سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره سردکن صندلی سانتافه

آپشن‌های مختلفی برای راحتی راننده و سرنشینان طراحی شده‌اند؛ که سردکن صندلی نیز یکی از آنها است. شما می‌توانید در خودروی سانتافه خود این آپشن را نصب کرده و در فصول گرم سال از آن استفاده کنید؛ تا مسیرهای طولانی را با خستگی کمتری طی نمایید. سردکن صندلی در برخی از خودروها به صورت فابریک وجود دارد. معمولا در خودروها از سردکن صندلی برای صندلی راننده و یا سرنشین کنار راننده استفاده می‌شود؛ اما شما می‌توانید از این آپشن برای تمامی صندلی‌ها استفاده کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

سردکن صندلی مانند گرمکن صندلی بر روی صندلی و در زیر روکش نصب می‌شود. داخل این آپشن فن‌هایی تعبیه شده‌اند که موجب گردش هوا شده و این گردش هوا باعث گرم نشدن صندلی می‌شود. در روزهای گرم اگر صندلی خودرو تهویه هوا داشته باشد، بیش از حد گرم نشده و سرنشین احساس گرما نمی‌کند. این آپشن در بیشتر خودروهای جدید به صورت فابریک بر روی صندلی نصب می‌شود؛ اما در صورتی که به این آپشن نیاز داشته باشید می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید. اسمارت آپشن سردکن صندلی را برای خودروی سانتافه شما به‌صورت فابریکی نصب خواهد کرد؛ تا در روزهای گرم در کم‌ترین زمان اتومبیل شما خنک شده و برای رانندگی مناسب باشد.

cooling car seat

مزایای سردکن صندلی

سردکن صندلی با ایجاد جریان هوا در کوتاه‌ترین زمان صندلی خودروی شما را خنک خواهد کرد. همان‌طور که گفتیم در بسیاری از خودروهایی که مجهز به سردکن صندلی هستند؛ معمولا آنها بر روی صندلی راننده نصب می‌شوند و یا در بعضی از مدل‌ها صندلی کنار راننده نیز دارای این آپشن است. اما شما می‌توانید با سردکن صندلی سانتافه موجود در اسمارت آپشن، تمامی صندلی‌های خودروی سانتافه خود را به این آپشن مجهز کنید.

بعضی از این سردکن‌های صندلی دارای تنظیمات هستند و شما می‌توانید میزان خنکی را تغییر دهید. در صورتی که خودروی شما مجهز به سیستم استارت از راه دور به وسیله ریموت کنترل است؛ می‌توانید در زمان خروج از خودرو کلید این سردکن‌های صندلی را در حالت روشن قرار دهید و سپس خودرو را خاموش کنید. زمانی که شما خودرو را به وسیله کنترل از راه دور روشن می‌کنید، سردکن‌های صندلی هم روشن شده و صندلی را خنک می‌کنند؛ و شما در لحظه ورود به خودرو بر روی صندلی‌هایی با دمای پایین خواهید نشست.

هر کدام از این سردکن‌های صندلی دارای کلید مجزا هستند؛ و شما می‌توانید در صورتی که از انواع دارای تنظیمات، بر روی صندلی خودروی سانتافه خود استفاده می‌کنید؛ برای هر صندلی تنظیمات مختلفی را اجرا کنید. یکی از مزایای سردکن‌های صندلی موجود در اسمارت آپشن، امکان نصب آنها بر روی تمامی صندلی‌ها است؛ و به این صورت تمامی سرنشینان می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

 

نصب سردکن صندلی در اسمارت آپشن

هر کدام از این سردکن‌های صندلی یک سیم برق ورودی دارند و باید به سیم‌های مثبت و منفی 12 ولت خودرو متصل شوند. می‌توان برق مورد نیاز را از سیم‌های اصلی گرفت؛ و در سر راه آن یک فیوز قرار داد. سیم‌های سردکن‌های نصب شده به خروجی فیوز متصل می‌شوند؛ تا در صورت هرگونه اشکال، اختلالی در سیستم برق رسانی خودرو ایجاد نشود. هر کدام از سردکن‌های صندلی، جریان برق مشخصی را مصرف می‌کنند. اگر بر روی تمام صندلی‌های خودروی سانتافه خود سردکن صندلی نصب می‌کنید؛ جریان برق هر کدام را با هم جمع بسته و مقدار فیوز را کمی بیشتر از مجموع جریان برق مصرفی سردکن‌های صندلی در نظر بگیرید.

کلیدهایی هم برای روشن و خاموش کردن این سردکن‌ها مورد نیاز است؛ که می‌توان بر روی داشبورد و یا در نزدیک‌ترین محل به صندلی، آن را نصب کرد. البته در صورتی که با اسمارت آپشن تماس بگیرید؛ کارشناسان نصب اسمارت آپشن بهترین محل نصب را به شما پیشنهاد خواهند داد، تا آپشن مدنظر شما، کارآیی خوبی داشته باشد.


» نظر