سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی اندازه گیری بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند TT

شما می‌توانید بدون استفاده از خط کش اندازه‌گیری مخصوص، بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را اندازه‌گیری کنید.

TTC Urethane Cushion Buffer

 

مراحل اندازه‌گیری بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc

  1. بررسی کنید که آیا جذب کننده ارتعاش کمک فنر سازگار با نوع کمک فنر است یا خیر. (اگر جذب کننده ارتعاش شما متناسب با نوع کمک فنر باشد، شما باید بتوانید به راحتی بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را بر روی آن نصب کنید.)
  2. یک خط کش، کاغذ و قیچی آماده کنید. (یک تکه کاغذ بدون هیچ گونه چین و چروک و یا تاشدگی انتخاب کنید.)
  3. کاغذ را بین فضای فنر قرار دهید. (شما همچنین می‌توانید فضا را در چرخ عقب خودرو بر اساس مدل خودرو اندازه‌گیری کنید.)
  4. کاغذ را بیرون بیاورید و فاصله را با خط کش اندازه بگیرید. (اجازه دهید ما اندازه‌گیری شما را بررسی کنیم. سپس ما یک بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc در اندازه مناسب را برای شما ارسال خواهیم کرد.)

برخی از ضربه گیرهای ارتعاش در داخل چرخ‌ها قرار می‌گیرند که بسته به مدل خودروی شما متفاوت هستند. لطفا با اسمارت آپشن تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند و در صورت درخواست شما، آن را برای شما نصب کنند.

  1. اندازه‌گیری شکاف در فنر چرخ عقب (شما ممکن است مجبور شوید اندازه شکاف در چرخ عقب را برای مدل‌های خاص خودروی خود اندازه‌گیری کنید، بنابراین لطفا چرخ‌های عقب را نیز بررسی کنید.)
  2. چگونگی اندازه‌گیری شکاف فنر در زیر وسیله نقلیه (کاغذ را بین فضای سیم پیچ کمک فنر قرار دهید) فاصله شکاف فنر را هنگامی که وسیله نقلیه از زمین بلند شده است اندازه‌گیری نکنید

اینکه فاصله شکاف را هنگامی که خودرو با یک جک بالابر از زمین بلند شده است اندازه‌گیری کنید کار نادرستی خواهد بود. هنگامیکه وسیله نقلیه از زمین بلند می‌شود، فنر و کمک فنر کشیده می‌شوند. بنابراین، هر اندازه‌گیری تحت این شرایط نادرست خواهد بود و شما نمی‌توانید نوع مناسبی از بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را با اندازه‌گیری غلط ابعاد آن پیدا کنید. علاوه بر این، اگر یک ضربه گیر کمک فنر نامناسب نصب شده و در یک وسیله نقلیه استفاده شود، بر عملکرد و طول عمر بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc تأثیر می‌گذارد.

نکات برای وسایل نقلیه‌ای که فنر و کمک فنر آنها تعویض شده است

اگر جذب کننده‌های ارتعاش کمک فنر تعویض شده باشد، شما می‌توانید بالشتک‌های ضربه گیر خودرو را بر روی فنر جدید نصب کنید. اگر وسیله نقلیه دارای یک نوع متفاوت از فنر و کمک فنر تنظیم شده باشد، اندازه شکاف‌ها در بالا و در قسمت پایینی فنر می‌تواند متفاوت باشد. در چنین مواردی، قبل از اندازه‌گیری فاصله شکاف، لطفا تعیین کنید که در کجا باید بالشتک ضربه گیر را نصب کنید.

 

قوانین ایمنی در هنگام اندازه‌گیری

قوانین ایمنی زیر را در هنگام محاسبه بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc خودرو توسط خودتان در نظر بگیرید. هنگام اندازه‌گیری، همیشه قوانین ایمنی را رعایت کنید.

پارک کردن در یک زمین مسطح

هنگام اندازه‌گیری بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc باید ماشین خود را بر روی یک زمین مسطح پارک کنید به طوری که سطح زیر چرخ‌های ماشین در یک راستا باشد.

موتور خودرو را خاموش کنید

هنگامی که شما بالشتک کمک فنر را اندازه‌گیری می‌کنید، باید موتور خودرو را خاموش کنید. این کار خطرناکی است که این اندازه‌گیری را در حالی که موتور خودرو روشن است انجام دهید.

تغییر دنده به حالت “پارک”

هنگامی که بالشتک کمک فنر را اندازه‌گیری می‌کنید، باید دنده را در حالت “پارک” قرار دهید (اگر وسیله نقلیه اتوماتیک است).

استفاده از ترمز دستی

هنگام تعویض بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc ترمز دستی را بکشید.

تمام سرنشینان و بارهای موجود در خودرو را تخلیه کنید

هنگامی که شما بالشتک کمک فنر را اندازه‌گیری می‌کنید، وسیله نقلیه شما نباید هیچ سرنشین یا باری داشته باشد.

اطمینان از ایمنی در اطراف

هنگامی که بالشتک ضربه گیر کمک فنر پلی اورتان با برند ttc را اندازه‌گیری می‌کنید، باید مکانی را انتخاب کنید که وسایل نقلیه دیگر از اطراف آن تردد نکنند.


» نظر