سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی به مزایای رادار نقطه کور سانتافه

رادار نقطه کور سانتافه یکی از آپشن‌هایی است که مخصوص این خودرو طراحی شده و ایمنی رانندگی را بالا می‌برد. این آپشن به راننده کمک می‌کند، از وجود وسایل نقلیه و موتور سوارانی که به خودرو نزدیک می‌شوند، با خبر شود. راننده پشت و اطراف خودرو را به طور کامل نمی‌تواند مشاهده کند و در صورتی که در این نواحی وسیله نقلیه‌ای به خودرو نزدیک شود، اگر راننده اقدام به توقف کند و یا مسیر خود را تغییر دهد، باعث حادثه خواهد شد، در این مواقع، رادار نقطه کور به راننده هشدار خواهد داد.

santafe Blind Spot

 

چگونه رادار نقطه کور سانتافه به راننده هشدار می‌دهد؟

رادار نقطه کور سانتافه به وسیله چراغ‌های ال ای دی که در داخل آینه‌های جانبی نصب شده، این کار را انجام خواهد داد. اگر خودرو و یا موتور سیکلتی به اتومبیل نزدیک شود؛ چراغ زرد رنگ داخل آینه روشن می‌شود که نشان دهنده وجود خطر است. اگر وسیله کناری بیش از حد به اتومبیل نزدیک شود چراغ قرمز روشن می‌شود تا راننده را از وجود خطر مطلع کند. البته در برخی از انواع رادار نقطه کور در صورت نزدیک شدن وسیله نقلیه، چراغ زرد رنگ شروع به چشمک زدن می‌کند و این چراغ تغییر رنگ نمی‌دهد ولی در عمل همان کار را انجام خواهد داد.

برخی از انواع رادار نقطه کور سانتافه به هشدار دهنده صوتی نیز مجهز هستند؛ و در صورت خطر و یا نزدیک شدن بیش از حد یک وسیله نقلیه، اگر چراغ راهنما روشن باشد به وسیله صدا به راننده هشدار می‌دهند.

 

رادار نقطه کور سانتافه چگونه بر روی خودرو نصب می‌شود؟

رادار نقطه کور فابریکی عرضه شده توسط اسمارت آپشن پشت سپر و به صورت مخفی نصب می‌شود، با تکنولوژی ماکروویو کار می‌کند و فقط اجسامی که به خودرو نزدیک می‌شوند را اعلام می‌کند. این سنسورها میدان گسترده‌ای در کنار و پشت خودرو را پوشش می‌دهند و به راحتی می‌توانند خودروها و یا موتور سیکلت‌ها را تشخیص دهند. این سنسورها با کمترین تغییر در پشت سپر خودرو نصب می‌شوند و اندازه بسیار کوچکی دارند.

همراه سیستم رادار نقطه کور یک جفت شیشه آینه برای نصب به جای آینه‌های جانبی وجود دارد. این آینه‌ها در پشت خود چراغ دارند که این چراغ‌ها وظیفه اطلاع رسانی به راننده را بر عهده دارند. در زمان نصب رادار نقطه کور باید آینه‌های خودرو با این آینه‌های چراغ‌دار تعویض شوند.

همراه این آپشن یک عدد اسپیکر هشدار دهنده وجود دارد که در صورتی که خودرویی وارد محدوده نقطه کور راننده شود، در صورتی که راهنما روشن باشد، با استفاده از هشدار صوتی راننده را از وجود خطر مطلع می‌کند. در داخل جعبه این آپشن همچنین سیم‌های رابط برای ارتباط دادن و نصب قطعات مختلف این آپشن وجود دارد.

در صورت تمایل شما می‌توانید برای آپشن رادار نقطه کور کلید روشن و خاموش نصب کنید؛ و با نصب کلید شما می‌توانید این سیستم را در صورتی که مایل باشید خاموش کنید. بخصوص در برخی از مسیرهای تنگ و باریک اگر به هشدارهای متوالی این آپشن نیاز نداشته باشید؛ می‌توانید با اسفاده از کلید، آن را خاموش کرده و هشداری دریافت نکنید.

