سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره مانیتور اندروید هیوندایی النترا

مانیتور اندروید هیوندایی النترا یکی از آپشن‌های باکیفیت این خودرو است. این مانیتورها دارای صفحه نمایشی مرغوب هستند و تصاویر پخش شده در هر شرایطی دارای شفافیت بالایی است. در بسیار از صفحه نمایش‎ها، در برخی از مواقع روز که زاویه نور خورشید با مکانی که خودرو قرار دارد مطابق است؛ نور خورشید به صفحه نمایش سیستم مولتی مدیای خودرو می‌تابد و مانع از دیده شدن مناسب اجزاء نمایش داده شده می‌شود.

تکنولوژی مورد استفاده در این مانیتور به گونه‌ای است که کمترین بازتاب نور را داشته باشد. این کار باعث می‌شود؛ در هر شرایطی بتوانید تمامی موارد موجود در صفحه نمایش را به خوبی مشاهده کنید. مانیتور اندروید هیوندایی النترا دارای امکانات مختلف دیگری نیز هست که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

Hyundai Elntra Android Monitor

 

قابلیت‌های مانیتور اندروید هیوندایی النترا

با نصب این مانیتور اندروید هیوندایی النترا شما امکانات مختلفی را در اختیار خواهید داشت. این امکانات به شما کمک می‌کنند رانندگی بهتری داشته باشید و در صورتی که به همراه خانواده به مسافرت بروید؛ این امکانات سفر خوبی را برای شما فراهم کنند.

این مانیتورها دارای پردازنده هشت هسته‌ای بوده و می‌توانند بدون هیچ تاخیری کارهای مختلف را انجام دهند. این پردازنده‌ها 64 بیتی هستند و سرعت انتقال اطلاعات در آنها بسیار بالا است. این پردازنده به یک رم 2 گیگابایتی مجهز شده که می‌تواند با استفاده از گذرگاه داده 64 بیتی ارتباطی با سرعت بالا داشته باشد. هر قدر سرعت حافظه رم بیشتر باشد، پردازنده محاسبات را با سرعتی بالاتر انجام می‌دهد و توانایی انجام چندین کار هم زمان را خواهد داشت.

 

می‌توانید سی دی و یا دی وی دی‌های خود را با استفاده از این مانیتور پخش کنید. همچنین فرمت‌های مختلفی را می‌توانید با استفاده از این مانیتورها پخش کنید؛ که عبارتند از، VP8، DivX، MPEG-1/2/4، H264، H263، AVS Stream و چند فرمت دیگر. با این مانیتورها انواع فرمت‌های فایل‌های صوتی از جمله، Mp3، WMA، AAC و بسیاری از فرمت‌های دیگر را می‌توان پخش کرد.

با استفاده از این مانیتورها شما می‌توانید عکس‌هایی را که با گوشی هوشمند خود گرفته‌اید را هم تماشا کنید. این امکانات بیشتر نیازهای شما را برطرف می‌کنند؛ و شما به وسیله دیگری در زمینه مولتی مدیا احتیاج نخواهید داشت. این مانیتورها با گوشی اندروید شما سازگار هستند؛ و می‌توانید با استفاده از کابل، وای فای و بلوتوث، گوشی خود را به آنها متصل کنید.

یکی از نقاط قوت مانیتور اندروید هیوندایی النترا داشتن حافظه داخلی است. این حافظه داخلی از انواع سرعت بالا بوده و توانایی ارتباط سریع با پردازنده و درگاه‌های ورودی را دارد. با استفاده از آن می‌توان نقشه‌های آفلاین را در سیستم ذخیره کرد و به راحتی آنها را به روز رسانی نمود. شما می‌توانید از آن برای ذخیره کردن فایل‌های صوتی و یا تصویری استفاده کنید و بدون اتصال فلش و یا استفاده از سی دی و یا دی وی دی به موسیقی گوش کنید و یا فایل‌های تصویری را تماشا کنید.

می‌توانید به مانیتور اندروید هیوندایی النترا دوربین جلو و عقب را متصل کنید؛ و به راحتی اطراف خودرو را در زمان پارک مشاهده نمایید. با استفاده از این دوربین‌ها راننده می‌تواند موانع را ببیند و از حوادث جلوگیری کند.

