سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه که در مورد ضربه گیر پلی اورتان باید بدانید

نصب آسان و افزایش عملکرد تعلیق

ضربه گیر پلی اورتان ترموپلاستیک اسمارت آپشن را می توان به راحتی در عرض 20 دقیقه بدون استفاده از ابزار خاص و یا جداسازی بخش های معلق نصب کرد. نصب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک می تواند ارتفاع تعلیق را 3-6 سانتی متر بهبود ببخشد که از برخورد شاسی خودرو با سرعت گیرها جلوگیری می کند. همچنین این افزایش ارتفاع، فشار را روی دمپرهای کمک فنر کاهش می دهد.

 

ضربه گیر کمک فنر اورتان

 

افزایش ثبات در پیچ ها و میرایی متناوب

طراحی ویژه سوراخ بیضی شکل تقویت شده از بلند شدن ماشین در پیچ ها جلوگیری می کند و باعث کاهش خطر نیروی گریز از مرکز در خودروهای شاسی بلند و مینی ون ها می شود. صدای انتقال تعلیق به شاسی در اثر میرایی متناوب ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک متوقف می شود و صدای کمتری از جاده به داخل اتاق می رسد.

 

تنوع در نصب و تقویت کشش

ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک در مدل های مختلف ماشین قابل نصب است. فقط باید از اندازه مناسب استفاده کنید. نیروی رو به پایین ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک باعث افزایش کشش چرخ ها و افزایش اصطکاک بین جاده و لاستیک ها می شود.

 

افزایش طول عمر سیستم تعلیق

نصب ضربه گیر پلی اورتان ترموپلاستیک روی میراگرهای کمک فنر باعث کاهش فشار هیدرولیک درونی شده و در نتیجه منجر به افزایش طول عمر دمپرها و قطعات تعلیق می شود.

 

طراحی شده برای جاده ها و خودروهای مختلف

این اقلام برای شرایط جاده ای و خودروهای مختلف و همچنین قطرهای مختلف کمک فنر طراحی شده اند. این ضربه گیرها ساخته شده از مواد مقاوم در برابر فشار و سایش از جنس پلی اورتان با سال ها تحقیق و توسعه هستند.

ضربه گیر اورتان

به لحاظ فنی چگونه کار می کند

ضربه گیر کمک فنر یک مجموعه تعلیق مکانیکی است که ارتفاع ماشین را تنظیم می کند که از مواد پلی اتر عالی ساخته شده است که ابعاد و ویژگی های خود را در جاده های ناهموار نیز حفظ می کند. ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک با شرایط خاص و با فرآیند پردازش مدرن تولید می شود که هر دو مزیت انعطاف پذیری و قدرت را ارائه می دهد.

این مواد طبق تئوری کاستیگلیانو در خصوص تغییرشکل فنرها طراحی شده اند که باعث کاهش تغییرشکل های فنر می شود. طراحی سوراخ های بیضی مجزا برای رویارویی با سطوح ناهموار جاده ای در نظر گرفته شده اند. به دلیل دارا بودن شیارهای عمودی، تعویض و نگهداری آنها آسان می باشد. ضربه گیر کمک فنر یک وسیله ای است که به توزیع ناهمواری های جاده کمک می کند نیروی خطی گسترده آن، نیروی فرود تایرها را افزایش می دهد.

ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان ترموپلاستیک بر اساس قطر و ابعاد مختلف کمک فنرها در خودروها تولید شده است که عملیات نصب را راحت می کند. این ضربه گیر، نیروی بلند شدگی را به یک نیروی رو به پایین تبدیل می کند که به صورت متقارن به خودرو اعمال می شود.

بسیاری از مردم می خواهند بدانند که چگونه می توان ارتفاع تعلیق خودرو را افزایش داد که ضربه گیر پلی اورتان بهترین پاسخ برای آنها می باشد. ضربه گیرهای کمک فنر پلی اورتان اسمارت آپشن در صورت نصب مناسب دارای عمر بالا می باشند و می توان گفت بعد از نصب، دیگر احتیاجی به تعویض آنها نخواهید داشت و به کار خود ادامه خواهند داد.


» نظر