 

مزایای سیستم رادار نقطه کور خودروی سانتافه

این آپشن توسط کمپانی‌های مطرح خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ و معمولا سازندگان خودروهای لوکس، این آپشن را به صورت فابریک در داخل کارخانه بر روی خودرو نصب می‌کنند. رادار نقطه کور سانتافه به خاطر بهره بردن از تکنولوژی روز، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در صد خطای کمی دارد.

نرم افزار موجود در این سیستم عملکرد هوشمندی دارد و اجسام ثابت را از وسایلی که به خودرو نزدیک می‌شوند، تشخیص می‌دهد. این رادار نقطه کور به راحتی می‌تواند موتور سیکلت را تشخیص دهد و راننده را از وجود آن مطلع کند. این آپشن به خاطر کیفیت ساخت بالا، دارای توانایی تشخیص مطلوبی است؛ و از انواعی که از امواج التراسونیک استفاده می‌کنند، عملکرد بهتری دارد.

شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید و مرغوب‌ترین آپشن‌ خودرو را با قیمت‌هایی مناسب تهیه کنید و کارشناسان ما آنها را به بهترین نحو برای شما نصب خواهند کرد.


» نظر

همه چیز درباره سردکن صندلی سانتافه

آپشن‌های مختلفی برای راحتی راننده و سرنشینان طراحی شده‌اند؛ که سردکن صندلی نیز یکی از آنها است. شما می‌توانید در خودروی سانتافه خود این آپشن را نصب کرده و در فصول گرم سال از آن استفاده کنید؛ تا مسیرهای طولانی را با خستگی کمتری طی نمایید. سردکن صندلی در برخی از خودروها به صورت فابریک وجود دارد. معمولا در خودروها از سردکن صندلی برای صندلی راننده و یا سرنشین کنار راننده استفاده می‌شود؛ اما شما می‌توانید از این آپشن برای تمامی صندلی‌ها استفاده کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

سردکن صندلی مانند گرمکن صندلی بر روی صندلی و در زیر روکش نصب می‌شود. داخل این آپشن فن‌هایی تعبیه شده‌اند که موجب گردش هوا شده و این گردش هوا باعث گرم نشدن صندلی می‌شود. در روزهای گرم اگر صندلی خودرو تهویه هوا داشته باشد، بیش از حد گرم نشده و سرنشین احساس گرما نمی‌کند. این آپشن در بیشتر خودروهای جدید به صورت فابریک بر روی صندلی نصب می‌شود؛ اما در صورتی که به این آپشن نیاز داشته باشید می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید. اسمارت آپشن سردکن صندلی را برای خودروی سانتافه شما به‌صورت فابریکی نصب خواهد کرد؛ تا در روزهای گرم در کم‌ترین زمان اتومبیل شما خنک شده و برای رانندگی مناسب باشد.

cooling car seat

مزایای سردکن صندلی

سردکن صندلی با ایجاد جریان هوا در کوتاه‌ترین زمان صندلی خودروی شما را خنک خواهد کرد. همان‌طور که گفتیم در بسیاری از خودروهایی که مجهز به سردکن صندلی هستند؛ معمولا آنها بر روی صندلی راننده نصب می‌شوند و یا در بعضی از مدل‌ها صندلی کنار راننده نیز دارای این آپشن است. اما شما می‌توانید با سردکن صندلی سانتافه موجود در اسمارت آپشن، تمامی صندلی‌های خودروی سانتافه خود را به این آپشن مجهز کنید.

