سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضربه گیر کمک فنر از جنس اورتان

مشخصات محصول

این محصول باعث افزایش ایمنی و راحتی در حین رانندگی می شود. این محصول با تجربه و تکنولوژی شرکت ما ساخته شده است.

ویژگی ها

اول، این باعث می شود که ضربه و لرزش ناشی از عبور از سرعت گیرها و جاده های ناهموار در سرعت های بالا به خوبی جذب شود و کمتر به بدنه خودرو منتقل شود.

دوم، به هنگام ورود به پیچ های خطرناک با سرعت بالا، از وقوع پدیده تمایل به خروج از جاده جلوگیری می کند.

سوم، لرزش و صداهای بدنه خودرو را به حداقل می رساند.

چهارم، باعث کاهش خستگی راننده هنگام رانندگی در مسافت های طولانی و یا رانندگی بیش از حد می شود.


ایمنی ضربه گیر کمک فنر اورتان و وضعیت فروش آن

ضربه گیر کمک فنر اورتان TTC بهترین محصول جذب لرزش است که به پشتوانه 20 سال تکنولوژی و دانش TTC ساخته شده است. در 10 سال گذشته ما اعتماد به نفس بالایی در زمینه تولید ضربه گیرهای کمک فنر کسب کرده ایم و محصولات جدید ضربه گیر کمک فنر اورتان را توسعه داده ایم. برای ورود به هر کشور که در صنعت خودروسازی پیشرو است، ضربه گیرهای کمک فنر اورتان TTC گواهینامه های بین المللی KS A 9001: 1 809001 را در سال 2007 دریافت کردند.

 

 

ضربه گیر کمک فنر از جنس اورتان

 

آیا ضربه گیرهای کمک فنر اورتان TTC از لاستیک ساخته شده اند

این ضربه گیرها حتی 1? لاستیک نیز در ساختار خود ندارند. این محصول 100 درصد از ماده اورتان تشکیل شده است. TTC Co.، Ltd با استفاده از توسعه فن آوری های پیشرفته در طول 3 نسل و با شناخت کامل از مواد ترکیبی، این محصول را تولید کرده است که هیچکس نمی تواند مشابه آن را تولید کند. ضربه گیرهای کمک فنر اورتان TTC ، محصولی هستند که پس از تعداد زیادی آزمون و خطای و آزمایش های مداوم بر روی محصول و مواد ساخته شده اند. در حال حاضر ما از همان مواد اورتانی استفاده می کنیم که NIKE، بهترین شرکت ورزشی در جهان، برای تولید کفش و لباس های خود استفاده می کند.

با ثبت طراحی و حق اختراع این ماده با ارزش، عملکرد آن قوی تر و بهتر از محصولات ضربه گیر قبلی شرکت TTC Co.، شده است. هم اکنون ما با افتخار این محصول فوق العاده را ارائه می دهیم. هیچ محصول دیگر نمی تواند از کیفیت مواد، طراحی و تکنولوژی محصولات TTC Co.Ltd کپی کند.


این ضربه گیرها بر روی چه نوع خودروهایی می توانند نصب شوند

ضربه گیرهای کمک فنر اورتان TTC را می توان بر روی هر خودرویی که دارای کمک فنر لوله ای برای جذب لرزش است نصب کرد. این را نمی توان بر روی کمک فنرهای میله ای و مستطیلی مورد استفاده قرار داد.

 

 

ضربه گیر کمک فنر از جنس اورتان

 

خلاصه ای از ویژگی های ضربه گیر کمک فنر اورتان

با دانش شرکت ما در خصوص نسبت های بهینه ترکیب مواد پلی اورتان، این محصولات دارای مقاومت بالا در برابر گرما و سرما و مقاومت در برابر روغن می باشند. بنابراین، می توان از آن در همه مناطق و شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این محصول دارای دوام عالی است. تنش و قدرت جذب بالای محصول می تواند هر گونه ارتعاش را به طور موثر جذب کند. اندازه های مختلف این ضربه گیر اورتان (K، S، A، A +، B. B +، C، C +، O، F+، F ) می تواند بر روی بیشتر خودروهای موجود در جهان استفاده شود. این محصول از کمک فنرهای خودروی شما در برابر لرزش های غیر قابل پیش بینی محافظت می کند و حس پایداری بیشتر در پیچ ها را فراهم می کند.

نقش اصلی آن افزایش راحتی در هنگام رانندگی و رانندگی با ایمنی بیشتر است. ضربه گیر کمک فنر اورتان از کمک فنرهای لرزه گیر محافظت می کند و دوام آنها را افزایش می دهد. این محصول باعث کاهش هزینه های بالای تعویض کمک فنر می شود و بهترین عملکرد را با توجه به قیمت خود ارائه می دهد.

 


» نظر
<      1   2