سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با اسمارت آپشن، خودروی خود را به آینه تاشو برقی مجهز کنید

با نصب آینه تاشو برقی بر روی اتومبیل خود از خسارت‌های وارد شده به این قسمت از خودروی خود بکاهید. این آینه‌ها در مواقع لزوم به راحتی جمع می‌شوند؛ و شما می‌توانید در مسیرهای تنگ و باریک به رانندگی خود با خیالی راحت ادامه دهید. چرا که با جمع و باز شدن آینه، تنظیمات آن به هم نمی‌خورد. در بسیاری از خودروهای جدید، آپشن آینه تاشو برقی به صورت فابریک بر روی خودرو نصب می‌شود؛ و راننده می‌تواند از مزایای آن بهره ببرد. اما در صورتی که این آپشن بر روی خودروی شما نصب نیست؛ به راحتی و با تماس با اسمارت آپشن می‌توانید آن را برای خودروی خود تهیه کنید. انواع مختلف این آینه‌ها در اسمارت آپشن موجود است؛ و طیف وسیعی از خودروها را می‌توان به این آپشن پرکاربرد مجهز کرد. حتی شما می‌توانید متناسب با رنگ خودرو آنها را انتخاب کنید؛ و در صورتی که مایل باشید این آینه‌ها کاملا با رنگ خودروی شما یکسان باشند؛ با رنگ کردن آنها، این خواسته میسر خواهد بود.

 

Install electric folding mirror with smartoption

 

عملکرد آینه تاشو برقی در خودرو

این آینه‌ها با کمترین تغییر بر روی خودرو نصب می‌شوند, و در مواقع لزوم مانند زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود را دارید، این آپشن به راحتی از روی خودرو باز می‌شود؛ تا شما بتوانید آن را بر روی اتومبیل دیگری نصب کنید. این آینه‌ها در داخل خود موتور الکتریکی دارند؛ که علاوه بر تنظیم آن به صورت برقی، اجازه می‌دهد آینه‌ها را در مواقع لزوم به صورت الکترونیکی جمع کنید. فرامین مختلف به وسیله کلیدی که بر روی داشبورد خودرو نصب می‌شود, به آینه برقی منتقل شده و به راحتی، آینه قابل تنظیم خواهد بود. علاوه بر کلیدهای تنظیم، کلیدی هم وجود دارد که می‌توان به وسیله آن آینه را جمع کرد. اسمارت آپشن همواره از آپشن‌های باکیفیت برای جلب رضایت مشتری استفاده می‌کند. آپشن آینه تاشو برقی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ و با تماس با ما مرغوب‌ترین نوع را دریافت خواهید کرد.

افراد باتجربه در اسمارت آپشن با کمترین تغییر در خودرو، انواع آپشن را بر روی اتومبیل شما نصب خواهند کرد. این افراد دارای تجربه بالایی هستند و به تعداد زیاد، انواع آپشن‌های مختلف را بر روی خودروهای مختلف نصب کرده‌اند؛ و تمامی نکات مهم را در زمان نصب در نظر می‌گیرند. نصب صحیح باعث می‌شود، آپشن‌ها بر روی خودرو به مدت طولانی و بدون نیاز به تعمیر، به کار خود ادامه دهند.

 

فواید استفاده از این آپشن در اتومبیل

بیشترین خسارت‌های وارده به آینه خودرو در زمان پارک بودن اتفاق می‌افتد. خودروها و یا موتورسیکلت‌های عبوری با برخورد با آینه‌ها، باعث شکستن آینه و قاب بیرونی آن می‌شوند و برای جایگزینی آن باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. در صورتی که این آپشن را بر روی خودروی خود نصب کنید، زمانی که اتومبیل خود را پارک می‌کنید، با فعال شدن دزدگیر، آینه‌ها به صورت اتوماتیک جمع می‌شوند.

در زمان بازگشت و غیر فعال کردن دزدگیر و روشن شدن خودرو، نیازی نیست به صورت دستی آینه‌ها را باز کنید؛ چرا که آنها به‌طور اتوماتیک باز خواهند شد. به غیر از زمان پارک خودرو، در مواقعی که از مسیرهای تنگ و باریک با اتومبیل خود در حرکت هستید، به راحتی می‌توانید آینه اتومبیل را جمع کنید؛ و بعد از رد شدن از جاهای تنگ، آنها را با کمترین زحمت باز کنید. شما می‌توانید با اسمارت آپشن تماس بگیرید و انواع آپشن‌های مختلف را برای اتومبیل خود تهیه کنید. مهم نیست که خودروی شما از چه نوعی است، با نصب آپشن‌های مختلف علاوه بر راحتی در رانندگی، ایمنی خودروی شما نیز افزایش خواهد یافت. بیشتر آپشن‌های موجود، علاوه بر افزایش کارایی خودروی شما، باعث افزایش ایمنی خودرو در زمان رانندگی خواهند شد.


» نظر