سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گارد و رکاب محافظ خودرو – بخش دوم

همانطور که در متن قبل گفته شد این گارد و رکاب ها علاوه بر زیبایی برای محافظت از ماشین شما بسیار حیاتی می باشند. اسمارت آپشن ارائه دهنده انواع  گارد و رکاب فابریک  برای جلوگیری از خسارات های جزیی وارده بر ماشین شما به هنگام تصادف می باشد. پس درنگ نکنید و همین حالا با ما تماس بگیرید. حال به ادامه مقاله قبل می پردازیم پس با ما همراه باشید

محافظت از خودرو با گارد و رکاب

ما با چند کیت محافظ که برای طیف وسیعی از وانت‌ها و خودروهای شاسی بلند در دسترس هستند، شروع می‌کنیم. این محافظ‌ها دارای ساختار لوله‌ای و دایره‌ای هستند که یک مزیت برای عملکرد آنها به حساب می‌آید. این محصولات معمولا برای وانت‌های شاسی بلند و خودرو‌های سواری شاسی بلند استفاده می‌شوند. این گارد و رکاب‌ها با پوشش پودری سیاه برای اغلب خودروها مناسب هستند.

گاردهای محافظ بدنه (فقط سیاه) برای برخی از مدل های جیپ و تویوتا ارائه می‌شوند که امکان استفاده از سطوح صاف و یا پیکربندی پیچیده شده را بسته به ترجیح شما ارائه می‌دهند. گاردهای محافظ فولاد ضد زنگ جلاداده شده سیاه دارای یک ظاهر چهارگوش است که دارای میله‌های محافظ با تعداد متغیر بسته به نوع کاربری وسیله نقلیه شما است. این محصولات را می‌توانید بر روی مدل های جیپ CJ، نصب کنید. گاردهای محافظ بدنه در حالت‌های مسطح یا پیکربندی پیچیده شده در دسترس می‌باشند.

برای کسانی که روکش کرومی را ترجیح می‌دهند می‌توانند از این روکش‌ها بر روی گارد خودروی خود بهره مند شوند. یک گزینه منحصر به فرد، همراه با فلز محافظ ارائه می‌دهد که به جای ساختار لوله‌ای دارای ظاهری مسطح و پهن است، که تمام بخش‌های عقب و جلوی خودرو را پوشش می‌دهد. این محافظ‌ها بر روی خودروهای شاسی بلند و همچنین وانت‌ها کارایی دارند.

گارد و رکاب فابریک

گارد‌های محافظ آفرود در سبک سنتی در دسترس هستند. هر دوی آنها از جنس فولاد ضد زنگ با روکش کروم و یا فولاد معمولی با روکش پودری بافت دار سیاه موجود می‌باشند. محافظ‌های چراغ به عنوان بخشی از مجموعه کامل کیت محافظ عقب و جلوی خودرو در دسترس هستند.

این محافظ‌ها در تمام طول سال مناسب بوده و کارآیی دارند. این محافظ ها برای مدل‌های مختلف وانت و خودروی شاسی بلند همراه با میله‌های محافظ عمودی طبق استاندارد یورو عرضه می‌شوند که برای محافظت از چراغ‌های راهنما، چراغهای جلو و چراغ های جانبی استفاده می شوند. مالکان خودروهای شاسی بلند قدیمی‌تر می‌توانند از محافظ‌های چراغ جلو و چراغ راهنما به صورت جداگانه برای همه مدل‌ها استفاده کنند.

این کیت‌ها مخصوصا زمانی جذاب‌تر به نظر می‌رسند که شما باید در صورت استفاده از کیت‌های دیگر باید برای محافظت از دیگر بخش‌ها از محافظ‌های دیگری نیز استفاده کنید. در اینصورت خودروی شما نه تنها جلوه یکپارچه‌تری خواهد داشت، بلکه حفاظت واقعی و بیشتری از خطرات جاده‌ای و غیر جاده ای را از خوردوی شما خواهد داشت.

محافظ‌هایی برای حفاظت اضافی برای چراغ‌های جلو و چراغ های راهنما را علاوه بر چراغ های عقب ارائه می‌دهند را نیز می تونید برای خودروی شاسی بلند خود استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هر سازنده، طراحی و روکش خاص خود را برای هر مدل خودرو مورد استفاده قرار می‌دهد. به عنوان مثال، یک تصویر ممکن است یک گارد محافظ با سطح صاف را نشان دهد، اما طرح‌های دایره‌ای و پیچیده شده نیز ممکن است برای مطابقت با شکل ساخت و مدل خودروی شما موجود باشند. بعضی از کیت ها قطعات محافظ برای چراغ‌های جلوی خودروی شما را در بخش گزینه‌های محصول نشان می‌دهند، اما این اتفاق معمولا پس از ورود شما به بخش اطلاعات خودرو رخ می‌دهد.