بعضی از این سردکن‌های صندلی دارای تنظیمات هستند و شما می‌توانید میزان خنکی را تغییر دهید. در صورتی که خودروی شما مجهز به سیستم استارت از راه دور به وسیله ریموت کنترل است؛ می‌توانید در زمان خروج از خودرو کلید این سردکن‌های صندلی را در حالت روشن قرار دهید و سپس خودرو را خاموش کنید. زمانی که شما خودرو را به وسیله کنترل از راه دور روشن می‌کنید، سردکن‌های صندلی هم روشن شده و صندلی را خنک می‌کنند؛ و شما در لحظه ورود به خودرو بر روی صندلی‌هایی با دمای پایین خواهید نشست.

هر کدام از این سردکن‌های صندلی دارای کلید مجزا هستند؛ و شما می‌توانید در صورتی که از انواع دارای تنظیمات، بر روی صندلی خودروی سانتافه خود استفاده می‌کنید؛ برای هر صندلی تنظیمات مختلفی را اجرا کنید. یکی از مزایای سردکن‌های صندلی موجود در اسمارت آپشن، امکان نصب آنها بر روی تمامی صندلی‌ها است؛ و به این صورت تمامی سرنشینان می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

 

نصب سردکن صندلی در اسمارت آپشن

هر کدام از این سردکن‌های صندلی یک سیم برق ورودی دارند و باید به سیم‌های مثبت و منفی 12 ولت خودرو متصل شوند. می‌توان برق مورد نیاز را از سیم‌های اصلی گرفت؛ و در سر راه آن یک فیوز قرار داد. سیم‌های سردکن‌های نصب شده به خروجی فیوز متصل می‌شوند؛ تا در صورت هرگونه اشکال، اختلالی در سیستم برق رسانی خودرو ایجاد نشود. هر کدام از سردکن‌های صندلی، جریان برق مشخصی را مصرف می‌کنند. اگر بر روی تمام صندلی‌های خودروی سانتافه خود سردکن صندلی نصب می‌کنید؛ جریان برق هر کدام را با هم جمع بسته و مقدار فیوز را کمی بیشتر از مجموع جریان برق مصرفی سردکن‌های صندلی در نظر بگیرید.

کلیدهایی هم برای روشن و خاموش کردن این سردکن‌ها مورد نیاز است؛ که می‌توان بر روی داشبورد و یا در نزدیک‌ترین محل به صندلی، آن را نصب کرد. البته در صورتی که با اسمارت آپشن تماس بگیرید؛ کارشناسان نصب اسمارت آپشن بهترین محل نصب را به شما پیشنهاد خواهند داد، تا آپشن مدنظر شما، کارآیی خوبی داشته باشد.


» نظر

نگاهی به امکانات سیستم مولتی مدیا در خودروها

سیستم‌های مولتی مدیا در خودروهای جدید تغییرات زیادی نسبت به انواع قدیمی خود داشته‌اند. این سیستم‌ها به امکانات مختلفی مجهز شده‌اند تا با استفاده از آنها رانندگی آسان‌تر و سفر لدت‌بخش‌تر شود. در گذشته خودروها دارای پخش صوتی بودند؛ که تنها عملکرد آنها پخش نوار کاست و یا رادیو بود. با گسترش استفاده از CD، پخش صوت‌ها به پخش‌کننده CD مجهز شدند؛ و بعد از آن توانایی پخش فایل‌های صوتی را از روی فلش مموری به دست آوردند. با گذشت زمان و پیشرفت در تکنولوژی، این سیستم‌ها نیز به امکانات گوناگونی مجهز شدند. بنابراین علاوه بر پخش فایل‌های صوتی از روی CD و فلش مموری، توانایی پخش فایل‌های تصویری از روی CD، DVD و فلش مموری را هم پیدا کردند.

