سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم مولتی مدیا اندروید با قابلیت های متنوع

در خودروهای قدیمی پخش صوت‌ها فقط می‌توانستند صدای منابع صوتی را تقویت کنند. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه پخش صوت‌ها به امکانات مختلفی مجهز شدند و علاوه بر پخش صوت، قابلیت پخش تصویر و نصب برنامه‌های کاربردی در ذخیره‌ساز داخلی را پیدا کردند؛ و در نهایت سیستم‌های مولتی مدیای جدید به سیستم عامل اندروید مجهز شدند. سیستم عامل اندروید به کاربر امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد؛ و می‌توان به جز موارد کاربردی، حتی بر روی آنها برنامه‌های سرگرمی نیز نصب کرد. سیستم مولتی مدیا اندروید نسبت به مدل‌های قبلی با داشتن رابط کاربری کاربردی، قابلیت و کارایی بهتری دارد.

Android multimedia car system

 

برخی از قابلیت‌های سیستم مولتی مدیا اندروید

این نوع سیستم مولتی مدیا اندروید با مصرف برق کم، کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. هر قدر سیستم مولتی مدیا از برق کمتری استفاده کند؛ فشار کمتری به سیستم برق‌رسانی خودرو می‌آورد. سیستم مولتی مدیا اندروید از پردازنده‌های با سرعت بالا استفاده می‌کند و این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که بتواند چند برنامه را به طور هم زمان و بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای اجرا کند.

یکی از پرکاربردترین مواردی که کاربر با آن روبرو است، صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا است. صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا فابریک و یا انواعی از آنها که دارای سیستم عامل اندروید نیستند، کیفیت خوبی ندارند و نمی‌توانند تصویر باکیفیتی را پخش کنند. در مقابل تابش مستقیم نور، انواع سیستم مولتی مدیای اندروید تصویر بهتری نشان می‌دهد. تفکیک رنگ‌ها در این نوع از صفحه نمایش به خوبی صورت می‌گیرد و تعداد پیکسل‌های تصویری در این نوع از صفحه نمایش در مقیاس با انواعی که دارای سیستم عامل اندروید نیستند، تراکم بیشتری دارند. هر قدر تراکم پیکسل‌های تصویری در صفحه نمایش بالاتر باشد، تصویر کیفیت بهتری خواهد داشت.

اما در سیستم مولتی مدیا اندروید شما می‌توانید علاوه بر ذخیره نقشه‌های آفلاین در حافظه سیستم، فایل‌های صوتی و یا تصویری را نیز در حافظه ذخیره کنید و نیازی به متصل کردن حافظه فلش و یا قرار دادن سی دی و یا دی وی دی در داخل سیستم نداشته باشید. در سیستم‌های مولتی مدیای اندروید، شما می‌توانید انواع برنامه‌های مختلف را نصب کنید و از آنها استفاده کنید. هر نوع برنامه‌ای که با سیستم عامل اندروید سازگار باشد، قابلیت نصب بر روی سیستم مولتی مدیا را خواهد داشت. حتی می‌توانید بازی‌های مختلف را بر روی آن نصب کنید. این امکان وجود دارد تا بتوانید از چندین برنامه مسیریابی استفاده کنید.

سیستم‌های مولتی مدیای اندرویدی، آمپلی فایر داخلی با قدرت مناسب دارند و در صورت استفاده معمول، نیازی به نصب آمپلی فایر خارجی نخواهید داشت. با داشتن پردازنده پر سرعت پردازش صوت به خوبی انجام می‌شود و با داشتن آمپلی فایر قدرتمند، صدای خوبی در داخل خودرو خواهید داشت. این سیستم‌های مولتی مدیا خروجی‌هایی برای اتصال به آمپلی فایر خارجی نیز دارند و شما می‌توانید برای داشتن صدایی قوی‌تر از آمپلی فایر خارجی استفاده کنید.

سیستم مولتی مدیا اندروید به راحتی قابلیت جایگزینی با انواع قدیمی و فابریک را دارد و با تماس با اسمارت آپشن می‌توانید سیستم قدیمی خود را به انواع جدید ارتقا دهید. مشاوران با تجربه، شما را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سیستم مولتی مدیا راهنمایی خواهند کرد.