همچنین شما می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های اندروید را در داخل آن نصب کنید؛ و با اتصال دسته بازی به این مانیتور در مسافرت‌ها لحظات خوشی را داشته باشید. به دلیل داشتن حافظه داخلی، امکان نصب برنامه و یا بازی را خواهید داشت و حتی می‌توانید از حافظه‌های فلش برای این کار استفاده کنید. این مانیتور دارای دو درگاه یو اس بی بوده و شما می‌توانید از یکی از آنها برای اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده کنید و درگاه دوم را برای مواقع لزوم خالی بگذارید.


» نظر

ایمنی بیشتر در رانندگی با هدلایت ال ای دی

موارد مختلفی در ایمنی اتومبیل نقش دارند؛ که داشتن دید مناسب در جاهای تاریک و شب یکی از این موارد است. چراغ‌های جلوی خودروها معمولا توانایی مناسبی در روشن کردن محیط جلوی اتومبیل را ندارند؛ و بسیاری از موانع و یا خطرات پیش رو را نمی‌توانند به خوبی در دید راننده قرار دهند. هدلایت ال ای دی به جای چراغ جلوی خودرو استفاده می‌شود؛ و با استفاده از تکنولوژی روز، توانایی تولید نور مناسبی دارد.

در بسیار از مواقع، اگر نور کافی جلوی خودرو را روشن کند؛ راننده می‌تواند از خطرات پیش رو در فاصله‌ای مناسب مطلع شود و عکس‌العمل به موقع و خوبی نشان دهد. این هدلایت‌ها به خاطر مصرف جریان پایین، گرمای زیادی تولید نمی‌کنند. برای این که این لامپ‌ها توسط گرمای موتور بیش از حد گرم نشوند؛ بر روی آنها یک فن تعبیه شده که بسیار بی‌صدا بوده و با گردش هوا، لامپ را خنک می‌کند. یکی دیگر از مزایای این لامپ‌ها، روشن شدن بدون وقفه است.

car led headlights

لامپ‌های رشته‌ای علاوه بر این که گرمای زیادی تولید می‌کنند و بازده آنها بسیار پایین است؛ در برابر رطوبت مقاومتی ندارند و در صورت تماس با رطوبت می‌سوزند. اگر از هدلایت به جای چراغ جلوی رشته‌ای خودرو استفاده کنید؛ نیازی نیست نگران نفوذ رطوبت باشید. این هدلایت‌ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و تماس با آب برای آنها مشکلی ایجاد نمی‌کند.

هدلایت آپشنی پرکاربرد در خودرو که می‌توان به جای تمامی چراغ‌های خودرو استفاده کرد. چراغ جلو (نور بالا و پایین) و پرژکتورها، هر کدام به راحتی با این هدلایت‌ها تعویض می‌شوند؛ و نیازی نیست تا تغییرات زیادی را بر روی خودرو انجام دهید. البته هدلایت‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام پایه متفاوتی دارند، تا بتوان از آنها در تمامی خودروها استفاده کرد.

 

تکنولوژی مورد استفاده در هدلایت ال ای دی چیست؟

هدلایت از قطعات مختلف الکترونیکی ساخته شده و به خاطر استفاده از تکنولوژی روز، علاوه بر دوام بالا و کارکرد طولانی، مصرف برق کمی هم دارد. در داخل هر هدلایت یک مدار الکترونیکی برای تطبیق ولتاژ و جریان وجود دارد. در این چراغ‌ها تولید نور توسط دیودهای نورانی انجام می‌شود. دیود قطعه‌ای الکترونیکی است که جریان الکتریسیته می‌تواند فقط از یک جهت آن عبور کند. به خاطر استفاده از مواد مخصوص، زمانی که از دیود نوری جریان عبور می‌کند، نور متصاعد می‌شود. هر ماده‌ای نور مخصوص به خود را دارد و با استفاده از مواد مختلف، هدلایت‌ها نورهایی با رنگ‌های متفاوت تولید می‌کنند.

یک نوع از مونتاژ قطعات الکترونیکی بر روی برد که از قطعاتی کوچک استفاده می‌شود با نام مونتاژ سطحی (SMD) معروف است. تکنولوژی اس ام دی به طراح این امکان را می‌دهد تا مدارهای بزرگ را در اندازه‌های بسیار کوچک طراحی کند. هدلایت ال ای دی هم به این دلیل که تکنولوژی ساخت آن مونتاژ سطحی است؛ به راحتی در کاسه چراغ خودرو قرار می‌گیرد.