برخی از این سیستم‌های ضبط فابریک مجهز به مانیتور بوده و برخی دیگر سیگنال‌های تصویری را از طریق خروجی‌های در نظر گرفته شده، در مانیتورهای مجزا پخش می‌کنند. سیستم مولتی مدیا فابریک در خودروهای امروزی دارای مانیتور بوده و بسیاری از آنها امکان اتصال مانیتورهای دیگری را هم دارا هستند. به این سیستم‌ها می‌توان مانیتورهای پشت سری را متصل کرد؛ و تصاویر ارسال شده سیستم مولتی مدیا، از طریق آنها برای سرنشینان عقب پخش می‌شود.

car multimedia

 

امکانات سیستم مولتی مدیا در خودروهای جدید

در خودروهای جدید، سیستم‌های مولتی مدیا آپشن‌های زیادی دارند؛ و در برخی از موارد، آپشن‌های دیگر از این سیستم استفاده می‌کنند. به وسیله ورودی تصویری موجود در این آپشن، می‌توان دوربین دنده عقب و دوربین 360 درجه را به آن وصل کرد؛ و آنها با استفاده از صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا تصاویر عقب و اطراف خودرو را پخش می‌کنند. برخی از سیستم‌های مولتی مدیا مانند دیگر دستگاه‌های دیجیتال و کامپیوترها دارای سیستم عامل هستند؛ و به وسیله رابط کاربری آنها می‌توان به راحتی با سیستم مولتی مدیای خودرو ارتباط برقرار کرد. می‌توان به این سیستم‌ها کلید روی فرمان متصل نمود؛ و با استفاده از آن، کنترل‌های مختلف کم و زیاد کردن حجم صدا و جوابگویی تلفن را انجام داد.

این سیستم‌ها دارای بلوتوث هستند. بنابراین به گوشی هوشمند متصل می‌شوند؛ و به وسیله کارکیتی که دارای میکروفن است، شما می‌توانید بدون خارج کردن گوشی از داخل جیب، به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. سیستم مولتی مدیا از پردازنده‌های قوی استفاده می‌کند و می‌تواند به راحتی و بدون هیچ مشکلی کارهای مختلف را بدون وقفه و به‌صورت هم‌زمان انجام دهد.

برخی از انواع سیستم مولتی مدیا دارای جی پی اس هستند؛ و امکان مسیریابی را به شما خواهند داد. به دلیل صفحه نمایش گسترده، ارتباط با آنها ساده است؛ و در زمان مسیریابی به راحتی می‌توان نمای خوبی از نقشه و مسیر حرکت را داشت. همچنین برخی از آنها دارای گیرنده داخلی تلویزیون هستند؛ و کانال‌های دیجیتال را پخش می‌کنند. بعضی از انواع سیستم مولتی مدیا دارای حافظه داخلی بوده و می‌توان فایل‌های صوتی و تصویری را در داخل آن ذخیره کرد؛ و نیازی به فلش مموری و CD برای فایل‌های صوتی و تصویری نخواهید داشت.

سیستم مولتی مدیا قابلیت پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌های MP3, WMA, WAV، فایل‌های تصویری با فرمت‌های MPEG4, DIVX, AVI, WMV, MP4, ASF، و تصاویر با فرمت‌های JPG, BMP را دارا هستند. این قابلیت‌ها به شما این امکان را خواهند داد تا طیف گسترده‌ای از فرمت‌های مختلف را به وسیله این سیستم اجرا کنید. همچنین این سیتسم‌ها دارای مانیتور لمسی بوده و در برخی از مدل‌ها، قابلیت انتخاب منو به زبان فارسی نیز وجود دارد.

درگاه USB تعبیه شده در این سیستم از نوع قدرت بالا است که می‌توان به وسیله آن وسایل دیجیتال خود مانند تلفن هوشمند را شارژ کنید. این سیستم‌های مولتی مدیا دارای خروجی‌های ساب ووفر و آمپلی فایر نیز هستند, و به راحتی با آنها منطبق خواهند شد. در نهایت فراموش نکنید که می‌توانید انواع مختلف آپشن‌های با کیفیت از جمله سیستم مولتی مدیای مناسب خودروی خود را از اسمارت آپشن تهیه کرده و از نصب حرفه‌ای توسط کارشناسان باتجربه بهره‌مند شوید.