» نظر

با هدلایت خودرو زودتر از خطرات با خبر شوید

هدلایت خودرو یکی از تجهیزاتی است که اتومبیل‌های جدید به آن مجهز هستند. نور هدلایت‌ها با استفاده از لامپ ال ای دی تامین می‌شود و به خاطر استفاده از تکنولوژی روز، شدت نور مناسبی دارند. هر کدام از لامپ‌های جلوی اتومبیل قابل تبدیل به هدلایت هستند و می‌توانید در صورتی که خودروی شما از لامپ‌های قدیمی استفاده می‌کند به راحتی آنها را به انواع جدید لامپ یعنی هدلایت مجهز کنید. محدودیتی در نصب هدلایت بر روی خودرو وجود ندارد؛ و بر روی هر خودرویی می‌توان از آنها برای روشن کردن محیط جلوی خودرو استفاده کنید.

این هدلایت‌ها نور قوی و مناسبی دارند؛ و می‌توانند تمامی جلوی خودرو را به طرزی مناسب روشن کنند. در زمان رانندگی در شب و یا در آب و هوای بارانی و برفی، نور لامپ‌های جلوی اتومبیل نقش مهمی در کاستن از خطرات دارد. در صورتی که لامپ‌های جلوی اتومبیل نتوانند به خوبی محیط روبرو را روشن کنند؛ راننده نمی‌تواند از وجود خطرات با خبر شود و احتمال بروز خطر زیاد خواهد بود.

 

Be aware with headlights of the dangers

 

موارد استفاده از هدلایت خودرو

در آب و هوای نامساعد راننده باید بتواند به خوبی جاده را ببیند؛ و در صورتی که برای اتومبیل‌های جلویی حادثه‌ای رخ دهد به موقع عکس‌العمل نشان دهد. زمانی که شما از هدلایت برای روشن کردن محیط جلوی اتومبیل استفاده می‌کنید؛ پرتوهای نوری با قدرتی مناسب تمام سطح را پوشش می‌دهد. هدلایت خودرو با زاویه بیشتری جلوی خودرو را روشن می‌کند.

همچنین استفاده از این هدلایت‌ها باعث ناراحتی چشم رانندگان روبرو نمی‌شود. زمانی که هوا تاریک است، اگر خودرویی که از روبرو می‌آید با نور بالا حرکت کند و یا از لامپ‌های غیر استاندارد زنون استفاده کند؛ برای چند لحظه نمی‌توان جاده را دید و در این لحظات احتمال وقع حادثه بالاتر خواهد بود. هدلایت خودرو نوری استاندارد دارد و اگر کسی به آنها نگاه کند؛ اختلالی در دید ایجاد نمی‌کند.

از این هدلایت‌ها می‌توانید به جای پرژکتورهای روی سپر استفاده کنید. انواعی از آنها وجود دارند که می‌توان آنها را به جای پرژکتور روی سپر نصب کرد. در مکان‌های تاریک و جاده‌های پر دست‌انداز، اگر راننده نتواند جلوی خودرو را به خوبی ببیند، امکان افتادن خودرو در دست‌اندازهای عمیق وجود دارد. اگر راننده بتواند جلوی خودرو را به خوبی ببیند؛ زمانی که به محدوده ناهموار می‌رسد به خوبی می‌تواند تصمیم‌گیری کند، که از کجای جاده حرکت کند. در صورت عبور از دست‌اندازها و ناهمواری‌ها، به خودرو خسارت‌هایی وارد می‌شود و نیاز خواهید داشت تا با صرف هزینه آنها را تعمیر کنید.

هدلایت خودرو را می‌توان بر روی هر خودرویی نصب کرد. فرقی نمی‌کند خودروی شما در چه سالی تولید شده و یا محصول چه برندی است، این هدلایت‌ها را می‌توانید بر روی هر نوع خودرو نصب کنید. پایه‌های آنها مطابق با استانداردهای موجود ساخته شده‌اند؛ و نیازی نیست برای جایگزین کردن آنها با انواع لامپ‌های موجود بر روی خودرو، تغییراتی را ایجاد کنید. هدلایت‌ها با پایه‌های متفاوتی تولید می‌شوند؛ و در زمان تهیه آنها باید توجه داشته باشید تا نوعی را خریداری کنید که با خودروی شما هماهنگ باشد.