 

مزایای هدلایت‌های خودرو

مدارهای الکترونیکی مونتاژ سطحی به خاطر بهره بردن از تکنولوژی روز، دوام بسیار بالایی دارند؛ و همین ویژگی باعث می‌شود که طول عمر این هدلایت‌ها بسیار بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای معمولی باشد. هدلایت ال ای دی در مقابل ضربه نیز مقاومت بالایی دارد و با ضربه خراب نمی‌شود. همان شدت ضربه‌ای که لامپ‌های رشته‌ای را خراب می‌کند؛ هیچ آسیبی به هدلایت‌ها نمی‌رساند.

نور هدلایت‌ها برای چشم انسان مضر نیست؛ و نگاه کردن مستقیم به آنها هیچ گونه ناراحتی برای چشم به همراه نخواهد داشت. در مورد لامپ‌های دیگر مانند زنون‌ها، اگر حتی برای یک لحظه چشم انسان به طور مستقیم به آنها نگاه کند؛ تا چند لحظه چشم توانایی درست دیدن را از دست خواهد داد؛ که در جاده‌های شلوغ باعث ایجاد خطر خواهد شد. به خاطر داشتن پایه‌های متنوع، شما می‌توانید از آنها در هر خودرویی استفاده کنید و نور کافی را برای خودروی خود تامین کنید. هر قدر راننده بتواند محیط جلوی اتومبیل را بهتر ببیند؛ در زمان مناسب می‌تواند عکس العمل معقولی را انجام داده و از خطرات در زمان رانندگی بکاهد.


» نظر

هدلایت آپشنی پرکاربرد در خودرو

به طور کلی اصطلاح هدلایت برای لامپ‌های جلوی خودرو کاربرد دارد؛ اما در این روزها برای لامپ‌های ال ای دی که به جای چراغ جلوی خودرو نصب می‌شوند، از این واژه استفاده می‌شود. هدلایت‌های ال ای دی نیز انواع مختلفی دارند تا بتوان از آنها در تمامی وسایل نقلیه استفاده کرد. آپشن‎های زیادی برای خودروها تولید می‌شوند که برخی از آنها برای زیباتر شدن ظاهر خودرو استفاده می‌شوند؛ و برخی دیگر امکانات سرگرمی را در خودرو برای سرنشینان فراهم می‌کنند. آپشن‌هایی نیز هستند که به رانندگی بهتر کمک می‌کنند که هدلایت یکی از آنها است.

این آپشن باعث بالا رفتن ایمنی در خودرو و در زمان رانندگی می‌شود و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در جاهای تاریک و شب هنگام این آپشن می‌تواند کمک خوبی برای رانندگی ایمن باشد. در برخی از مواقع، با استفاده از نور بالا، شما به راننده روبرو که امکان دارد شما را ندیده باشد، اخطار می‌دهید. چراغ جلوی خودرو به طور مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ و اگر آن را از جنس مرغوب تهیه کرده باشید، بدون نگرانی از خراب شدن و یا سوختن به مدت طولانی برای شما کار خواهد کرد. این لامپ‌های ال ای دی نیز دوام بالایی دارند و تا سال‌ها جلوی اتومبیل شما را روشن خواهند کرد.

headlight useful option in car

 

نصب هدلایت بر روی خودرو

هر آپشن خودرویی را اگر به طور صحیح نصب نکنید، بازده خوبی نخواهد داشت و این هدلایت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نور تولید شده از لامپ‌ها توسط کاسه چراغ تقویت شده و کاسه چراغ جهت آن را مشخص می‌کند. معمولا چراغ‌های استاندارد اتومبیل در جای مناسب قرار داده می‌شوند تا بهترین بازده نوری را داشته باشند. هر آپشنی را اگر به طور صحیح نصب نکنید، بازده خوبی نخواهد داشت و این هدلایت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نور تولید شده از لامپ‌ها توسط کاسه چراغ تقویت شده و کاسه چراغ جهت آن را مشخص می‌کند. معمولا چراغ‌های استاندارد اتومبیل در جای مناسب قرار داده می‌شوند تا بهترین بازده نوری را داشته باشند. این هدلایت‌ها باید به گونه‌ای باشند که بعد از نصب، فضایی در پشت آن وجود داشته باشد. این فضا برای تعویض و نصب اولیه آنها لازم است و زمانی که فن داخلی این هدلایت‌ها کار می‌کند، هوا می‌تواند جریان داشته باشد.

