سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین 360 درجه سانتافه با کلید فابریک

دوربین 360 درجه یکی از آپشن‌های پرکاربرد برای ایمنی بیشتر در رانندگی است. با استفاده از این آپشن شما می‌توانید اطراف خودرو را در هنگام پارک کردن، به‌طور کامل ببینید و از وجود خطرات و موانع احتمالی با خبر شوید. این آپشن با استفاده از تعدادی دوربین، اطراف خودرو را به شما نشان خواهد داد. تصویر این دوربین‌ها به پردازنده مرکزی منتقل شده و در این مرحله، با استفاده از نرم‌افزاری خاص و قدرتمند، تصاویر با هم ترکیب شده و بر روی صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا خودرو برای راننده به نمایش در می‌آید. این تصویر به گونه‌ای است که نمایی از بالای خودرو به همراه اطراف آن به شما نشان داده می‌شود.

360 degree camera in santafe

در صورت نیاز شما می‌توانید تصویر هر کدام از دوربین‌های اطراف را نیز به تنهایی مشاهده کنید. با این کار تصویر گسترده‌تری از نمای مورد نظر خود خواهید داشت؛ و می‌توانید از وجود موانع با خبر شوید. هر چند که بر روی خودروهای زیادی دوربین دنده عقب نصب شده و در زمان عقب رفتن نمای کاملی از عقب خودرو به همراه اطلاعاتی از مسیر حرکت به نمایش گذاشته می‌شود؛ اما نمی‌توان با استفاده از دوربین دنده عقب، کناره‌های خودرو را مشاهده کرد.

دوربین 360 درجه تمامی اطراف خودرو را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ و شما را از وجود جوی آب، اشیاء مزاحم و دیگر موانع باخبر می‌کند. با استفاده از دوربین 360 درجه به راحتی می‌توانید خودرو را در فضاهای بسیار تنگ پارک کنید؛ و یا از مسیرهای باریک به راحتی عبور کنید.

 

دوربین 360 درجه برای سانتافه

هر چند که می‌توان آپشن‌های مختلفی را بر روی انواع خودرو قرار داد؛ و از آنها برای راحتی در رانندگی و ایمنی بیشتر استفاده کرد؛ اما در صورتی که آپشن انتخاب شده، مخصوص خودروی مورد نظر باشد، هماهنگی و تطبیق بیشتری با آن خودرو خواهد داشت.

شما می‌توانید از اسمارت آپشن دوربین 360 درجه سانتافه با کلید فابریک را تهیه کرده و به کمک متخصصان اسمارت آپشن، آن را در اتومبیل خود نصب کنید. نصب این آپشن در خودروی سانتافه موجب ناهماهنگی با دیگر اجزاء خودروی شما نخواهد شد؛ و دقیقا مانند آپشن‌های کارخانه‌ای خواهد بود.

آپشن دوربین 360 درجه سانتافه موجود در اسمارت آپشن با کلید فابریک ارائه می‌شود؛ و این کلید با دیگر اجزاء داخلی خودرو هماهنگ بوده و نمی‌توان تفاوتی در آن پیدا کرد. از طرف دیگر دوربین‌های این آپشن نیز به راحتی در جای مخصوص به خود قرار می‌گیرند؛ و هیچ تغییری در ظاهر خودروی شما ایجاد نخواهد شد. دوربین 360 درجه سانتافه به راحتی به سیستم مولتی مدیای موجود در خودروی شما متصل می‌شود؛ و برای نصب آن نیازی به قطعات اضافه نخواهد بود.

 

مزایای استفاده از دوربین 360 درجه سانتافه

به راحتی و با مشاهده اطراف خودرو می‌توانید در فضاهای تنگ اقدام به پارک کردن اتومبیل خود کنید. این آپشن می‌تواند تصاویر دوربین‌ها را برای مواقع لزوم ضبط کند. تصاویر ضبط شده به شما این امکان را خواهد داد تا در صورتی که خسارتی به خودروی شما وارد شده باشد، مقصر را شناسایی کنید.

با استفاده از دوربین 360 فابریک شما می‌توانید تمام اتفاقات اطراف خودرو را به وسیله تلفن هوشمند خود ملاحظه کنید. راننده می‌تواند بدون این که از خودروی خود پیاده شود؛ تمامی اطراف آن را ببیند. این مزیت در زمان‌هایی که هوا نامساعد است؛ کاربرد زیادی دارد.

تمامی آپشن‌های ارائه شده در اسمارت آپشن از انواع مرغوب بوده و دارای کیفیت بالایی هستند. برای بهترین عملکرد، علاوه بر جنس مرغوب، نصب صحیح آپشن بر روی خودرو هم اهمیت زیادی دارد؛ که اسمارت آپشن با در اختیار داشتن تکنسین‌هایی باتجربه و حرفه‌ای عملیات نصب را به بهترین نحو و در کم‌ترین زمان ممکن، برای شما انجام خواهد داد.


» نظر