سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش و انتخاب نوع مناسب آن برای ماشین

 

مقدار فضایی که توسط کفپوش پوشش داده می‌شود حائز اهمیت است، مخصوصا اگر از وسیله خود زیاد استفاده می‌کنید. در یک مقاله مرتبط، ما تفاوت‌های میان کفپوش‌های ساده و سه بعدی را توضیح داده‌ایم. به صورت خلاصه، یک کفپوش ساده مقداری یا بیشتر کف ماشین را پوشش می‌دهد البته نه همه آن را. کفپوش‌ها را می‌توان به صورت طراحی‌های سفارشی یا طراحی‌های کلی به دست آورد. یک کفی سه بعدی فابریک برای پوشاندن بخش کاملی از کف ماشین طراحی شده است. کفپوش‌های سه بعدی همیشه سفارشی هستند و لبه‌هایی بلند دارند و برای پوشاندن سطوح ناموازی به کار می‌روند. کفپوش‌های ساده صاف هستند و در کناره‌های خود لبه‌ای ندارند.

اگر فکر می‌کنید که کفپوش‌های سه بعدی بیشتر با نیازهایتان همخوانی دارند، می‌توانید هر نوعی از آنها را در اسمارت آپشن پیدا کنید که به منظور مقاومت فیزیکی بالاتر از مواد مرغوب ساخته شده‌اند. اگر میل گاردان ماشین از وسط صندلی‌های آن رد شده باشد، به دنبال کفپوش‌هایی سه بعدی بگردید که فضای برآمده را هم پوشش دهند. این نوع کفپوش سه بعدی نیز همیشه از مواد اولیه با دوام ساخته می‌شود. با این حال، کفپوش‌های موکتی (حتی آنهایی که سفارشی هستند) فضای کمتری را پوشش می‌دهند و معمولا در اندازه‌های بزرگتر در دسترس نیستند. اگر به دنبال پوشش بیشتری هستید به دنبال کفپوش‌های سه بعدی با کیفیت بالا بگردید.

 

انتخاب رنگ کفپوش

بسیار ساده است، کفپوش‌های سه بعدی متنوع‌ترین نوع از این لحاظ هستند. آنها را تقریبا می‌توانید از هر رنگی که بخواهید تهیه کنید. از سوی دیگر، کفپوش‌های سه بعدی در هنگام ساخت رنگ آمیزی می‌شوند. همین امر رنگ‌های انتخابی برای این مواد را پایدارتر می‌کند. به علاوه چند استثناء، بیشتر کفپوش‌های سه بعدی را می‌توان در رنگ‌های مشکی، خاکستری یا قهوه‌ای پیدا کرد. شرکت اسمارت آپشن بیشترین تنوع رنگ را از این حیث ارائه می‌دهد، تا با خودروی شما هماهنگی داشته باشد.

 

Choose a suitable flooring for the car

 

اگر می‌خواهید طراحی داخلی ماشین‌تان فراگیر باشد، این نکته را در نظر بگیرید که یک کفپوش با رنگ مناسب می‌تواند کمک شایانی باشد. همچنین رنگ‌های روشن قادرند زیبایی بسیاری را به وجود آورند، اگر با رنگ‌های دیگر هماهنگی یا تضاد داشته باشند. برای مثال، بعضی از کفپوش‌های سه بعدی دارای صفحه‌های فولادی ضد زنگ هستند. اگر به دنبال رنگ‌های روشن در محصولات کفپوش سه بعدی خودرو هستید، کفپوش‌های ارائه شده در اسمارت آپشن دارای طراحی فراگیر در طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف هستند. همچنین این کفپوش‌های سه بعدی برای انواع خودروها طراحی شده‌اند و هر خودرو کفپوش مخصوص خود را دارد.

اگر مالک ماشینی هستید که دارای رکاب‌های زرهی، جعبه ابزار و چیزهای دیگر است، چرا کفپوش‌های ماشین را هم با آنها هماهنگ نمی کنید؟ ما کفپوش‌های سه بعدی را در اختیار داریم که به صورت کامل قسمت کف آن از صفحات آلومینیمی درست شده‌اند و در رنگ‌های روشن، مشکی و صیقلی در دسترس هستند. همچنین کفپوش‌های وینیل به همراه طرح‌های صفحاتی آلومینیمی کارایی بسیار بالایی دارند و حتی می‌توانید با استفاده از آنها نمای داخلی ماشین را زیباتر کنید.

