سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه تاشوی برقی قابل نصب بر روی خودروهای مختلف

آینه تاشوی برقی یکی از آپشن‌هایی است که می‌توانید از آن برای خودروی خود استفاده کرده و آینه‌های جانبی را با استفاده از یک کلید، جمع و باز کنید. می‌توان بر روی هر اتومبیلی این آینه‌ها را نصب کرد و از مزایای آنها بهره برد. به طور کلی این کار را می‌توان به دو صورت انجام داد، برای برخی از اتومبیل‌ها، آینه فابریک برقی وجود دارد؛ و می‌توان این آینه‌ها را به جای آینه‌های قبلی بر روی خودرو نصب کرد. البته این آینه‌ها برای تمامی اتومبیل‌ها موجود نیستند و برای اتومبیل‌های دیگر می‌توان آینه‌های فابریکی خودرو را برقی کرد.

 

Electric folding mirror

 

هر نوع اتومبیلی که دارید، می‌توانید آن را به آینه تاشو برقی مجهز کنید. با اسمارت آپشن تماس بگیرید و برای اتومبیل خود این آپشن را تهیه کنید. تمامی آپشن‌های آینه برقی موجود در اسمارت آپشن از انواع مرغوب بوده و محصول برندهای مطرح هستند. در این آپشن دو موتور وجود دارد که یکی برای جمع و باز کردن آینه کاربرد دارد و موتور دیگر برای تنظیم آینه است.

آینه تاشوی برقی به گونه‌ای طراحی شده که قابل نصب بر روی آینه جانبی طیف گسترده‌ای از خودروها است. به راحتی با طرح و ساختار آینه جانبی موجود هماهنگ بوده و قطعات آن در هر نوع آینه‌ای قابل نصب هستند. در هر اتومبیلی نوع خاصی از آینه جانبی نصب می‌شود که این آپشن با توجه به طراحی انواع مختلف آینه ساخته شده و می‌توان از آن به راحتی برای برقی کردن آینه خودرو استفاده کرد.

 

نحوه عملکرد آینه تاشوی برقی

زمانی که بر روی اتومبیل خود آپشن آینه تاشوی برقی نصب کنید، دیگر نیازی نیست که آینه‌ها را با دست تنظیم کنید. این آینه‌های برقی به سیستم دزدگیر اتومبیل نیز متصل می‌شوند؛ و زمانی که از خودرو خارج می‌شوید و دزدگیر را فعال می‌کنید، آینه‌ها به صورت اتوماتیک جمع شده و بعد از بازگشت به خودرو و غیر فعال کردن دزدگیر، آینه‌ها به صورت اتوماتیک باز می‌شوند.

آینه‌های جانبی را با استفاده از دکمه‌ای که بر روی داشبورد و یا درب سمت راننده نصب می‌شود، می‌توانید تنظیم کنید. علاوه‌بر تنظیم، می‌توان آینه‌های جانبی را جمع و باز کرد. این آینه‌ها با کمترین سیم‌کشی کار خود را انجام می‌دهند و برق زیادی مصرف نمی‌کنند.

 

منبع: آینه تاشوی برقی قابل نصب بر روی خودروهای مختلف

 


» نظر