سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرمکن صندلی عقب

گرمکن صندلی عقب یک امکان ویژه است که حمل و نقل و سفر را برای سرنشینان عقب خودرو در روزهای سرد سال، لذت‌بخش و همراه با آرامش می‌کند. این آپشن در روزهای سرد زمستان کاربرد فراوان دارد؛ و در لحظه ورود به خودرو و روشن کردن آن شروع به گرم کردن صندلی‌ها می‌کند.

در خودروهای جدید این آپشن به صورت فابریک در داخل صندلی جلو نصب می‌شود. البته در بعضی از اتومبیل‌ها، گرمکن صندلی فقط برای صندلی راننده نصب شده است؛ ولی در بعضی دیگر هر دو صندلی جلو مجهز به گرمکن‌های صندلی هستند. این آپشن به یکی از سیستم‌های متداول در خودروهای جدید تبدیل شده و فواید آن اثبات شده است.

البته در اتومبیل‌های بسیار کمی گرمکن صندلی عقب به صورت فابریک در کارخانه بر روی خودرو نصب می‌شود؛ اما شما می‌توانید طی تماس با اسمارت آپشن، آن را بر روی صندلی‌های عقب اتومبیل سانتافه خود نصب کنید. کارشناسان نصب اسمارت آپشن با داشتن تخصص و تجربه بالا، این آپشن را به صورت حرفه‌ای و بدون کمترین آسیب، بر روی صندلی عقب خودروی شما نصب خواهند کرد.

heater in car backseat

 

اجزاء داخلی گرمکن صندلی عقب

گرمکن صندلی دارای یک المنت گرمایی است؛ که با عبور جریان الکتریسیته گرم شده و باعث گرم شدن صندلی می‌شود. المنت یک عنصر فلزی است؛ که دارای مقاومت الکتریکی بالایی بوده و با عبور جریان الکتریسیته، این مقاومت باعث گرم شدن آن شده و گرمای این المنت توسط یک ترموستات کنترل می‌شود. بعضی از ترموستات‌ها قابل تنظیم هستند؛ و انواعی نیز وجود دارند که در کارخانه برای دمای خاصی تنظیم می‌شوند؛ و کاربر نمی‌تواند تنظیمات آنها را تغییر دهد. ترموستات تعبیه شده در گرمکن صندلی مانع از بالا رفتن بیش از حد دما می‌شود؛ و از بروز آسیب و سوختگی جلوگیری می‌کند.

گرمکن صندلی دارای یک کلید برای روشن و خاموش کردن است. در بعضی از گرمکن‌های صندلی تنظیمات دمایی هم وجود دارد؛ که دارای دو یا سه حالت است و در بعضی از انواع آن یک ولوم برای تنظیم دما وجود دارد. این تنظیمات کمک می‌کند تا بنابر میزان سردی هوا، دمای گرمکن صندلی را در این مدل‌ها تغییر دهید.

 

انواع گرمکن صندلی

گرمکن‌های صندلی به دو صورت کلی هستند. برخی از آنها در داخل صندلی نصب می‌شوند؛ و این کار در کارخانه انجام می‌شود. این گرمکن‌ها در زیر روکش صندلی قرار می‌گیرند؛ و برای دسترسی به آنها باید روکش برداشته شود. این نوع از گرمکن صندلی اگر خراب شود نیازمند کار بیشتری است.

نوع دیگری از گرمکن صندلی وجود دارد که بر روی صندلی قرار می‌گیرد و می‌توان برای تمامی خودروها از آن استفاده کرد. این گرمکن‌ها با برق 12 ولت کار می‌کنند؛ و بدون هیچ تغییری قابل استفاده هستند.

این گرمکن‌ها چه داخلی باشند و چه بر روی صندلی قرار بگیرن؛ از دو مدل خارج نیستند. بعضی از گرمکن‌های صندلی فقط برای کفی صندلی طراحی شده‌اند؛ و بعضی دیگر هم قسمت کف و هم پشتی صندلی را گرم می‌کنند.

 

نصب گرمکن صندلی عقب در اسمارت آپشن

اسمارت آپشن همواره با استفاده از لوازم جانبی و آپشن‌های جدید و باکیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان نموده است. گرمکن صندلی عقب نیز یکی از پرطرفدارترین انواع آپشن‌های موجود در اسمارت آپشن است؛ که می‌توانید برای خودروی خود سفارش دهید و از آن استفاده کنید.

متخصصان نصب اسمارت آپشن بدون هیچ‌گونه تغییر در سیم‌کشی داخلی خودروی شما، این آپشن را در بهترین حالت نصب خواهند کرد. گرمکن صندلی عقب از همان ابتدای سوار شدن به خودرو، شما را گرم کرده و گرمای مطلوبی خواهد داشت. این گرمکن‌های صندلی که بر روی صندلی نصب می‌شوند؛ به طور معمول برای خودروهایی که از روکش چرمی استفاده می‌کنند مناسب هستند؛ اگرچه در خودروهایی با روکش صندلی پارچه‌ای هم قابل نصب هستند.

دقت کنید که نصب این آپشن را حتما به دست افراد باتجربه بسپارید؛ تا آن را در کوتاه‌ترین زمان و بهترین نحو برای شما انجام دهند.


» نظر