انتخاب کفپوش‌های سه بعدی از جنس وینیل یا دیگر مواد، مانند انتخاب کفپوش‌های ساده یا سه بعدی، یک انتخاب شخصی است. مطمئنا نحوه استفاده از وسیله نقلیه باید سهم زیادی در تصمیم گیری داشته باشد. اهمیت رنگ هم می‌تواند عاملی مهم باشد. به یاد داشته باشید که بهترین انتخاب همان است که برای شما مناسب است. (این حقیقت را می‌دانیم که مشتریانی که دو نوع مختلف کفپوش دارند، یکی از آنها را برای تابستان و دیگری را برای زمستان استفاده می‌کنند.) کیفیت و تنوع محصولات ما این تضمین را به شما می‌دهند که می‌توانید کفپوش مناسب را با قیمت مناسب خریداری کنید.


» نظر

ساب ووفر و باکس تقویت باس – بخش دوم

برخلاف بلندگوهای پربسامد با فرکانس بالاتر و میان بردها، آوا، زیر و بمی و صدای ساب ووفر تحت تاثیر مواد به کار رفته در دیافراگم نمی‌باشند. مواد فلزی ممکن است دوام بیشتری نسبت به نوع کاغذی داشته باشند، اما همه آنها صدای خوبی خواهند داشت، چرا که ساب‌ ووفر تنها یک کار انجام می‌دهد، هل دادن هوا. همچنین ممکن است با اصطلاح “باکس کامل” در عنوان بعضی از محصولات ما روبرو شوید که می‌توانند برای بهبود صدای دی وی دی فابریک مورد استفاده قرار بگیرند. این اصطلاح به باکسی اشاره می‌کند که در کارخانه ساب‌ ووفر را در آن قرار داده‌اند. بعضی از این باکس‌ها دارای تقویت باس نیز می‌باشند.

Bass amplifier and subwoofer

 

 

ساب ووفرهایی که برای قرارگیری در جاهای باریک طراحی شده‌اند

اگر به دنبال ساب ووفرهایی هستید که توانایی قرارگیری در نقاط تنگ را دارند، باید ابزاری را پیدا کنید که به صورت ویژه برای مجموعه‌های فشرده طراحی شده اند. برای مثال، ساب‌ ووفر Pioneer 10-inch Shallow Mount را می‌توانید پیدا کنید که به همراه یا بدون باکس فروخته می‌شود.

Pioneer 10- inch Shallow Mount و Boss 10-inch Bass Series تنها دو نمونه از طرح‌های باریکی هستند که می‌توانند در زیر صندلی‌ها قرار گیرند. هنگامی که محدودیت فضا بسیار شدید می‌باشد و نصب ساب‌ ووفر در زیر صندلی تنها گزینه موجود است، ما تجهیزاتی باریک را در اختیار داریم که می‌توانند از همانجا بهترین کیفیت ممکن را تولید کنند. Pioneer 10- inch Shallow Mount، Audiopipe 8” Low Profile Subwoofer Enclosure و Boss 10-inch Bass Series تنها چند مورد از ساب ووفرهایی هستند که می‌توانید در وب سایت ما پیدا کنید.

subwoofer

باس استوانه‌ای

انتخاب دیگری از آپشن هوشمند خودرو که برای اشغال فضای کمتر در اختیار دارید باس استوانه‌ای می‌باشد. همانطور که می‌توانید از اسم آن متوجه شوید، شکل آنها به صورت استوانه می‌باشد و ساب ووفر در یکی از دو انتهای آن قرار دارد. از آنجا که قطر استوانه چندان بزرگتر از قطر ساب‌ ووفر داخل آن نیست، آنها را می‌توان در فضاهای جمع و جور و زاویه دار قرار داد، مخصوصا جاهایی که باکس‌های دیگر قابل قراردهی نیستند. طرفداران باس‌های استوانه‌ای احساس می‌کنند که این محصولات تاثیر باس را به دلیل اکوی طبیعی طولانی‌تر می‌کنند (به عبارت دیگر صدای دممم… دممم…)، در حالی که باکس ساب ووفر صدای کوبیدن تولید می‌کند (به عبارت دیگر، صدای دپ… دپ… دپ).

