سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رادار نقطه کور با کلید فابریک

رادار نقطه کور از آپشن‌هایی است که به راننده کمک می‌کند تا بتواند از خطرات در اطراف خودرو با خبر شود و به موقع عکس‌العمل نشان دهد. به صورت معمول راننده نمی‌تواند تمامی اطراف خودرو را ببیند؛ و اگر وسیله نقلیه و یا موتورسیکلتی به خودرو نزدیک شود؛ امکان برخورد و خسارت بالا می‌رود. این آپشن به راننده کمک می‌کند تا بتواند از خطرات در نقاط کور اطراف خودرو مطلع شود. به راحتی می‌توان رادار نقطه کور را بر روی انواع مختلف خودروها نصب کرد و از مزایای آن بهره برد.

آپشن رادار نقطه کور با کلید فابریک تغییری در خودرو ایجاد نمی‌کند و فقط در مواقع خطر، با استفاده از چراغ‌های روی آینه‌های جانبی و یا هشدار صوتی، راننده را از خطر آگاه می‌کند. اگر تصمیم به تغییر مسیر داشته باشید و چراغ راهنما را روشن کنید، در صورتی که مانعی در حال حرکت و در نزدیکی خودرو باشد، این آپشن با هشدار صوتی، راننده را از وجود خطر مطلع می‌کند.

نصب رادار نقطه کور بر روی خودرو

Blind spot radar with factory keyاین آپشن را می‌توانید با تماس با اسمارت آپشن تهیه کنید. اسمارت آپشن همواره آپشن‌های مرغوب و فابریک را عرضه می‌کند. آپشن‌های مرغوب دوام بالایی دارند و به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهند. افراد باتجربه این آپشن را بر روی خودروی شما در زمانی کم نصب خواهند کرد. هر آپشن با توجه به الزامات آن، توسط افرادی باتجربه نصب خواهد شد، تا بهترین کارایی را داشته باشد.

آپشن رادار نقطه کور با کلید فابریک دارای چراغ‌هایی است که در پشت آینه‌های جانبی قرار می‌گیرند. این آینه‌ها که دارای چراغ‌هایی به رنگ زرد و قرمز هستند؛ با آینه‌های جانبی خودرو تعویض می‌شوند. سنسورهایی نیز بر روی سپر عقب خودرو قرار داده می‌شوند تا این آپشن بتواند به خوبی از خطرات مطلع شود. برد اصلی در زیر داشبورد خودرو نصب می‌شود؛ و به خاطر اندازه کوچکی که دارد، می‌توان آن را در هر جایی نصب کرد. بنابراین این آپشن با کمترین سیم‌کشی قابل نصب است.

عملکرد آپشن رادار نقطه کور

رادار نقطه کور نسبت به وسایل نقلیه و یا موانعی که حرکتی ندارند، هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد. این خاصیت به خاطر نرم‌افزاری است که بر روی برد مرکزی نصب شده است. این نرم‌افزار قدرتمند، تمامی اشیاء اطراف اتومبیل را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ و در صورتی که وسیله نقلیه و یا موتورسیکلتی به خودرو نزدیک شود، علائم هشدار را فعال می‌کند. رادار نقطه کور با استفاده از سنسورهای باکیفیت، در تمامی شرایط جوی و روشنایی روز و تاریکی شب، به خوبی می‌تواند وظیفه خود را انجام دهد.

در صورتی که خودرو یا موتور سیکلتی به خودرو نزدیک شود و در فاصله نزدیکی قرار بگیرد، در هر سمتی که قرار داشته باشد، چراغ زرد رنگی که در پشت آینه جانبی آن سمت قرار دارد، روشن می‌شود. در صورتی که وسیله نقلیه بیش از حد به خودرو نزدیک شود؛ رنگ این چراغ تغییر می‌کند و رنگ قرمز روشن می‌شود و این اخطار راننده را متوجه وجود خطر می‌کند. در برخی از مواقع که برای تغییر مسیر راننده چراغ راهنما را روشن کرده باشد و وسیله نقلیه‌ای در نقطه کور قرار داشته باشد؛ این آپشن علاوه بر این که چراغ خطر آینه جانبی را روشن می‌کند، هشدار صوتی را نیز فعال کرده تا راننده از خطر مطلع شود.

اسمارت آپشن ارائه‌دهنده انواع آپشن خودرو

اسمارت آپشن انواع آپشن‌های مرغوب خودرو را ارائه می‌دهد. هر آپشنی در بهبود عملکرد خودرو تاثیرگذار خواهد بود. برخی از آنها باعث راحتی بیشتر راننده و سرنشینان می‌شوند و برخی دیگر امنیت اتومبیل را بالا می‌برند. برای انواع مختلف خودرو، آپشن‌های متنوعی در اسمارت آپشن موجود است و شما می‌توانید با تماس با ما آن را برای خودروی خود تهیه کنید. آپشن مورد نظر شما با بهترین کیفیت و در زمانی مناسب بر روی اتومبیل شما نصب خواهد شد.


