سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد ضربه گیر کمک فنر اورتان

 

  1. از آنجایی که 6 اندازه متفاوت برای تناسب با مدل فنر خودروهای مختلف وجود دارد، لطفا در هنگام سفارش دادن با اطلاع دادن مدل خودروی خود و یا سال تولید آن، اندازه مناسب برای خودروی خود را ما را در نظر بگیرید.
  2. لطفا قبل از انجام سفارش فاصله حلقه‌های فنر خودروی خود را اندازه گیری نمایید. ضربه گیر کمک فنر دارای اندازه‌های مختلف می‌باشد که برای انواع مختلف خودرو و فنر بندی آنها اندازه مناسب را بتوانید انتخاب کنید. استفاده از ضربه گیر بزرگ‌تر باعث افزایش ارتفاع خودرو خواهد شد و به سیستم تعلیق فشار آورده و در صورت استفاده از ضربه گیر کوچک‌تر امکان تغییر شکل و از جا در آمدن آن وجود خواهد داشت.
  3. کمک گرفتن از افراد با تجربه اسمارت آپشن امکان نصب صحیح ضربه گیر کمک فنر را برای شما فراهم خواهد نمود. با اندازه گیری‌های دقیق اندازه مناسب را برای فنر خودروی شما در نظر می‌گیرند و بر روری آن نصب خواهند کرد. آن را در جای خود محکم کنید، هر چند، اگر که از ضربه گیر کمک فنر مناسب استفاده کنید از جای خود حرکت نخواهد کرد.

 

 

سوالاتی در مورد ضربه گیر کمک فنر

آیا نصب ضربه گیر مشکل است؟
نه، به راحتی می‌توان آنها را در جای خود نصب کرد و شما می توانید به سادگی آنرا نصب کنید. در هنگام نصب با قرار دادن جک در زیر خودرو و کمی بالا بردن خودرو ضربه گیر کمک فنر را می‌توان در حلقه میانی فنر قرار داده و بوسیله بست‌های پلاستیکی آنها را در جای خود محکم کنید.

طول عمر آن چقدر است؟
ضربه گیر کمک فنر اورتان دارای طول عمر بالایی است. البته این طول عمر با توجه به نوع رانندگی و شرایط جاده‌های مختلف متفاوت است.

آیا بعد از نصب می‌توان تغییرات را احساس کرد؟
بله، شما می‌توانید تغییرات را در همان ابتدا پس از نصب حس کنید.

آیا این ضربه گیر کمک فنر بر روی خودروهای نو هم تغییراتی ایجاد خواهد کرد؟
بله، برای خودروهای نو هم بهبودهای زیادی به همراه دارد و همچنین نصب آنها بر روی یک خودروی جدید به عنوان سپر محافظ برای حفاظت و افزایش طول عمر فنر و کمک فنر نیز خواهد بود.

پس از نصب، بهبود بسیاری در عملکرد خودرو حاصل شد، آیا می‌توانم یک ضربه گیر دیگر را به هر فنر اضافه کنم؟
این کار توصیه نمی‌شود چون این امر باعث می‌شود که سیستم تعلیق شما به حد زیادی خشک شود و به طور بالقوه باعث خرابی زود هنگام قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق شما خواهد شد.

 

خلاصه‌ای از ویژگی‌های ضربه گیر کمک فنر

  1. دارای مقاومت حرارتی بسیار زیاد، این ضربه گیرها در اثر گرما تغییر شکل نخواهد داد و همچنان شکل خود را حفظ خواهند کرد. مقاومت بالا در مقابل رطوبت و شرایط آب و هوایی نا مناسب.
  2. انعطاف زیاد محصول، هر نوع ضربه را به طور موثر جذب می‌کند.
  3. ضربه گیر کمک فنر دارای اندازه‌های مختلف ( A، B، C، D، E، F ) می‌باشد که برای انواع خودروها مناسب هستند.
  4. آنها از فنر و کمک فنر اتومبیل در مقابل شوک غیرقابل پیش‌بینی محافظت می‌کنند و در عین حال دارای ثبات هستند.

نقش اصلی آنها افزایش آسایش در حین رانندگی و رانندگی ایمن‌تر است. ضربه گیر کمک فنر اورتان از فنر و کمک فنر محافظت می‌کند و دوام آنها را افزایش می‌دهند. این کار هزینه تعویض فنر و کمک فنر گران قیمت را کاهش می‌دهد.


» نظر