هنگامی که شما هر یک از این محصولات را نصب کردید، می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی در کل طول عمر وسیله نقلیه خود رانندگی و پارک کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از این گارد و رکاب ها برای بهبود جلوه خودروی خود استفاده کنید زیرا آنها به خوبی با ظاهر خودروی شما سازگار می شوند!


» نظر

گارد و رکاب محافظ خودرو – بخش اول

گارد و رکاب خودرو علاوه بر داشتن ظاهری زیبا از بخش‌های جلو و عقب خودروی شما نیز محافظت می‌کنند .اگر شما یک وانت، اتومبیل شاسی بلند یا هر وسیله نقلیه دیگری دارید که چراغهایی در گوشه‌های خود دارد، به احتمال زیاد آنها آسیب خواهند دید. برای حفاظت از این بخش‌ها، ما گارد و رکاب فابریک را عرضه می‌کنیم.

گارد و رکاب خودرو

محافظت از خودرو با گارد و رکاب

بر خلاف سایر خودروهای سواری، تقریبا تمام وانت‌های مدرن، خودروهای اسپورت و جیپ ها، دارای گوشه‌های مربعی هستند، نوعی از پیکربندی که بیشتر از اینکه انتخابی باشد ضروری است. در این گوشه‌های تیز که نقاط آسیب پذیری نیز هستند، توصیه می‌کنیم از این محافظ‌ها استفاده کنید. ما از کلمه آسیب پذیر استفاده می‌کنیم چرا که چراغهای جلو و عقب واقعا بدون هیچ محافظی در این مناطق قرار گرفته‌اند.

به همین دلیل، قاب پلاستیکی آنها به راحتی ممکن است آسیب ببیند، صرف نظر از اینکه برخی از وانت‌ها با سپرهای خاص، صفحات اسکید قسمت بار، تایرهای بزرگتر و کیت‌های بالابر محافظت می‌شوند. عبور از بین درختان انبوه، بالا رفتن از جاده‌های سنگی یا عبور از مراتع و دشت‌ها، می‌تواند به سرعت آسیب‌هایی به این بخش‌های خودروی شما وارد کند. چرخ دستی‌هایی که به هنگام خرید استفاده می‌کنید را فراموش نکنید. حتی اگر پوشش چراغ هم شکسته نشود، ترک‌های مویی ناشی از ضربه‌ها می‌توانند باعث نفوذ آب باران، کم نور شدن چراغ‌ها و ایجاد خوردگی در سوکت‌های لامپ و سیم کشی آن شوند. اگر خودروی جدیدتری با چراغ LED یا فیبر نوری داشته باشید، این مشکل شدیدتر نیز می‌باشد.

همانطور که ممکن است تصور کنید تعویض قطعات مربوط به مونتاژ چراغ می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد، حتی زمانی که شما مدل‌های کارخانه ای را با بهترین قیمت ممکن پیدا کنید. آیا شرکت بیمه این هزینه را پوشش می‌دهد؟ پاسخ منفی است. خیر خوب این است که به راحتی می‌توانید با استفاده از گارد و رکاب با محافظ‌های چراغ، از این بخش‌های آسیب پذیر محافظت کنید که بسیار مقرون به صرفه بوده و به آسانی نصب می‌شوند. در این مقاله، ما نگاهی به بخش‌های مختلف این محافظ‌ها خواهیم انداخت.

گارد و رکاب محافظ ماشین

اولا، تمام گارد و رکاب ما از جنس فولاد ساخته شده‌اند که بسیار مقاوم‌تر و بادوام‌تر از دیگر فلزات است. در بیشتر صفحات مربوط به سفارش محصول، شما می‌توانید از بین ورق فولاد ضد زنگ با روکش‌های کروم یا فلز پولیش شده و یا نسخه فولادی سنتی ملایم با روکش پودری سیاه یکی را انتخاب کنید.

ثانیا، این گارد و رکاب‌ها به راحتی نصب می‌شوند، زیرا آنها به طور مستقیم به همان نقاطی در شاسی پیچ می‌شوند که سپر‌ها در آنجا نصب شده‌اند. تنها کاری که لازم است برای نصب این محافظ‌ها انجام دهید این است که به طور موقت پیچ سپرها را جدا کنید. به هیچ گونه سوراخ کاری یا جوشکاری نیاز نخواهید داشت.

ثالثا، تمام این محافظ‌ها منحصربفرد هستند، به این معنی که آنها با توجه به اندازه، شکل و خطوط طراحی و مدل خاص خودروی شما طراحی شده‌اند. طرح‌های سفارشی به آنها این امکان را می‌دهد تا ظاهری شیک و نه احمقانه پیدا کنند؛ و این حداکثر حفاظت را تضمین می‌کند به این دلیل که هیچ گونه شکافی بین آنها باقی نمی‌ماند. بیشتر محافظ‌ها دارای ساختار لوله‌ای فلزی هستند که یک راه طبیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از سایر قسمت‌های خودرو مانند شبکه جلو، سپر یا لوازم جانبی دیگر محافظت کنید.


» نظر
<      1   2