» نظر

راهنمایی برای آشنایی با سه نوع چراغ جلو خودرو

چراغ‌های جلوی اتومبیل نیازی به معرفی ندارند. آنها تولیدکننده پرتوهای نوری هستند؛ که تضمین می‌کنند، هنگام رانندگی در شب با مثلا یک درخت یا هر مانع دیگری تصادف نکنید. چراغ جلو خودرو پیچیدگی خاصی ندارد؛ اما بد نیست با انواع آن آشنا باشید و مدل نصب شده روی خودروی خود را شناخته و بدانید که چگونه مشکلات مربوط به آن را حل کنید. در بسیاری از کاسه‌های چراغ، لامپ جلو با دو حالت نور بالا / نور پایین، چراغ کوچک (چراغ شب) و در بسیاری از موارد چراغ‌های چشمک زن راهنما (به رنگ نارنجی) وجود دارند. بسته به مدل ماشین شما، همچنین ممکن است چراغ‌های دیلایت نیز وجود داشته باشد؛ که در هر زمان نشان می‌دهد که موتور خودروی شما روشن است.

Getting to know three types of car headlights

بعضی از اتومبیل‌ها همچنین دارای چراغ زاویه‌ای هستند. گاهی اوقات چراغ جلو به سمتی که فرمان را می‌پیچانیم حرکت می‌کند؛ و با سیگنال ورودی از فرمان فعال می‌شود. خوب است که خودتان با لامپ‌های خودرو آشنا شوید؛ تا اطمینان حاصل کنید که با چه چیزی سر و کار دارید. سه نوع رایج از لامپ وجود دارد که شما احتمالا در چراغ جلوی خودروی خود پیدا خواهید کرد؛ و این موضوع امری غیر معمول نیست که انواع مختلف لامپ برای چراغ جلو خودرو در دسترس بوده و بسته به نوع استفاده شما می‌تواند متغیر باشد.

 

چراغ LED یا هدلایت

چراغ LED که به هدلایت نیز معروف است؛ بر مبنای دیودهای نوری عمل می‌کند؛ و به دلیل مصرف کم انرژی و طول عمر فوق العاده طولانی، به طور فزاینده‌ای در داخل چراغ جلو خودرو استفاده می‌شود. چراغ‌های LED به عنوان نور پایین و بالا و پروژکتور در خودروهای بسیار جدید، باکیفیت و هیبریدی استفاده می‌شوند. البته در حال تبدیل شدن به یک گزینه رایج نیز هستند؛ چرا که عمر طولانی‌تری در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای دارند. چراغ‌های LED به‌طور فزاینده‌ای به عنوان چراغ راهنما، چراغ ترمز، چراغ خطر و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین این امکان وجود دارد که لامپ‌های رشته‌ای خودروی خود را به هدلایت LED تبدیل کنید. خوشبختانه به راحتی می‌توان آنها را جایگزین کرد؛ و برای انجام این کار احتیاجی به تغییر دادن سیم‌کشی خودرو نیست. هدلایت گرم نمی‌شود و در شرایط مختلف کارایی خوبی دارد. این نوع لامپ خطرات مربوط به ولتاژ بالا در لامپ‌های زنون را ندارد و با برق 12 ولت به خوبی کار می‌کند. در این زمینه می‌توانید از اسمارت آپشن بهترین نوع هدلایت را برای خودروی خود تهیه کنید؛ و از مزایای آن استفاده نمایید. همچنین تکنسین‌های ما به بهترین نحو هدلایت خودروی شما را نصب خواهند کرد.