از لحاظ بهترین قیمت ممکن، ما Pyle 8-inch Blue Wave Carpeted را به شما پیشنهاد می‌کنیم که فاقد تقویت کننده داخلی می‌باشد. برای آنهایی که صدای بلندتر را ترجیح می‌دهند، باس‌های استوانه‌ای Fusion 10-inch CS Series و همچنین Audiopipe AP-DX Series بهترین گزینه می‌باشند که دارای تقویت کننده صدا نیز هستند.

 

باکس ساب ووفر دریچه‌دار

باکس‌های دریچه دار نیازمند نیروی کمتری برای پخش موسیقی با صدای بلند هستند و باس عمیق‌تری را تولید می‌کنند. اگر تقویت کننده کوچکی دارید و موسیقی مورد نظرتان باس عمیقی دارد، باکس‌های دریچه دار بهریتن گزینه برای شما هستند. بعضی از نمونه‌های آنها شامل Audiopipe 12” AP-XB Series، Boss 12” Bass Series Dual Vented و Scosche 10” HD Series Vented می‌باشند. Dual 6.5” Dual Ported Passive Subwoofer Enclosure حتی دارای دو بلندگوی پربسامد 3 اینچی نیز می‌باشد.

باکس‌های Bandpass شامل یک ساب ووفر در یک جعبه دریچه‌دار می‌باشند که در جلوی دیافراگم‌های محرک قرار دارد. تمامی ساب ووفرهای Bandpass ما دارای دو محرک می‌باشند و به همین دلیل اندازه آنها کمی بزرگتر است. اگر به دنبال بهترین کیفیت صدای ممکن هستید، باکس‌های Bandpass بهترین انتخاب می‌باشند، البته اگر فضای کافی در اختیار داشته باشید.


» نظر

ساب ووفر و باکس تقویت باس – بخش اول

 

اگر از یک ساب ووفر برای تقویت باس سیستم صدای خود استفاده کنید، مطمئنا انواع مختلف موسیقی اعم از راک، هیپ هاپ یا کلاسیک کیفیت صدای بهتری خواهند داشت. ما انواع مختلف ساب ووفرها، معیارهای عملکردی مهم و چیزهای دیگر را امتحان می‌کنیم. با نصب آمپلی فایر و ساب ووفر صدای دی وی دی فابریک خودرو بهتر خواهد شد.

 

Bass amplifier and subwoofer

 

ساب ووفر چیست؟

در این مقاله، بر روی ساب ووفرها و باکس آنها تمرکز خواهیم کرد. اما اول از هر چیز، تفاوت میان ساب ووفر و ووفر را توضیح خواهیم داد. این اصطلاحات اغلب به اشتباه به جای یکدیگر به کار می‌روند و همین امر باعث سردرگمی در مورد عملکرد آنها می‌شود.

ووفر بخشی از اسپیکرهای سه طرفه می‌باشد. ووفر معمولا به همراه دو محرک صدای دیگر به نام بلندگوی پربسامدی (صداهای با فرکانس بالا را تولید می‌کنند) و “میان برد” (تولیدکننده صداهای موجود در وسط طیف صدا) در داخل اسپیکر قرار می‌گیرند. ووفر صدای باس با فرکانس پایین تر را می‌سازد و بسته به نوع طراحی خود ممکن است کمی از صداهای میانه طیف صدا را نیز پوشش دهند.

ساب ووفرها ابزاری اضافی هستند که معمولا در سیستم صدای ماشین‌ها وجود ندارند. آنها کاملا مربوط به باس هستند، و تنها کاری که انجام می‌دهند این است که به ووفر کمک کنند صداهای دارای فرکانس کم را بهتر تولید کنند. از لحاظ فنی، ساب ووفر بیشتر یک محرک صدا می‌باشد تا اسپیکر، اما هنوز هم افراد زیادی از آنها با عنوان اسپیکر یاد می‌کنند.