هدلایت خودرو مصرف برق کمی دارد؛ و بر روی سیستم تولید برق خودرو فشار وارد نمی‌کند. این لامپ‌ها بر خلاف انواع دیگر با مصرف بسیار کم برق، نوری هم‌تراز با دیگر لامپ‌ها تولید می‌کنند. حتی اگر با خودروی خود به جاده‌های کوهستانی و خاکی می‌روید؛ به راحتی در شرایط مختلف کارایی بالایی خواهند داشت. در اثر عبور از دست‌اندازها، مانند لامپ‌های معمولی که به راحتی می‌سوزند، این هدلایت‌های خودرو خراب نخواهند شد.

هر چیزی را در جلوی خودرو از فواصل دور به شما نشان خواهند داد و دوام بالایی دارند و می‌توان گفت نیازی نخواهید داشت تا آنها را تعویض کنید و مدتی طولانی، بدون افت کیفیت به کار خود ادامه خواهند داد. با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا انواع هدلایت خودرو را با کیفیتی بالا و قیمت‌هایی مناسب برای خودروی خود تهیه کنید.


» نظر

دوربین 360 درجه ایده آل برای پارک در جاهای تنگ

اگر شما مجبور هستید تا در جاهایی خودروی خود را پارک کنید که فضای کافی برای این کار موجود نیست؛ دوربین 360 درجه گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این دوربین‌ها به راحتی محیط پیرامون خودروی شما را در صفحه نمایش سیستم مولتی مدیای خودرو نشان خواهند داد. تصاویری که دوربین‌ها از اطراف خودرو می‌گیرند، در یک برد مرکزی با هم و با تصویری که از سقف اتومبیل در حافظه این سیستم وجود دارد؛ ترکیب شده و این تصویر یکپارچه در صفحه نمایش، نشان داده می‌شود.

نیازی نخواهد بود برای دیدن اطراف خودرو به آینه‌ها نگاه کنید و یا به عقب برگردید. این دوربین‌ها زوایای مختلف اطراف اتومبیل را به خوبی به راننده نشان خواهند داد. در بسیاری از شرایط که نیاز خواهد بود تا اتومبیل خود را در جاهای تنگ پارک کنید؛ اگر بخواهید با استفاده از آینه‌ها، خودروی خود را پارک کنید، احتمال افتادن در جوی آب و یا برخورد با موانع زیاد خواهد بود.

360 degree camera for park the car

 

مزایای نصب دوربین 360 درجه بر روی خودرو

زمانی که دوربین 360 درجه را بر روی خودرو نصب می‌کنید؛ دید کاملی از اطراف خودرو خواهید داشت. در هر جایی که بخواهید اتومبیل خود را پارک کنید، این آپشن به کمک شما خواهد آمد؛ و محیط بیرون را به طور کامل به شما نشان خواهد داد. با استفاده از این دوربین‌ها حرکت در دنده عقب آسان است. با داشتن دید کافی از محیط عقب خودرو، به راحتی می‌توان در هر جایی دنده عقب رفت.

اگر در زمان پارک کردن، نگران برخورد با اتومبیل‌های جلویی و پشتی هستید؛ این آپشن به کمک شما خواهد آمد. در این شرایط به راحتی می‌توانید فاصله اتومبیل خود را با خودروی عقبی تنظیم کنید؛ بدون این که کوچک‌ترین برخوردی با آن داشته باشید. آپشن دوربین 360 درجه از دوربین‌های کیفیت بالایی بهره می‌برد و می‌توانید تمامی جزئیات محیط اطراف خودرو را با استفاده از آنها مشاهده کنید.

حتی در جاهای تاریک هم این دوربین‌ها کارایی بالایی دارند؛ و به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهند. تصاویر ارسال شده از دوربین‌ها به برد مرکزی منتقل شده در برد اصلی با استفاده از پردازنده پرسرعت، پردازش شده و بدون هیچ مکثی، تصاویر در صفحه نمایش قابل دیدن هستند.

