آپشن دارای صفحه نمایش ضد خش است؛ و فشار و یا کشیده شدن اشیا، باعث خرابی آنها نخواهد شد. به راحتی در برابر ضربه مقاومت می‌کنند و روی صفحه خراش ایجاد نمی‌شود. با تماس با اسمارت آپشن، مرغوب‌ترین مدل‌های مانیتور پشت سری را می‌توانید تهیه کنید.


» نظر

راه اندازی پشت کیلومتر اسپرت

 

Launching the back kilometer of the sport

» نظر
   1   2      >