ساب ووفرها را در هر جای ماشین می‌توان نصب کرد و ما در بخش ساب ووفر و باکس انواع و اقسام زیادی از آنها را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین باس‌های استوانه‌ای دارای تقویت کننده صدای مخصوص به خود هستند،.

 

subwoofer for car

 

ظرفیت نیروی ساب ووفرها و دلیل اهمیت آنها

زمانی که به دنبال خرید ساب ووفر به صورت جایگزین یا درون باکس هستید، آشنا شدن با توانایی‌های مختلف آن و نحوه کارکرد هر کدام از آنها ضروری می‌باشد. شما اغلب می‌توانید اطلاعاتی را در مورد نقطه اوج وات مشاهده کنید. این بیشترین نیرویی می‌باشد که اسپیکر می‌تواند تولید کند (برای مثال، بلندترین نقطه آهنگ). این نکته چندان مهم نیست، چرا که اسپیکرها 99% اوقات در حالت حداکثر خود به کار گرفته نمی‌شوند.

RMS مقدار موثر، وات عددی است که باید به آن توجه کنید، چرا که نیروی کلی ساب ووفر را نشان می‌دهد، یا میزان برق برحسب واتی که ساب ووفر برای مدتی طولانی می‌تواند تحمل کند بدون اینکه بیش از اندازه گرم یا خراب شود و از کار بیافتد. ساب ووفرها بهترین عملکرد خود را زمانی خواهند داشت که سطح نیرو به انتهای بازه RMS می‌رسد. پس اگر از یک dvd فابریک یا یدکی بدون تقویت کننده استفاده می‌کنید، ساب ووفرهای دارای RMS کمتر بهترین گزینه از لحاظ کیفیت صدا هستند و همچنین بهترین استاندارد حجم صدا را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید از یک تقویت کننده اضافی برای افزایش حجم صدا بدون تحریف صدا استفاده کنید، ساب ووفرهای دارای RMS بالا بهترین صدا را خواهند داشت.

سطح دسیبل (که همچنین به عنوان SPL شناخته می‌شود) یک ساب ووفر نیز مهم می‌باشد، چرا که سطحی را نشان می‌دهد که بعد از آن صدا دچار تحریف خواهد شد. سطح دسیبل ممکن است به عنوان “سطح حساسیت” نیز شناخته شود. یک تصور اشتباه این است که ساب ووفرهای بزرگتر به نیروی بیشتری نیاز دارند، اما حقیقت چیز دیگری است. نشانگر میزان راندمان می‌تواند کمک بخش باشد، چرا که میزان خروجی دسیبل از مقدار مشخصی از نیرو را نشان می‌دهد. اعداد موجود در بازه 80-89 مناسب می‌باشند، و هر چیزی که بالاتر از 90 باشد می‌تواند بسیار عالی باشد.


» نظر

مراحل نصب و نکاتی در مورد کیلس فابریک

 

با استفاده از سیستم‌های ورود بدون کلید به خودرو می‌توانید قفل ماشین خود را تنها با استفاده از فشار دادن یک دکمه باز و بسته کنید. ریموت ماشین مانند یک فرستنده رادیویی کوچک عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که قفل ماشین را از فاصله‌ای دور باز و بسته کنید. یک سیستم ورود بدون کلید زمانی که به ماشین نزدیک می‌شوید درب را باز کرده و با استفاده از دکمه روشن، خاموش بر روی داشبورد می‌توانید موتور ماشین را روشن و یا خاموش کنید.