این دوربین‌ها را می‌توان بر روی اتومبیل‌های مختلف نصب کرد. به راحتی دوربین‌های این آپشن بر روی خودرو نصب می‌شوند. برای این که بتوان تمامی جهات اتومبیل را دید، این آپشن خودرو از چهار دوربین استفاده می‌کند. هر دوربین یک جهت خودرو را تحت پوشش قرار می‌دهد. دوربین‌های استفاده شده در این آپشن از نوع دید گسترده هستند و زاویه فیلم‌برداری بالایی دارند.

یک دوربین برای تحت پوشش قرار دادن جلوی خودرو در نظر گرفته شده و در هر سمت خودرو و در زیر آینه‌های جانبی نیز یک دوربین نصب می‌شود. دوربین دیگری در بالای پلاک و یا در صورتی که در نزدیکی سقف خودرو در اتومبیل‌های شاسی بلند جای مناسبی برای نصب دوربین باشد، یکی در عقب نصب می‌شود.

برای نصب این دوربین‌های 360 درجه نیازی نیست تا تغییرات زیادی را بر روی خودروی خود انجام دهید. می‌توانید با کارشناسان اسمارت آپشن تماس بگیرید تا آنها تمامی کارها را با دقتی بالا برای شما انجام دهند. زمانی که این آپشن را بر روی خودروی خود نصب می‌کنید؛ دوربین‌های نصب شده در معرض دید قرار نخواهند داشت و به راحتی قابل دیدن نیستند.

برد اصلی این دوربین‌های 360 درجه به خوبی با سیستم مولتی مدیای خودروی شما هماهنگ شده و تصاویر شفافی را ارائه خواهد داد. این برد مرکزی در زیر داشبورد نصب می‌شود و به خاطر اندازه کوچکی که دارد در هر جایی از زیر داشبورد می‌توان آن را نصب کرد. مهم نیست که اتومبیل شما از چه تجهیزات دیگری بهره می‌برد، این برد اصلی را می‌توان در کنار دیگر تجهیزات نصب کرد.

با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا بهترین آپشن‌ها را با قیمت‌هایی مناسب دریافت کنید.


» نظر

دنده پشت فرمان یا شیفتر دنده چیست؟

دنده پشت فرمان در اتومبیل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای گیربکس اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک هستند. این نوع از گیربکس‌ها امکان تعویض دنده‌ها را به صورت دستی در اختیار راننده قرار می‌دهند. شیفتر دنده دارای پدال‌هایی است که به صورت جفت بر روی خودرو نصب می‌شوند. یکی از پدال‌ها برای زیاد کردن دنده و پدال دیگر برای کم کردن دنده کاربرد دارد. این دنده‌ها در نزدیکی دست راننده و پشت فرمان قرار می‌گیرند تا عمل تعویض دنده‌ها توسط راننده به راحتی انجام شود.

What is a shifter pedal

 

برخی از مزایای دنده پشت فرمان

در بعضی از مواقع، تعویض دستی دنده‌ها به راننده کمک می‌کند کنترل بهتری بر روی اتومبیل داشته باشد. یکی از مزایای این دنده پشت فرمان نزدیک بودن پدال‌های تعویض دنده آن به فرمان است. نیازی نیست راننده برای تعویض دنده دست‌ خود را از روی فرمان بردارد، پدال‌های تعویض دنده فاصله کمی با فرمان خودرو دارند و با کمترین نیرو، عمل تعویض دنده را انجام می‌دهند.

