سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیرنده دیجیتال سانتافه

با استفاده از گیرنده دیجیتال شما می‌توانید در هر جایی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید و از آن لذت ببرید. اسمارت آپشن ارائه دهنده انواع آپشن برای خودروی سانتافه و دیگر اتومبیل‌ها است؛ که شما می‌توانید با استفاده از آنها رانندگی لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. در صورت نصب گیرنده دیجیتال بر روی اتومبیل سانتافه خود، امکان ضبط برنامه‌ها را بر روی فلش مموری خواهید داشت. می‌توانید انواع فلش مموری را به این گیرنده دیجیتال متصل کنید. این دستگاه از فلش مموری‌هایی تا ظرفیت 400 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. می‌توانید تصاویر و فایل‌های صوتی ذخیره شده در داخل فلش مموری را با بهترین کیفیت از طریق سیستم مولتی مدیای خودروی سانتافه خود پخش کنید.

گیرنده دیجیتال به مانیتور سیستم مولتی مدیا فابریک اتومبیل سانتافه شما متصل خواهد شد؛ و از طریق آن برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را با کیفیت بالای HD دریافت خواهید کرد. با استفاده از این گیرنده تلویزیونی می‌توانید تمامی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی را دریافت کنید. این کانال‌ها چه به صورت آنالوگ باشند و چه دیجیتال، این گیرنده دیجیتال با بهترین کیفیت آنها را برای شما دریافت خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که شما در یک جا توقف کرده‌اید؛ و یا با سرعت بالا در حرکت هستید. با استفاده از این گیرنده دیجیتال تصاویر شفاف، بدون وقفه، بدون پارازیت و با قدرتی بالا، دریافت خواهید کرد.

Digital Receiver in santafe

 

نصب گیرنده دیجیتال در داخل خودرو

برای نصب این گیرنده دیجیتال به قطعات و مدارهای متعدد نیازی نیست؛ و به‌راحتی و بدون تغییر در سیستم سیم‌کشی خودروی سانتافه این آپشن خودرو را می‌توان نصب کرد. این گیرنده دیجیتال با برق 12 ولت تغذیه می‌شود؛ و با باتری و سیستم برق‌رسانی خودرو سازگار و هماهنگ است.

جعبه این گیرنده دارای محل‌هایی برای پیچ شدن به بدنه خودرو است؛ که می‌توان آن را در زیر داشبورد و در جایی که مزاحمتی برای دیگر سیستم‌ها ایجاد نکند نصب کرد. این دستگاه به دلیل داشتن جعبه فلزی پارازیت‌ها تاثیری بر تصویر نخواهند داشت؛ و همیشه تصاویر باکیفیتی را ارائه می‌دهد. خروجی این گیرنده دیجیتال به راحتی به ورودی سیستم مولتی مدیا متصل می‌شود؛ و با استفاده از سیم‌های رابط استاندارد این کار امکان‌پذیر است.

 

مزایای گیرنده دیجیتال سانتافه

می‌توان با استفاده از این گیرنده دیجیتال، رادیو، تلویزیون و رسانه‌های دیجیتال را دریافت کرد. همچنین این دستگاه دارای کنترل از راه دور است؛ و سرنشینان صندلی عقب به راحتی می‌توانند با دستگاه ارتباط برقرار کنند. خوشبختانه کنترل از راه دور دستگاه از کیفیت بالایی برخودار است؛ و در برابر ضربه و دیگر عوامل محیطی مقاومت خوبی دارد. با استفاده از این آپشن می‌توانید فایل‌های صوتی با فرمت‌های WMA/MP3/ACC را پخش کنید؛ که طیف وسیعی از فرمت‌های فایل‌های صوتی را شامل می‌شود. از طرف دیگر از طریق این گیرنده تصاویر موجود در فلش مموری را هم می‌توانید مشاهده کنید. فرمت‌های تصویری که این گیرنده توانایی پخش آنها را دارد، jpg/bmp/png است.

اگر می‌خواهید مسابقات و رویدادهای ورزشی مورد علاقه خود را در زمانی که در خودرو هستید از دست ندهید؛ از گیرنده دیجیتال ارائه شده توسط اسمارت آپشن استفاده کنید. این گیرنده در زمان مسافرت برای سرگرمی سرنشینان خودرو بهترین آپشن بوده و سفر را برای آنها دلنشین‌تر خواهد کرد.

 

نصب گیرنده دیجیتال توسط افراد حرفه‌ای اسمارت آپشن

اسمارت آپشن همواره از باتجربه‌ترین افراد برای نصب آپشن‌های خودرو استفاده می‌کند؛ تا بهترین نتیجه را دربر داشته باشد. گیرنده‌های دیجیتال سانتافه با بهترین کیفیت ارائه می‌شوند؛ بنابراین دوام بالایی خواهند داشت. همچنین تمامی اتصالات این آپشن با استفاده از سیم‌های رابط استاندارد انجام می‌شود؛ تا کیفیت تصویر پایین نیاید؛ و همان تصویر دریافت شده، در مانیتور خودرو به نمایش درآید. اسمارت آپشن این گیرنده را در بهترین جای ممکن نصب خواهد کرد. نصب در جای صحیح باعث می‌شود دستگاه کمتر گرم شده و بردهای الکترونیکی داخلی آن آسیب نبینند.


» نظر