تنها فرض کنید که اگر در داخل خانه هستید و ناگهان به یاد بیاورید که قفل ماشین باز است، تنها با فشردن یک دکمه و بدون بیرون رفتن می‌توانید درب‌ها را قفل کنید. بعضی از این سیستم‌های ورود بدون کلید حتی می‌توانند موتور ماشین را از فاصله دور روشن کنند. پس اگر می‌خواهید از تمامی این مزایا بهره‌مند شوید، اما نمی‌دانید که چگونه این سیستم‌های ورود بدون کلید را در ماشین خود نصب کنید، باید این کارها را انجام دهید:

 

Keyless entry system

 

مراحل نصب سیستم ورود بدون کلید

ابزار مورد نیاز:سیم چین، چسب برق، لحیم، انبردست

مرحله 1: با سیم کشی ماشین آشنا شوید. مدل‌های مختلف ماشین از سیستم‌های سیم کشی مختلفی استفاده می‌کنند. قبل از نصب سیستم کیلس فابریک اطمینان حاصل کنید که با نحوه سیم کشی ماشین خود آشنا هستید.

مرحله 2: پنل‌های داشبورد را بردارید. برای دسترسی به سیم کشی ماشین، باید پنل‌های موجود در زیر فرمان و داشبورد را بردارید. بسته به مدل ماشین، شاید مجبور باشید که پنل‌های بغل ماشین را نیز درآورید. به محض اینکه آنها را پیدا کرید، با استفاده از سیم چین مقداری از پوشش سیم‌های مشکی را ببرید تا دسترسی بیشتری داشته باشید. نمودار سیم کشی ماشین خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئنا شوید که سیم‌های درست را می‌برید.

مرحله 3: سیم‌ها را کمی مرتب کنید. نصب سیستم ورود بدون کلید شما را وادار می‌سازد که بعضی از سیم‌های الکتریکی را جدا کرده یا دوباره نصب کنید. برای مدیریت آسان‌تر این کار، سیم‌هایی را پیدا کنید که از آنها استفاده نمی‌کنید و آنها را با استفاده از چسب برق به همبست بچسبانید. بدین شیوه، سیم‌های غیرضروری در زمان نصب سیستم مزاحم شما نخواهند شد.

مرحله 4: سیم‌ها را به هم وصل کنید. مقداری از سیم‌های همبست ماشین را لخت کنید. سپس سیم‌های سیستم ورود بدون کلید را قبل از وصل کردن به آنها لخت کنید. با سیم‌های نیرو، روشن کننده و چراغ پارکینگ شروع کنید و سپس به سراغ سیم‌های سیستم قفل ماشین بروید. به محض اینکه سیم‌ها را لخت کردید، آنها را دور هم بپیچید تا به خوبی متصل شوند. سپس آنها را به هم لحیم کنید تا از هم جدا نشوند.

مرحله 5: عملکردهای مختلف را برنامه‌ریزی کنید. بعد از لحیم کردن سیم‌ها به یکدیگر و مطمئن شدن از ایمن بودن آنها، شما می‌توانید ویژگی‌های مختلف سیستم را برنامه ریزی کنید. اینها می‌توانند شامل صدای آژیر، قفل احتراق ماشین و باز کردن درب‌ها باشند.

 

نکاتی در مورد نصب سیستم ورود بدون کلید

زمانی که سیم‌های لخت شده ورود بدون کلید را به یکدیگر وصل می‌کنید، بهتر است از لحیم به جای بست استفاده کنید. این کار به خاطر این است که اتصالات لحیمی عمر بیشتری نسبت به بست دارند که معمولا از پلاستیک ساخته می‌شوند.

در هنگام نصب سیستم همیشه راهنمای سیم کشی را دم دست نگه دارید، چرا که پیدا کردن سیم‌های درست می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد.


» نظر

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند TTC

توصیف محصول:

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از فنربندی نیز پشتیبانی می‌کند تا راحتی و امنیت را تا حد امکان افزایش دهد. همچنین ساخت آن توسط بیشترین تجربه و فناوری ممکن صورت می‌گیرد.

 

ویژگی‌های بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

اول از هر چیز، بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc در هنگام عبور از جاده‌های ناهموار و دارای دست انداز میزان ضربه وارد شده به کمک فنر را بسیار کمتر می‌کند. بنابراین، عمر مفید کمک فنر افزایش یافته و میزان ضربه وارد شده از جاده کمتر خواهد شد.