رانندگان عادت‌های مختلفی در گرفتن فرمان خودرو دارند و بسیاری از آنها اشتباه بوده و در موقعیت‌های خطرناک، این گرفتن فرمان به صورت غیر اصولی، باعث بروز حوادث می‌شود. بهترین حالت گرفتن فرمان در وضعیت ساعت 10 و 10 دقیقه است و زمانی که شما دنده پشت فرمان را بر روی اتومبیل خود نصب می‌کنید، برای تعویض دنده، دست‌ها باید در وضعیت صحیح قرار بگیرند. گرفتن فرمان به صورت صحیح به رانندگی ایمن و کنترل بهتر خودرو در شرایط خطرناک کمک می‌کند.

history of Paddle Shifter

 

دنده پشت فرمان عمل تعویض دنده‌ها را به صورت متوالی انجام می‌دهد و برای کم کردن دنده، باید پدال کم کردن دنده را به تعداد مورد نیاز به سمت فرمان فشار دهید. پدال استفاده شده در آپشن شیفتر دنده از مواد اولیه مقاوم ساخته شده و در مقابل ضربه و فشار، دوام بالایی دارد. این پدال‌های شیفتر دنده دارای اندازه مناسبی هستند و قسمت مناسبی از محدوده فرمان را پوشش می‌دهند. راننده با فشار کمی می‌تواند دنده‌ها را تعویض کند.

 

نکاتی در مورد استفاده از گیربکس اتوماتیک

در خودروهایی که گیربکس اتوماتیک دارند، در زمان حرکت، دور موتور نباید بالا باشد. در اتومبیل‌های گیربکس دنده‌ای برای حرکت از حالت سکون، نیاز به بالا بردن دور موتور خواهد بود که این کار در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک باعث خرابی زود هنگام گیربکس می‌شود. همیشه بعد از قرار دادن دنده در حالت درایو (D)، پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید.

در حین حرکت، دنده را از جلو به دنده عقب تغییر ندهید. همیشه برای تغییر در حرکت خودرو از جلو به عقب و یا برعکس، بعد از توقف کامل خودرو، دنده را در وضعیت درایو و یا دنده عقب قرار دهید. البته تغییر وضعیت دنده از حالت درایو به حالت دستی، فشاری به گیربکس وارد نخواهد کرد.

در توقف‌های کوتاه، دنده را خلاص نکنید. زمانی که اتومبیل را خلاص می‌کنید و بعد از آن، قرار دادن دنده در وضعیت حرکت، باعث فعال شدن کلاچ و شیر برقی‌ها و سوپاپ‌های مختلف می‌شود. هر قدر این قطعات کمتر مورد استفاده قرار بگیرند، عمر کارکرد گیربکس بیشتر خواهد شد. برای توقف‌های کمتر از دو دقیقه نیازی نخواهد بود تا دنده را در وضعیت خلاص قرار دهید. زمانی که با خودروی گیربکس اتوماتیک توقف می‌کنید، گیربکس در دنده یک قرار می‌گیرد که ماندن در این وضعیت استهلاک کمی خواهد داشت.

زمانی که تصمیم به توقف کامل را دارید، بعد از خلاص کردن دنده، ترمز دستی را بکشید تا وزن ماشین بر روی چرخ‌ها متعادل شود، بعد از آن دنده را در وضعیت پارک (P) قرار دهید. با این کار هیچ وزنی بر روی گیربکس فشار وارد نخواهد کرد.

با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا مرغوب‌ترین آپشن دنده پشت فرمان را برای خودروی شما نصب کند.


» نظر

سیستم مولتی مدیای خودرو خود را با اسمارت آپشن ارتقا دهید

هر کدام از کارخانه‌های سازنده خودرو از سیستم مولتی مدیای خودرو متفاوتی استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها معمولا امکانات زیادی ندارند و یا در سخت‌افزار آنها، از قطعات پر سرعت و قوی استفاده نمی‌شود. در برخی از مواقع این پایین بودن امکانات سیستم مولتی مدیای خودرو باعث کارکرد نامناسب آن می‌شود. برای بر طرف کردن اشکالات مختلف و یا بهره بردن از مزایای سیستم‌های پیشرفته، نیاز خواهد بود تا دی وی دی فابریک خودروی خود را با انواع پیشرفته‌تر آن تعویض کنید. این کار را می‌توانید با تماس با اسمارت آپشن انجام دهید.