 

مزیت هدلایت در مقابل انواع دیگر لامپ خودرو

لامپ‌های رشته‌ای قدیمی مصرف برق بالایی دارند و این مصرف برق زیاد باعث گرم شدن بیش از حد لامپ می‌شود. لامپ‌های رشته‌ای به ضربه حساس هستند و اگر به آنها ضربه‌ای وارد شود به راحتی رشته داخل آنها از هم جدا خواهد شد و در نتیجه عمر کوتاهی دارند. نوع دیگری از لامپ وجود دارد که به لامپ زنون معروف هستند. این لامپ‌ها برای روشن شدن به الکتریسیته با ولتاژ بالا نیاز دارند و وقتی گرم می‌شوند، بهترین نور را تولید می‌کنند. این لامپ‌ها برای روشن شدن به قطعه دیگری که ولتاژ 12 ولت خودرو را افزایش دهد احتیاج دارند. این لامپ‌ها هم مانند لامپ‌های رشته‌ای گرمای زیادی تولید می‌کنند.

لامپ‌های ال ای دی که به هدلایت معروف هستند، با تکنولوژی روز تولید شده‌اند و مصرف برق کمی دارند. این لامپ‌ها با ولتاژ 12 ولت روشن می‌شوند و برای روشن شدن نیازی نیست گرم شوند. لامپ‌های ال ای دی زمانی که روشن هستند، گرم نمی‌شوند؛ اما برای محافظت آنها از گرمای موتور، یک فن در داخل خود دارند که اجازه بالا رفتن دما را در این لامپ‌های ال ای دی نمی‌دهد. یکی از مزایای قابل توجه لامپ‌های ال ای دی، طول عمر بالای آنها است که چندین برابر دیگر انواع لامپ است.


» نظر

آپشن گیرنده دیجیتال مناسب برای انواع خودرو

آپشن گیرنده دیجیتال را بر روی اتومبیل خود نصب کنید؛ و در هر جایی کانال‌های تلویزیونی را با کیفیت بالا دریافت نمایید. این آپشن را می‌توانید به سیستم مولتی مدیای خودرو خود متصل کنید؛ و تصاویر دریافتی را با استفاده از صفحه نمایش آن تماشا کنید. با استفاده از این گیرنده، علاوه بر کانال‌های تلویزیونی، کانال‌های رادیویی را هم می‌توانید به صورت دیجیتال و با کیفیت بالا دریافت نمایید. گیرنده‌های دیجیتالی نیاز به تجهیزات اضافه ندارند و در ابعاد یک جعبه کوچک هستند. اندازه مناسب جعبه آن باعث می‌شود شما بتوانید، برای هر نوع اتومبیل این آپشن را تهیه کنید. این گیرنده دیجیتال با برق 12 ولت کار می‌کند؛ و به راحتی به سیستم الکتریکی خودرو قابل اتصال است.

Digital receiver option suitable for all types of cars

 

امکانات آپشن گیرنده دیجیتال خودرو

با استفاده از این آپشن خودرو در هر جایی می‌توانید کانال‌های تلویزیونی را دریافت کنید. تصاویر دیجیتال دارای کیفیت بالایی هستند و مانند کانال‌های آنالوگ دچار برفک و… نمی‌شوند. این آپشن به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید کانال‌های رادیویی را هم دریافت کنید. تمامی کانال‌های رادیویی دیجیتال با استفاده از این آپشن قابل دریافت هستند. نیازی به جستجوی موج رادیو نخواهید داشت و بعد از نصب، تمامی کانال‌ها اسکن شده و قابل دریافت خواهند بود. علاوه بر تنظیم اولیه، شما می‌توانید به صورت دستی هم اقدام به جستجوی کانال‌های موجود کنید.