این محصول همچنین از خم یا کج شدن ماشین در هنگام پیچیدن با سرعت بالا جلوگیری می‌کند. بعد از آن، ارتعاش و صدای بدنه ماشین کاهش خواهد یافت. در نهایت، این ضربه گیرها باعث کاهش خستگی راننده در هنگام مسافرت‌های طولانی یا مکرر خواهند شد.

 

TTC Urethane Buffers Shock Absorber

 

امنیت محصولات بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc و وضعیت فروش آن

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc بهترین محصول ضربه گیر ماشین می‌باشد که توسط 20 سال تجربه و فناوری TTC ساخته شده است. در 10 سال گذشته، اطمینان کافی را نسبت به ضربه گیر قدرتی داشته‌ایم و اکنون دست به تولید بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc زده‌ایم. ما در کشور کره نزدیک به 5,000 نمایندگی داریم. در سال 2009، ما قرارداد صادرات محصولات خودمان را با کشورهای آمریکا، مکزیک، برزیل، چین و آسیای شرقی عقد کردیم و اکنون مشغول فروش هستیم. برای ورود به هر کشور دیگری که صنعت ماشین سازی خوبی دارد، ما گوهینامه بین المللی KS A 9001: 1 809001 را در سال 2007 به دست آوردیم.

 

آیا بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از پلاستیک ساخته می‌شود؟

این محصول حتی 1% هم پلاستیک در ساختار خود ندارد و تمامی آن از مواد پلی اورتانی ساخته شده است و شرکت TTC بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را با بهره گیری از توسعه فناوری در سه نسل متوالی و با استفاده از دانش خود در ترکیب مواد ساخته است، به گونه‌ای که هیچ شرکت دیگری قادر به تقلید آن نیست.

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc بعد از تعداد زیادی آزمایش و خطا، سنجش محصولات و سنجش مواد ساخته شده‌اند. در حال حاضر، ما از همان مواد پلی اورتانی استفاده می‌کنیم که شرکت NIKE، یعنی معروف‌ترین شرکت‌های لوزام ورزشی جهان، برای کفش و لباس‌های خود از آن استفاده می‌کند. با ترکیب کردن مواد عالی و طراحی نوین، عملکرد این ضربه گیرها نسبت به نسل قبلی خود بسیار بهتر می‌باشد. ما این محصول را با افتخار به شما عرضه می‌کنیم.

هیچ محصول دیگری نمی تواند از کیفیت مواد، طراحی و فناوری شرکت TTC تقلید کند.

 

چه نوع ماشین‌هایی قابلیت استفاده از بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را دارند

بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را می‌توان در ماشین‌هایی نصب کرد که در کمک فنر خود دارای فنر لوله ای هستند. آنها را نمی‌توان در کمک فنرهای میله‌ای به کار برد.

 

ضربه گیر کمک فنر

 

خلاصه ویژگی‌های بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

با استفاده از دانش خود در ساخت بهترین نسبت پلی اورتان، بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc مقاومت خوبی در مقابل گرما، سرما و روغن دارند. بنابراین، می‌توان آنها را در همه مناطق جغرافیایی و شرایط آب و هوایی به کار برد. آنها همچنین دوام بسیار زیادی دارند. این محصولات می‌توانند ضربه‌های وارد شده را بسیار خوب تحمل کنند.

با توجه به اندازه‌های مختلف بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc (K، S، A، A+، B، B+، C، C+، E، F، F+)، آنها می‌توانند در بیشتر ماشین‌های موجود در کشورهای مختلف به کار روند. این محصول می‌تواند از کمک فنر ماشین در مقابل ضربه‌های ناگهانی محافظت کند و احساس اطمینان را به ارمغان آورد. وظیفه اصلی آن افزایش راحتی در عین رانندگی و ایمن کردن آن است. بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc از کمک فنر محافظت می‌کند و دوام آن را افزایش می‌دهد.

این محصول همچنین هزینه‌های بالای تعویض کمک فنر را کاهش می‌دهد. این ضربه‌گیر بهترین عملکرد و ارزش را به نسبت قیمت خود فراهم می‌آورد.


» نظر
   1   2      >