 

Upgrade car multimedia system

 

ما در اسمارت آپشن، انواع سیستم‌های مولتی مدیای خودرو اندرویدی پرقدرت و مرغوب را ارائه می‌دهیم. این سیستم‌های صوتی امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار خواهند داد تا شما بتوانید در خودروی خود از آنها استفاده کنید. سیستم‌ مولتی مدیای اندروید، از پردازنده با سرعت بالاتری بهره می‌برد و با داشتن حافظه RAM بیشتر، تمامی فرامین را با سرعتی بالا و بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای انجام خواهد داد.

 

مزایای سیستم مولتی مدیای خودرو ارائه شده در اسمارت آپشن

این سیستم‌ها از انواع مرغوب موجود در بازار بوده که تمامی نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. نیازی نخواهد بود تا شما برای ذخیره اطلاعات از فلش مموری استفاده کنید. این سیستم‌های اندروید با داشتن حافظه ذخیره‌سازی با حجم زیاد، امکان ذخیره تمامی اطلاعات نقشه‌های آفلاین را برای شما فراهم می‌کنند. حتی شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری را درون آنها ذخیره کنید و برای گوش دادن به آهنگ و یا تماشای ویدیوی مورد علاقه خود، به هیچ ابزار ذخیره اطلاعات مانند فلش مموری نیاز نخواهید داشت.

انواع سیستم مولتی مدیا خودرو ارائه شده در اسمارت آپشن، از صفحه نمایش باکیفیت بهره می‌برند. این صفحه نمایش‌ها، رزولوشن بالایی دارند و تصاویر نمایش داده شده به راحتی در روشنایی روز قابل مشاهده هستند. رنگ‌ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با داشتن پردازنده تصویری پرقدرت، تصاویری شفاف را ارائه می‌دهد.

 

Benefits of a Multimedia Car System

 

به راحتی می‌توان نقشه‌های متفاوت را برای شرایط مختلف در داخل آنها نصب کرد. در برخی از مواقع، در جاده‌ها و یا نقاط دور افتاده، پوشش اینترنت ضعیف است و یا در دسترس نیست. اگر شما بر روی سیستم مولتی مدیای خودرو نقشه‌های آفلاین را ذخیره کرده باشید، با استفاده از آنها می‌توانید به راه خود ادامه دهید و از طریق نقشه، مسیریابی کنید. این سیستم‌ها این امکان را در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای داشتن صدایی خوب، نیازمند سیستم صوتی پرقدرت و باکیفیت خواهید بود که سیستم‌های ارائه شده توسط اسمارت آپشن نیاز شما را برآورده خواهند کرد. این سیستم‌ها با داشتن قدرت کافی و استفاده از چهار آمپلی فایر داخلی مجزا، صدای مطلوبی را ایجاد خواهند کرد. البته برای داشتن صدایی باکیفیت، بلندگوها نیز نقشی اساسی خواهند داشت. با مراجعه به اسمارت آپشن، کارشناسان باتجربه بعد از بازدید از خودروی شما مناسب‌ترین پیشنهادها را ارائه خواهند داد، تا شما بتوانید تجربه صوتی خوبی در اتومبیل خود داشته باشید. ما انواع بلندگوهای مختلف مانند، توییتر، میدرنج، ووفر و ساب ووفر را برای بدست آوردن بهترین کیفیت صدا در اسمارت آپشن موجود داریم.

این سیستم‌های اندرویدی به خاطر داشتن سیستم عامل اندروید، قابلیت نصب انواع مختلف برنامه و بازی را دارند. شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی مختلف را بر روی آنها نصب کنید و یا بازی‌های مورد علاقه خود را با استفاده از این سیستم‌های مولتی مدیا انجام دهید. برخی از انواع این سیستم‌ها، قابلیت اتصال دسته بازی را هم دارند که در مسافرت‌ها می‌تواند سرگرمی خوبی برای سرنشینان خودرو باشد.

اسمارت آپشن با داشتن آپشن‌هایی مرغوب و نصاب‌های حرفه‌ای، بهترین و مناسب‌ترین سیستم مولتی مدیا را بر روی اتومبیل شما نصب خواهد کرد. تمامی آپشن‌های موجود در اسمارت آپشن را می‌توانید با قیمت‌هایی مناسب تهیه کنید و از آنها برای راحتی و ایمنی در رانندگی بهره ببرید.


» نظر
   1   2      >