این آپشن دارای درگاه یو اس بی است؛ که با استفاده از آن می‌توانید از فایل‌های ذخیره شده در فلش مموری خود نیز استفاده کنید. این آپشن از فلش مموری‌های با ظرفیت بالا نیز پشتیبانی می‌کند؛ و شما حتی می‌توانید فلش مموری‌هایی با ظرفیت 400 گیگابایت را به آنها متصل کنید. با استفاده از این آپشن می‌توانید عکس‌های خود را بر روی صفحه نمایش ببینید. گیرنده دیجیتالفرمت‌های مختلف عکس مانند، PNG، BMP و JPG را پشتیبانی می‌کند. فایل‌های موسیقی را نیز می‌توانید با اتصال فلش مموری به گیرنده دیجیتال پخش کنید. خروجی تصویر این آپشن به صفحه نمایش و خروجی‌های صوتی به آمپلی فایر سیستم مولتی مدیا متصل می‌شوند؛ و فایل‌هایی که توسط این آپشن پخش می‌شوند؛ با سیستم مولتی مدیا به بهترین نحو تقویت خواهند شد.

یکی از امکانات مفید این گیرنده‌های دیجیتال، گزینه ضبط تصاویر دریافتی است. اگر بخواهید، تصاویر پخش شده را می‌توانید به راحتی بر روی فلش مموری که به آن متصل کرده‌اید، ضبط کنید. تصاویر ضبط شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ و قابلیت پخش در تمامی دستگاه‌های پخش تصویر را دارند. زمانی که شما خروجی صدا و تصویر این آپشن را به سیستم مولتی مدیا متصل می‌کنید، تصاویر پخش شده را می‌توانید در تمامی صفحات نمایش خودرو ملاحظه کنید. اگر بر روی پشت سری صندلی‌ها مانیتور نصب کرده باشید؛ افرادی که در صندلی عقب نشته باشند هم می‌توانند به راحتی تلویزیون تماشا کنند.

 

ارائه آپشن گیرنده دیجیتال خودرو در اسمارت آپشن

اسمارت آپشن انواع مختلف آپشن‌های با کیفیت اتومبیل را ارائه می‌دهد. گیرنده‌های دیجیتال ما از بهترین‌های موجود در بازار هستند؛ و به دلیل داشتن کیفیت بالا، دوام طولانی هم دارند. یکی از مواردی که در کیفیت تصاویر این گیرنده‌های دیجیتال اهمیت دارد؛ کابل‌های ارتباطی این دستگاه با سیستم مولتی مدیای خودرو است. ما در اسمارت آپشن همواره از بهترین کابل‌های رابط استفاده می‌کنیم؛ تا سیگنال‌های ویدیویی و صوتی، بدون تداخل با پارازیت‌های اتومبیل و با قدرتی بالا منتقل شوند.

نصب این آپشن توسط بهترین و باتجربه‌ترین افراد انجام می‌شود؛ و تمامی موارد احتیاطی برای به دست آوردن بالاترین کیفیت لحاظ خواهد شد. با نصب درست، حتی سیگنال‌های ضعیف دریافتی نیز توسط این آپشن تقویت شده و تصاویر شفافی را پخش خواهد کرد. این آپشن بر روی طیف گسترده‌ای از خودروها قابل نصب شدن است. با ما تماس بگیرید تا آپشن‌های مرغوب را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.


» نظر

با هدلایت خودرو بیشتر آشنا شوید

لامپ‌ها با تکنولوژی‌های جدید، علاوه بر کیفیت و بازدهی بالا، مصرف انرژی کمتری نیز دارند. هدلایت خودرو نیز در مقابل انواع قدیمی آن که با استفاده از لامپ‌های رشته‌ای محیط جلوی خودرو را روشن می‌کردند، نور بهتری دارد و انرژی کمتری مصرف می‌کند. این هدلایت‌ها در اتومبیل‌های جدید به صورت فابریک نصب می‌شوند، اما شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید و این آپشن پرکاربرد را برای خودروی خود تهیه کنید. هدلایت‌ها دارای نور قوی‌تری هستند و راننده در مکان‌های تاریک بهتر می‌تواند جلوی خودرو را ببیند و از خطرات در فاصله دورتری مطلع شود. هدلایت خودرو در انواع مختلف ساخته می‌شود؛ تا برای کاربردهای متفاوت مناسب باشد. از این هدلایت‌ها می‌توان هم به جای چراغ جلو (در کاسه چراغ) و هم به عنوان پرژکتور استفاده کرد.