» نظر

دی لایت سورنتو

دی لایت نوعی از چراغ‌های ال ای دی است که به محض روشن شدن خودرو روشن می‌شود. راننده کنترلی بر روشن و خاموش شدن آن ندارد و تا زمانی که خودرو روشن است، این لامپ‌ها نیز روشن خواهند ماند. این آپشن از سال‌های قبل در برخی از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ و سهم زیادی در کاهش تصادفات در روز دارد. زمانی که خودرویی به این آپشن مجهز باشد، عابرین پیاده، موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه آن را بهتر تشخیص می‌دهند.

هر قدر خودروها و عابرین پیاده بهتر بتوانند عبور اتومبیل‌ها را متوجه شوند؛ احتمال خطر کمتر خواهد شد. کامیون‌ها و خودروهای سنگین در شرایط نامساعد جوی، مانند مه، برف و باران، به سختی می‌توانند خودروهای سواری را از آینه‌های خود ببینند. اگر خودروها از دی لایت استفاده کرده باشند، به راحتی در روز توسط وسایل نقلیه سنگین قابل مشاهده هستند؛ و از تصادفات جلوگیری خواهد شد.

دی لایت چیست؟

دی لایت‌ها در کاسه چراغ‌های جلو نصب می‌شوند و نور مناسبی را تولید می‌کنند؛ که رانندگان و عابرین پیاده به خوبی می‌توانند آن را تشخیص دهند. از آنجا که این لامپ‌ها در تمام مدتی که خودرو روشن است، باید روشن باشند؛ این دی لایت‌ها برای روشنایی از لامپ‌های ال ای دی استفاده می‌کنند. لامپ‌های ال ای دی مصرف کمی دارند؛ و روشن بودن آنها فشاری به سیستم تولید برق خودرو مثل دینام وارد نمی‌کنند.

Daylight Sorrento 1دی لایت‌ها مانند هدلایت خودرو، لامپ‌های ال ای دی با عمر طولانی دارند و نسبت به انواع لامپ‌های معمولی ساعات بسیار بیشتری را می‌توانند کار کنند. به همین خاطر از لامپ ال ای دی در دی لایت استفاده می‌شود. زمانی که این آپشن را بر روی خودروی خود نصب می‌کنید؛ نیازی نیست که نگران سوختن لامپ‌های آن باشید. این لامپ‌های ال ای دی تقریبا می‌توانند در تمام طول عمر خودرو روشن بمانند و وظیفه خود را انجام دهند.

دی لایت‌های مختلفی را می‌توانید در بازار پیدا کنید؛ که هر کدام برای اتومبیل‌های متفاوت مناسب هستند. هر خودرویی را می‌توانید به این آپشن مجهز کنید. البته انواعی از این دی لایت‌ها هستند که برای خودروی خاصی ساخته شده‌اند، مانند دی لایت سورنتو. اتومبیل‌های سورنتو در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و برخی از آنها آپشن‌های بیشتری نسبت به دیگر انواع دارند. شما می‌توانید امنیت خودروی سورنتوی خود را با نصب این آپشن بهبود دهید.

 

دی لایت سورنتو

با نصب این آپشن بر روی خودروی کیا سورنتو زیبایی آن را دو چندان کنید. این آپشن به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که باعث زیباتر شدن سورنتو می‌شود. زمانی که این آپشن را بر روی خودروی سورنتوی خود نصب کنید؛ خطر تصادف در روز را کاهش خواهید داد. با نصب این آپشن، به خاطر تصادفات کمتر، کاهش چشم‌گیری در هزینه‌های نگهداری خودرو خواهید داشت. در روزهای آفتابی، بارانی، برفی و یا در مواقعی که مه وجود دارد؛ این آپشن به رانندگان دیگر و عابرین وجود خودروی شما را اطلاع خواهد داد؛ و از خطرات در هنگام رانندگی کاسته می‌شود.

دی لایت خودروی سورنتو به گونه‌ای طراحی شده که ظاهر خودرو را زیباتر می‌کند و برای نصب آن نیازی نیست تا تغییرات زیادی را اعمال کنید. برخی از دی لایت‌ها به گونه‌ای هستند که اگر چراغ خودرو محلی برای نصب آن نداشته باشد، بتوان آن را بر روی بدنه خودرو در زیر چراغ‌های جلو نصب کرد. دی لایت‌های خودروی سورنتو در سپر خودرو نصب می‌شوند. سورنتو به صورت فابریک در زیر چراغ‌های جلو و بر روی سپر، چراغ‌هایی دارد که می‌توان آنها را با انواع دارای دی لایت تعویض کرد. دی لایت‌هایی که برای خودروی سورنتو ساخته شده‌اند؛ به خوبی در جای چراغ‌های قدیمی نصب شده و باعث زیباتر شدن اتومبیل می‌شوند.

شما می‌توانید با تماس با اسمارت آپشن، انواع آپشن‌های مرغوب و فابریک خودروهای مختلف مانند دی لایت و هدلایت خودرو را تهیه کنید؛ و برای ارتقا خودروی سورنتو از آپشن‌های موجود در اسمارت آپشن استفاده نموده و زیبایی و امنیت بیشتر را برای خودروی خود به ارمغان آورید.


» نظر
<      1   2