 

لامپ‌های هالوژن

اکثر چراغ‌های نور بالا و نور پایین از لامپ‌های رشته‌ای ساخته شده‌اند. آنها همانند یک لامپ خانگی معمولی عمل می‌کنند؛ که در آن جریان الکتریکی باعث گرم و نورانی شدن رشته‌های فلزی بسیار نازک می‌شود. در اغلب موارد، این لامپ با گاز هالوژن پر می‌شود و این گاز اجازه می‌دهد تا لامپ داغ‌تر و در نتیجه روشن‌تر شود. در برخی موارد لامپ‌ها با گاز زنون پر می‌شوند (البته آنها را با چراغ‌های زنون XENON HID اشتباه نگیرید)؛ که می‌توانند نور سفیدتر و درخشان‌تری ایجاد کنند. در مدل‌های قدیمی‌تر و بسیاری از کامیون‌ها، لامپ در لنز چراغ جلو مهر و موم می‌شود و باید به عنوان یک واحد مجزا تعویض شود. به همین دلیل است که آنها را تحت عنوان چراغ‌های مهر و موم شده می‌شناسند. چراغ‌های راهنما، چراغ‌های عقب، چراغ‌های دنده عقب و غیره نیز به طور معمول از این فناوری استفاده می‌کنند، هرچند که در این روزها آنها نیز معمولا با LED‌ها جایگزین می‌شوند.

LED light

 

لامپ زنون HID Xenon و Bi-Xenon

HID مخفف تخلیه با دبی شدید است؛ و آنها مانند لامپ‌های معمولی از رشته‌هایی تشکیل نمی‌شوند. آنها دارای عملکرد متفاوتی هستند و نور توسط یک قوس الکتریکی تولید می‌شود؛ که بین دو الکترود موجود در یک لوله شیشه‌ای پر از گاز زنون قرار داده شده است. این چراغ‌ها همچنین به یک باطری نیاز دارند؛ که همراه یک جعبه کوچک از قطعات الکترونیکی است، که چراغ را روشن کرده و خروجی آن را کنترل می‌کند. باطری و تقویت‌کننده، ولتاژ را تا صدها ولت افزایش می‌دهند؛ تا باعث ایجاد قوس الکتریکی شود. چراغ‌های HID بسیار درخشان‌تر و سفیدتر از لامپ‌های رشته‌ای معمولی هستند؛ و عموما عمر طولانی‌تری نیز دارند (حدود 2000 ساعت).

این لامپ‌ها به میزان قابل توجهی گران‌تر از لامپ‌های معمولی هستند. اغلب خودروهایی که دارای چراغ‌های زنون HID هستند؛ از لامپ هالوژن برای حالت نور بالا، یا ترکیبی از چراغ‌های زنون HID و رشته‌ای و LED‌ استفاده می‌کنند.


» نظر

گرمکن صندلی عقب

گرمکن صندلی عقب یک امکان ویژه است که حمل و نقل و سفر را برای سرنشینان عقب خودرو در روزهای سرد سال، لذت‌بخش و همراه با آرامش می‌کند. این آپشن در روزهای سرد زمستان کاربرد فراوان دارد؛ و در لحظه ورود به خودرو و روشن کردن آن شروع به گرم کردن صندلی‌ها می‌کند.

در خودروهای جدید این آپشن به صورت فابریک در داخل صندلی جلو نصب می‌شود. البته در بعضی از اتومبیل‌ها، گرمکن صندلی فقط برای صندلی راننده نصب شده است؛ ولی در بعضی دیگر هر دو صندلی جلو مجهز به گرمکن‌های صندلی هستند. این آپشن به یکی از سیستم‌های متداول در خودروهای جدید تبدیل شده و فواید آن اثبات شده است.