know about car headlights

 

هدلایت خودرو چگونه کار می‌کند؟

هدلایت خودرو از دیودهای ال ای دی ساخته شده است. دیودهای نوری طول عمر بسیار بالایی دارند؛ و دوام آنها بستگی به تعداد روشن و خاموش شدن ندارد. بازده نوری لامپ‌های ال ای دی از بقیه لامپ‌ها بیشتر است؛ و با مصرف انرژی مشابه با انواع دیگر لامپ‌ها، نور بیشتری را تولید می‌کند. این لامپ‌ها، به شدت جریان الکتریکی کمتری برای روشن شدن نسبت به انواع دیگر لامپ‌ها نیاز دارند. از طرف دیگر، این لامپ‌ها در اثر گذشت زمان و بالا رفتن ساعات روشن بودن، دچار افت نور تولیدی نمی‌شوند؛ و در زمان کارکرد همیشه نور مناسبی را تولید خواهند کرد.

این دیودها به صورت مونتاژ سطحی (SMD) تولید می‌شوند و کارایی بالایی دارند؛ و از طرف دیگر اندازه آنها نسبت به عملکردشان بسیار کوچک است. سوکت استفاده شده در آنها، با سوکت‌های خودروهای مختلف هماهنگ ساخته می‌شود؛ و شما می‌توانید با کمترین تغییر، آن را بر روی خودروی خود نصب کنید.

هدلایت خودرو دارای بهترین عملکرد و دوامی بالا که بر خلاف لامپ‌های زنون که با استفاده از ولتاژ بالا روشن می‌شوند؛ با برق 12 ولت و بدون هیچ مدار افزاینده ولتاژ کار می‌کنند. هدلایت خودرو به خاطر استفاده از لامپ‌های ال ای دی، به اندازه لامپ‌های رشته‌ای قدیمی گرما تولید نمی‌کند؛ و در زمان روشن بودن، دمای آن بالا نمی‌رود. هدلایت‌های عرضه شده در اسمارت آپشن دارای فن داخلی نیز هستند؛ که به متعادل کردن دمای آنها کمک می‌کند. این فن‌ها، اجازه انتقال گرمایی که از موتور ماشین تولید می‌شود را به داخل هدلایت نمی‌دهند. در بیشتر مواقع، گرما باعث کوتاه شدن عمر لامپ‌ها می‌شود؛ که در این محصولات گرما از حد مجاز بالاتر نخواهد رفت.

 

مزایای استفاده از هدلایت خودرو

مهم‌ترین مزیت این لامپ‌ها، مربوط به نوردهی آنها است که به چشم آسیب نمی‌رسانند؛ به خاطر این که نور سفید تولید شده به وسیله این لامپ‌ها، فاقد نور مادون قرمز و فرابنفش است. هدلایت به ولتاژ بالا برای روشن شدن نیاز ندارد؛ و می‌تواند با ولتاژ 12 ولت به طور کامل بازدهی داشته باشد. در برخی از انواع لامپ‌های جلوی خودرو، مانند لامپ‌های زنون، ولتاژ 12 ولت خودرو باید به وسیله مدار رابط افزایش یابد تا لامپ بتواند روشن شود؛ که این ولتاژ بالا خطراتی را هم به دنبال دارد.

هدلایت‌های خودرو حتی اگر به مدت زیادی هم روشن باشند؛ گرمای زیادی تولید نمی‌کنند. گرمای بالا باعث خرابی و از کار افتادن بسیاری از قطعات الکترونیکی می‌شود. در این هدلایت‌ها علاوه بر این که گرمای تولید شده کم است؛ در داخل آنها یک فن برای به گردش درآوردن هوا وجود دارد؛ که مانع از بالا رفتن بیش از حد دما می‌شود. این هدلایت‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند؛ و بر روی انواع خودروها می‌توان آنها را نصب کرد.

طیف اتومبیل‌هایی که این هدلایت‌ها را می‌توان بر روی آنها نصب کرد؛ بسیار گسترده بوده و می‌توان از آنها در بسیاری از خودرو‌ها استفاده کرد. با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا بهترین نوع هدلایت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.


» نظر