البته در اتومبیل‌های بسیار کمی گرمکن صندلی عقب به صورت فابریک در کارخانه بر روی خودرو نصب می‌شود؛ اما شما می‌توانید طی تماس با اسمارت آپشن، آن را بر روی صندلی‌های عقب اتومبیل سانتافه خود نصب کنید. کارشناسان نصب اسمارت آپشن با داشتن تخصص و تجربه بالا، این آپشن را به صورت حرفه‌ای و بدون کمترین آسیب، بر روی صندلی عقب خودروی شما نصب خواهند کرد.

heater in car backseat

 

اجزاء داخلی گرمکن صندلی عقب

گرمکن صندلی دارای یک المنت گرمایی است؛ که با عبور جریان الکتریسیته گرم شده و باعث گرم شدن صندلی می‌شود. المنت یک عنصر فلزی است؛ که دارای مقاومت الکتریکی بالایی بوده و با عبور جریان الکتریسیته، این مقاومت باعث گرم شدن آن شده و گرمای این المنت توسط یک ترموستات کنترل می‌شود. بعضی از ترموستات‌ها قابل تنظیم هستند؛ و انواعی نیز وجود دارند که در کارخانه برای دمای خاصی تنظیم می‌شوند؛ و کاربر نمی‌تواند تنظیمات آنها را تغییر دهد. ترموستات تعبیه شده در گرمکن صندلی مانع از بالا رفتن بیش از حد دما می‌شود؛ و از بروز آسیب و سوختگی جلوگیری می‌کند.

گرمکن صندلی دارای یک کلید برای روشن و خاموش کردن است. در بعضی از گرمکن‌های صندلی تنظیمات دمایی هم وجود دارد؛ که دارای دو یا سه حالت است و در بعضی از انواع آن یک ولوم برای تنظیم دما وجود دارد. این تنظیمات کمک می‌کند تا بنابر میزان سردی هوا، دمای گرمکن صندلی را در این مدل‌ها تغییر دهید.

 

انواع گرمکن صندلی

گرمکن‌های صندلی به دو صورت کلی هستند. برخی از آنها در داخل صندلی نصب می‌شوند؛ و این کار در کارخانه انجام می‌شود. این گرمکن‌ها در زیر روکش صندلی قرار می‌گیرند؛ و برای دسترسی به آنها باید روکش برداشته شود. این نوع از گرمکن صندلی اگر خراب شود نیازمند کار بیشتری است.

نوع دیگری از گرمکن صندلی وجود دارد که بر روی صندلی قرار می‌گیرد و می‌توان برای تمامی خودروها از آن استفاده کرد. این گرمکن‌ها با برق 12 ولت کار می‌کنند؛ و بدون هیچ تغییری قابل استفاده هستند.

این گرمکن‌ها چه داخلی باشند و چه بر روی صندلی قرار بگیرن؛ از دو مدل خارج نیستند. بعضی از گرمکن‌های صندلی فقط برای کفی صندلی طراحی شده‌اند؛ و بعضی دیگر هم قسمت کف و هم پشتی صندلی را گرم می‌کنند.

 

نصب گرمکن صندلی عقب در اسمارت آپشن

اسمارت آپشن همواره با استفاده از لوازم جانبی و آپشن‌های جدید و باکیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان نموده است. گرمکن صندلی عقب نیز یکی از پرطرفدارترین انواع آپشن‌های موجود در اسمارت آپشن است؛ که می‌توانید برای خودروی خود سفارش دهید و از آن استفاده کنید.

متخصصان نصب اسمارت آپشن بدون هیچ‌گونه تغییر در سیم‌کشی داخلی خودروی شما، این آپشن را در بهترین حالت نصب خواهند کرد. گرمکن صندلی عقب از همان ابتدای سوار شدن به خودرو، شما را گرم کرده و گرمای مطلوبی خواهد داشت. این گرمکن‌های صندلی که بر روی صندلی نصب می‌شوند؛ به طور معمول برای خودروهایی که از روکش چرمی استفاده می‌کنند مناسب هستند؛ اگرچه در خودروهایی با روکش صندلی پارچه‌ای هم قابل نصب هستند.

دقت کنید که نصب این آپشن را حتما به دست افراد باتجربه بسپارید؛ تا آن را در کوتاه‌ترین زمان و بهترین نحو برای شما انجام دهند.


» نظر